Ei näillä Venäjää tuhota,turha uhota.
Vastaukset 3
- Anonyymi00002
No niin Igori Pietarista. Ei tuhota mutta saatu jotain aikaan..mm bensapulaa Krimin bensa jonot ihmiset eli te rusnyat ovat paenneet sieltä hotellit tyhjänä.. 68 öljyjalostamoa saanut siipeen mm teillä Moskovassa ja Pietarissa ym ja Puten asema on huono rusnya Igor on joutunut eilen myöntämään tvssä että tilanne on huono. Tulee sille lähtä omienne puolesta rusnya Igor. Ja ku tehän ootte vaan rusnya ja mongolien sekajätteen jälkeläisiä eli rusnya niin teillä on hauskaa katsoa liveä paikan päällä ku räjätelee ja palaa. No te rusnyat ootte vaan rusnya ja tietäen että et ole Euroopalaisia ja kuulu Eurooppaan vaan olette mongolien sekajätteen jälkeläisiä
- Anonyymi00003
Saadaan vielä oikein kunnon sota. Ei hyvältä näytä tämä vihanpito.
- Anonyymi00005
Venäjähän tuhoaa onneksi itse itsensä, jopa kolme kertaa vuosisadassa.....
Sitä tässä taas odotellaan. Putinilla onkin jo vauhti päällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371