Miten nainen suhtaudut, jos mies vaatii sinua pukemaan sammaleenvihreät pussi housut, kun menette kansanmusiikki festivaaleille viikoksi.
Pussihousut
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voisit, ostaa ihan omilla rahoillasi, pussihousut, & mutta, näköjään, se on helpompaa pumpata ja kerätä, N
- Anonyymi00002UUSI
Pummia,
- Anonyymi00003UUSI
Se riippuu ihan miehestä. Oikeanlainen mies voi vaatia vaikka talibankaapuun pukeutumista ja se sopii, muunlaiselta ei oteta vastaan mitään vaatimuksia eikä mikään sovi.
- Anonyymi00004UUSI
En pukeutuisi sellaiseen asuun joka minua ei miellytä ja toisekseen en tykkää kansanmusiikista niin paljon että viikkoa siellä olisin, pari tuntia maksimissaan, se riittäisi mulle.
- Anonyymi00006UUSI
Nainen kyllä kuuntelee viulu musiikkia ja purppuripelimanneja viikon, jos mieskin intohimoisesti.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Nainen kyllä kuuntelee viulu musiikkia ja purppuripelimanneja viikon, jos mieskin intohimoisesti.
No sitten saa se mies jäädä ihan keskenään kuuntelemaan viulun vingutusta jos niin haluaa.
Jos mua ei kiinnosta niin ei kiinnosta, en ala miehen pillin mukaan tanssimaan.
- Anonyymi00005UUSI
Pussi housut pyörä retkellä niin on lahkeet ketjujen välissä.
- Anonyymi00007UUSI
Sanon, että pukekoon itse. Minä puen mitä itse haluan. Jollei käy, niin en lähde mukaan.
- Anonyymi00008UUSI
Minä myös lähden sieltä festareilta sitten kun olen saanut tarpeekseni ja se on selvästi lyhyempi aika kuin viikko. Yksi päivä varmasti riittää minulle. Mies jammailkoon niin kauan kun tahtoo.
- Anonyymi00010UUSI
Haluaisin, että mies päättäisi muutenkin vaatteeni. Pussihousuja minun vaatekaapista ei löydy.
- Anonyymi00011UUSI
Jos miehellä on pokkaa kävellä vierelläni, kun mulla on myrkyn vihreä pussihousut, voinen häntä vaatia peittämään rintansa psykedelikuvioiduilla bikinin yläodilla.
Huomio taattu.
Vilma
Kenties ilmaiset liput ja olis yhtä Tuskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584