Joka säteilee, olet mielessäni. Oletan viime aikojen perusteella että minä olen sinun mielessä. Epävarmuutta on ilmassa mutta olemme valon löytänyt ja se loistaa löytäjälle 🟢.
Kaunotarrelle
10
186
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kiva aloitus. Minkälaiselle naiselle? Kirjaimelle? ❤️
- Anonyymi00002UUSI
Vanhemmalle. Luulen että ymmärtää kun oikein miettii.
- Anonyymi00005UUSI
Vanhempi ja nuorikko
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vanhempi ja nuorikko
Mistä sen ajatuksen sait?
- Anonyymi00008UUSI
Ymmärrän ja olen täysin samaa mieltä jos siis olet aloittaja ❤️
Olen myös tuo alempi kirjoittaja eli 00007 - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ymmärrän ja olen täysin samaa mieltä jos siis olet aloittaja ❤️
Olen myös tuo alempi kirjoittaja eli 00007Haluaisin tavata? Saanko vastauksen? Vihreä valo vinkkinä on.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Haluaisin tavata? Saanko vastauksen? Vihreä valo vinkkinä on.
Vihreä valo ei sano mitään mutta hänen kanssa jonka kanssa sunnuntaina kirjoiteltu epävarmuuksista voi tavata minut aina kun niin toivoo. Uskoisin, että hän uskaltaa kysyä tuota viestillä.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Vihreä valo ei sano mitään mutta hänen kanssa jonka kanssa sunnuntaina kirjoiteltu epävarmuuksista voi tavata minut aina kun niin toivoo. Uskoisin, että hän uskaltaa kysyä tuota viestillä.
Oletko vastannut hänen viime viesteihin?
- Anonyymi00007UUSI
Näin minäkin tämän tilanteemme ja yhteytemme koen.
Koen, että olemme ehkä molemmat kokeneet tämän yhteytemme syventyneen ja antaneet sille uudella tavalla voimaa. Uskon että pystymme ylittämään epävarmuudet ja rakentamaan kohti turvallisempaa tunnetta. Olen hyväksynyt, että tilanteet elävät mutta samalla yhteytemme on lujempi kuin mitä olen koskaan kenenkään toisen kanssa kokenut. Olet minulle korvaamaton ja ykkösvalinta jos pitäisi miettiä kenen kanssa seurustella. - Anonyymi00010UUSI
💚💚💚
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464