Vapauttaa elämään: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/esa-ylikoski-luonnollisuuden-hyvaksyminen-vapauttaa-elamaan/
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kyllä olemme edes
Menneiden kanssa yhteydessä
Ikävää on se ettei oma äiti isä
Ole baanalla. Mutta paljon muita
Hopeparanormal
Huffparanormal
Olen yhteydessä kuolleisiin
100 %- Anonyymi00002
Itse olen yhtyneenä kuolleisiin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse olen yhtyneenä kuolleisiin.
Sukupuoli anaali yhteydessä
Siinolaisuus
Tatti myös perseessä
jaylenox75
Viialan Paavi
Ateistit ovat oikeasti vain
Vailla yhtä aistia.
- Anonyymi00004
Varsinkin kristinuskoon ja islamiin liitetty rankka jako kahteen, viimeinen tuomio paratiisiin tai helvettiin, ”pelastukseen” tai ”kadotukseen” usein torjutaan mielestä tai kielletään. Se onkin terve suhtautuminen noin epäreiluihin opinkappaleisiin. Ei ole mieltä kuluttaa aikansa ja energiaansa sen pähkäilyyn, ketkä
pääsevät taivaaseen ja ketkä helvettiin ties milläkin ehdolla, koska koko kysymyksenasettelu ja ajatusrakennelma on mahdoton. Kannattaa keskittyä elämään.
Ajatus kuoleman jälkeisestä iankaikkisesta elämästä on järjellä ajatellen mahdoton, luonnonvastainen – ja anteeksi vaan – omahyväinen ja hieman suuruudenhullu kuvitelma. Siitä on ollut ja on huomattavaa haittaa ihmisten elämälle ja koko ihmiskunnan kehitykselle. Tämä kuvitelma suuntaa huomiota pois omasta elämästä ja aiheuttaa suoranaisia vahinkoja sen pohjalta syntyneiden uskonnollisten oppirakennelmien ja instituutioiden kautta. - Anonyymi00005
alkusanat ja loppusanat , en jaksanut lukea koska on kuitenkin paskaa 🤣
siis ihminen on sitä mitä hänen perimänsä käskee- Anonyymi00007
Ihminen on perimän ja ympäristön vuorovaikutuksrn tulosta. Jo vanhemmat on ympäristöä, sitten päiväkoti, koulu, sisärukset, kaverit, kokemukset.
- Anonyymi00006
Kannattaa katsoa näiät videoita. Saatana on persoona ja toimii aktiivisteti. https://www.youtube.com/results?search_query=kun+valo+on+pimeyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591220
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571148Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1331122Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7990- 96950
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5795Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27741- 43722
Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192696- 71669