Hei Olen vähän ihmeissäni, kun loukkasin itseni ja piippiipauto vei minut Lempäälän terv.kesk.sairaalaan.
Lääkäri katsoi kipualuetta, jossa ei ollut näkyvää vammaa.
Olin hoidossa monta viikkoa. Söin lääkkeitä, mutta selkä ei parantunut.
Kävelen kumarassa. Kova kipu selässä.
Olen nyt kotona, enkäpysty tekemään mitään. Makuuttaminen tuli kalliiksi vakutusyhtiölle.
,Minun on mentävä yksityiselle lääkärille, jos aion saada selkäni hiihtokuntoon.
Tommosen sairaalan pitäisi lopettaa toimintansa.kun ei hoideta kunnolla.
Eihän ne voi tietää kun ei ole tutkittu, eikä kuvattu.
Opiooleilla saivat vatsani kipeäksi, jota koitan hoitaa. Uloste ei tule.
Maatessa vatsa kovettui oxynormi sai aikaiseksi.
Mitä pitäisi tehdä, jotta ensitalvena pääsen taas lappiin.hiihtämään?
Tapaturman hoito
5
<50
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
minua jännittää joku leikkaus.. rannekirurgiaa...on aika.. mutta kirurgit sanoivat että melko helppoakin tehdä joku sormien onkalohermutu tukko..
- Anonyymi00005
Kyseinen leikkaus on ihan rutiinia, itselle tehty myös.
Leikkaus tehdään verettömänä, eli sellaisella siteellä tehdään puristus jolla saadaan veri pois kädestä ja käsivarressa mansetti joka puristaa ettei verta tule käteen.
leikkauksessa kivunhoitona paikallispuudutus ja itse leikkaus taisi kestää vain 5minuuttia.
Ei juurikaan kipuja jälkeenpäin.
- Anonyymi00002
Itse menin joitain vuosia sitten tapaturman jälkeen terveyskeskukseen.
Olin satuttanut kaaduttuani selän, jalan ja käden. Lääkäri kysyi vastaanotolla " mikä niistä vaivaa eniten?". Sitten lääkäri keskittyi vain yhteen kohtaan, yhteen vammaan.
Ei siihenkään kummemmin, ei röntgeniä, ei mitään. Ota tuosta kipulääkettä.- Anonyymi00003
Mitä se röntgen olisi kipuun auttanut?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä se röntgen olisi kipuun auttanut?
Höpsis..., anteeksi. Röntgen otetaan tapaturman jälkeen sen takia, että nähdään, ettei mikään ole murtunut tai mennyt poikki, että esim. luut on ehjinä.
Lääkkeet on kivun hoitoa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721145En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45773Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27743Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137738Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l231705- 44689
- 67645
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164622Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal56610Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600