Vedin oikein syvästi henkeen. Voi että mikä tuoksu ja fiilis! Vetäkää tekin hyvältä tuoksuvaa ruohoa henkeen. Voi mahdoton mikä fiilis.
Kyseessähän on siis juuri leikattu nurmikko, eikä höpöheinä. Vaikka ei höpöheinäkään huono ole. Ei vain enää nykyään viitsi.
>Simiti<
Kyllä ruoho tuoksuu hyvältä
7
86
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
En ole koskaan hengittänyt höpöheinää.
Kukaan ei silti ole koskaan erehtynyt luulemaan, että olisin missään määrin normaali. 🤔
Vedän mielelläni erilaisia eteerisiä öljyjä sieraimiini höyrystyneen löylyveden mukana. ✨🐽✨ Esimerkiksi koivun tuoksu on miellyttävä.
🦄 No legit sanos muuta.
- Anonyymi00002
Luulenpa että Timppa on nyt runollinen.
Vihreä ruoho viittaa aivan selvästi naiseen. (Onneksi aloituksessa ei täsmennetty, millä puolen aitaa se sijaitsi.)
Ruohon leikkaaminen viitannee aktiviteettiin, jonka mainitseminen tällä palstalla ei ole soveliasta alle 18-vuotiaille.
🦄- Anonyymi00004
Taitaa sarvipään mielikuvitus nyt vähän laukata. Kyllä kyse oli ihan oikeasta leikatusta nurmikosta kehon karvojen sijaan.
>Simiti< - Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Taitaa sarvipään mielikuvitus nyt vähän laukata. Kyllä kyse oli ihan oikeasta leikatusta nurmikosta kehon karvojen sijaan.
>Simiti<Menepäs siitä nyt nuuhkuttelemaan nurmikkoasi!
🌱🐽🌱
🦄
- Anonyymi00003
leikatusta ruohosta erittyy jotain neste höyryjä ilmaan?
- Anonyymi00006
🤢🤢🤢
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5831210- 76879
Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.269672- 55646
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä180636Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o161622Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88590Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta123577Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht203536Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20496