Vedin oikein syvästi henkeen. Voi että mikä tuoksu ja fiilis! Vetäkää tekin hyvältä tuoksuvaa ruohoa henkeen. Voi mahdoton mikä fiilis.
Kyseessähän on siis juuri leikattu nurmikko, eikä höpöheinä. Vaikka ei höpöheinäkään huono ole. Ei vain enää nykyään viitsi.
>Simiti<
Kyllä ruoho tuoksuu hyvältä
7
85
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
En ole koskaan hengittänyt höpöheinää.
Kukaan ei silti ole koskaan erehtynyt luulemaan, että olisin missään määrin normaali. 🤔
Vedän mielelläni erilaisia eteerisiä öljyjä sieraimiini höyrystyneen löylyveden mukana. ✨🐽✨ Esimerkiksi koivun tuoksu on miellyttävä.
🦄 No legit sanos muuta.
- Anonyymi00002
Luulenpa että Timppa on nyt runollinen.
Vihreä ruoho viittaa aivan selvästi naiseen. (Onneksi aloituksessa ei täsmennetty, millä puolen aitaa se sijaitsi.)
Ruohon leikkaaminen viitannee aktiviteettiin, jonka mainitseminen tällä palstalla ei ole soveliasta alle 18-vuotiaille.
🦄- Anonyymi00004
Taitaa sarvipään mielikuvitus nyt vähän laukata. Kyllä kyse oli ihan oikeasta leikatusta nurmikosta kehon karvojen sijaan.
>Simiti< - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taitaa sarvipään mielikuvitus nyt vähän laukata. Kyllä kyse oli ihan oikeasta leikatusta nurmikosta kehon karvojen sijaan.
>Simiti<Menepäs siitä nyt nuuhkuttelemaan nurmikkoasi!
🌱🐽🌱
🦄
- Anonyymi00003
leikatusta ruohosta erittyy jotain neste höyryjä ilmaan?
- Anonyymi00006
🤢🤢🤢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991368
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111124Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k48929Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56922- 61917
- 4909
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130841- 66715
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant55679Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa34590