Vapauttaa elämään: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/esa-ylikoski-luonnollisuuden-hyvaksyminen-vapauttaa-elamaan/
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Kyllä olemme edes
Menneiden kanssa yhteydessä
Ikävää on se ettei oma äiti isä
Ole baanalla. Mutta paljon muita
Hopeparanormal
Huffparanormal
Olen yhteydessä kuolleisiin
100 %- Anonyymi00002
Itse olen yhtyneenä kuolleisiin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Itse olen yhtyneenä kuolleisiin.
Sukupuoli anaali yhteydessä
Siinolaisuus
Tatti myös perseessä
jaylenox75
Viialan Paavi
Ateistit ovat oikeasti vain
Vailla yhtä aistia.
- Anonyymi00004
Varsinkin kristinuskoon ja islamiin liitetty rankka jako kahteen, viimeinen tuomio paratiisiin tai helvettiin, ”pelastukseen” tai ”kadotukseen” usein torjutaan mielestä tai kielletään. Se onkin terve suhtautuminen noin epäreiluihin opinkappaleisiin. Ei ole mieltä kuluttaa aikansa ja energiaansa sen pähkäilyyn, ketkä
pääsevät taivaaseen ja ketkä helvettiin ties milläkin ehdolla, koska koko kysymyksenasettelu ja ajatusrakennelma on mahdoton. Kannattaa keskittyä elämään.
Ajatus kuoleman jälkeisestä iankaikkisesta elämästä on järjellä ajatellen mahdoton, luonnonvastainen – ja anteeksi vaan – omahyväinen ja hieman suuruudenhullu kuvitelma. Siitä on ollut ja on huomattavaa haittaa ihmisten elämälle ja koko ihmiskunnan kehitykselle. Tämä kuvitelma suuntaa huomiota pois omasta elämästä ja aiheuttaa suoranaisia vahinkoja sen pohjalta syntyneiden uskonnollisten oppirakennelmien ja instituutioiden kautta. - Anonyymi00005
alkusanat ja loppusanat , en jaksanut lukea koska on kuitenkin paskaa 🤣
siis ihminen on sitä mitä hänen perimänsä käskee- Anonyymi00007
Ihminen on perimän ja ympäristön vuorovaikutuksrn tulosta. Jo vanhemmat on ympäristöä, sitten päiväkoti, koulu, sisärukset, kaverit, kokemukset.
- Anonyymi00006
Kannattaa katsoa näiät videoita. Saatana on persoona ja toimii aktiivisteti. https://www.youtube.com/results?search_query=kun+valo+on+pimeyttä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518