Kiertonetissä ois myynnissä hämeen keskussairaalan vanhan synnärin tavaroita ja siellä ois tollanen viiden kilon vaakakin myynnissä. Että oisko sellanen hyvä? Ostetaanko?
Vastaukset 56
- Anonyymi00001
Mitä ihmettä tekisit vauvavaa'alla? 😄
En keksi yhtään järkevää käyttötarkoitusta kotioloissa.
Aletheias- Anonyymi00006
Tämähän voisi olla hyvä Timolle, kun tutkii niin aktiivisesti jätöksiään.
Päivän tuotoksen punnitus. Mikä oli tulos? Normaalia vai epänormaalia?
Tai voisikohan sillä punnita pallit, aamuin illoin? Milloin viimeistään on ruvettava manuaalityhjennykseen?
Vai riittääköhän tuon tarkkuus alapäässään? Vai vaatiiko jättipallit? Ehkä kirjevaaka olisi kuitenkin parempi?
-keinovaginamies- - Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tämähän voisi olla hyvä Timolle, kun tutkii niin aktiivisesti jätöksiään.
Päivän tuotoksen punnitus. Mikä oli tulos? Normaalia vai epänormaalia?
Tai voisikohan sillä punnita pallit, aamuin illoin? Milloin viimeistään on ruvettava manuaalityhjennykseen?
Vai riittääköhän tuon tarkkuus alapäässään? Vai vaatiiko jättipallit? Ehkä kirjevaaka olisi kuitenkin parempi?
-keinovaginamies-Onhan terveytensä seuraaminen tärkeää ja suolistoterveys on osa sitä, joten ei lainkaan huono ajatus tehdä sitä hieman tieteellisemmin menetelmin 😁
Olen ymmärtänyt, että miehet tunnistavat tyhjennystarpeen aika herkästi ilman minkäänlaisia lisälaitteitakin, joten siihen ei ehkä vaakaa tarvitse. Naisena sen on huomannut aika nopeasti eikä siihenkään vaakaa ole tarvittu. Te miehet kun olette aika helppolukuisia tässä asiassa 😅
Aletheias - Anonyymi00014
buddy-love kirjoitti:
(Valtavien lohisaaliiden punnitukseen)
No tämähän voisi olla hyvä tapa ottaa vaaka hyötykäyttöön. Mitäs ne lohet painaa keskimäärin, 10kg? Kyllä vauvavaaka vielä sen kestäisi.
Aletheias - Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onhan terveytensä seuraaminen tärkeää ja suolistoterveys on osa sitä, joten ei lainkaan huono ajatus tehdä sitä hieman tieteellisemmin menetelmin 😁
Olen ymmärtänyt, että miehet tunnistavat tyhjennystarpeen aika herkästi ilman minkäänlaisia lisälaitteitakin, joten siihen ei ehkä vaakaa tarvitse. Naisena sen on huomannut aika nopeasti eikä siihenkään vaakaa ole tarvittu. Te miehet kun olette aika helppolukuisia tässä asiassa 😅
AletheiasNo näinhän se on. Siihen hommaan on oma osoitin :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00016
buddy-love kirjoitti:
Keskimääräinen lohi varmaan jotain 6-7 kg ja körmyt heti yli kympin, että joutuisi sitte punnitsemaan osissa.
Mutta tuota linkittämääsi kuvaa kun katsoo, niin just hyvä kuppi suolistoterveyden tarkkailuun.
-keinovaginamies- - Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
No näinhän se on. Siihen hommaan on oma osoitin :))
-keinovaginamies-Näinpä, miehillä tämä on melko yksiselitteistä 😊 Naisten kohdalla merkit ovat vähän hienovaraisempia ja niiden tulkitsemiseen vaaditaan jo vähän kehittyneempää havaintokykyä.
Aletheias - Anonyymi00028
Anonyymi00018 kirjoitti:
Näinpä, miehillä tämä on melko yksiselitteistä 😊 Naisten kohdalla merkit ovat vähän hienovaraisempia ja niiden tulkitsemiseen vaaditaan jo vähän kehittyneempää havaintokykyä.
AletheiasKyllä olis näppärää kun kaikilla olisi käytössä kämmenselässään sellainen vilkkuvalo, että nyt panettaa.
Yleensä me miehet joudumme pyörimään naisten helmoissa ja tutkimaan että milloin mikäkin kuusenoksa minnekin päin sojottaa, ja silti suurin osa elämästä on ihan turhaa odotusta ja toivossa elämistä :))
-keinovaginamies- - Anonyymi00029
buddy-love kirjoitti:
Ei riitä kun aina tulee vähintään 20 kiloisia.
- Anonyymi00037
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kyllä olis näppärää kun kaikilla olisi käytössä kämmenselässään sellainen vilkkuvalo, että nyt panettaa.
Yleensä me miehet joudumme pyörimään naisten helmoissa ja tutkimaan että milloin mikäkin kuusenoksa minnekin päin sojottaa, ja silti suurin osa elämästä on ihan turhaa odotusta ja toivossa elämistä :))
-keinovaginamies-Olisihan tuo näppä ilmoitusvalo 😄
Se on tärkeää, että kuusenoksat osoittaa oikeaan suuntaan ja tähdet on oikeassa asennossa 😅 Ei vaan kyllähän kypsät aikuiset saavat suunsa auki näissäkin asioissa tai ainakin pitäisi saada. Kun kertoo suoraan missä mennään, panettaako vaiko ei, mitä haluaa, mitä toivoo.. Säästyttäisiin monelta nuhjaukselta. Ei itselle ainakaan ole tuottanut tuskaa kertoa miehelle suoraan, että nyt panettaa. Eipä tarvitse arvailla 😊
Aletheias - Anonyymi00041
Anonyymi00037 kirjoitti:
Olisihan tuo näppä ilmoitusvalo 😄
Se on tärkeää, että kuusenoksat osoittaa oikeaan suuntaan ja tähdet on oikeassa asennossa 😅 Ei vaan kyllähän kypsät aikuiset saavat suunsa auki näissäkin asioissa tai ainakin pitäisi saada. Kun kertoo suoraan missä mennään, panettaako vaiko ei, mitä haluaa, mitä toivoo.. Säästyttäisiin monelta nuhjaukselta. Ei itselle ainakaan ole tuottanut tuskaa kertoa miehelle suoraan, että nyt panettaa. Eipä tarvitse arvailla 😊
AletheiasMinä vähän luulen - ja pienehköllä otannalla sanoisin - että suurin osa meistä miehistä voi vain unelmoida Aletheiaksen kaltaisesta naisesta ;))
-keinovaginamies- - Anonyymi00043
Anonyymi00041 kirjoitti:
Minä vähän luulen - ja pienehköllä otannalla sanoisin - että suurin osa meistä miehistä voi vain unelmoida Aletheiaksen kaltaisesta naisesta ;))
-keinovaginamies-Noh, tuosta niin tiedä, mutta ainakaan tätä asiaa ei tarvitse kohdallani arvuutella 😊
Aletheias
- Anonyymi00002
jerop olin joo taas mökeillä.. pyydystin hiiriä .. ja sillei ja peräti rakensin linnunpöntön hukkapuista, huvilan mitä pystyin kirjosieepoja näyi oleva.
ja mopedilla jooh vaan vika vika renkaassa etu-jutussa vuosimallia 1961 - Anonyymi00003
kun joku lintu niin joku kirjosieppo.. tuli lähelle, jotenkin ajattelin että tarvitsee jotain niin noniin rakennan jonkin uuden pötöntön.. huvilan
- Anonyymi00004
No joo, heti jos mä keksin sille jonku käyttötarkotuksen.
- Anonyymi00005
Sinulla on joku vakava psykologinen juttu näiden lapsiasioiden kanssa, hae apua ennekuin mitään ikävää tapahtuu. Ihan siis ystävällisesti sanon tämän.
- Anonyymi00007
vauva halpa, raha kallis.
- Anonyymi00008
Vauvakuumetta? , osta pois jos siltä tuntuu...tai sitten voi ryhtyä mansikoitten jälleenmyyjäksi :)
- Anonyymi00009
Joskus muinoin jossain korvessa syntyi torppaan poika. Eipä ollut vauvavaakaa saatavilla. Mutta sattuipa yksi Kekkonen olemaan kalakavereittensa kanssa reissussa läheisellä koskella ja lainattiin sitten Kekkosen kalapuntaria.
Oli potra poika, painoa 9,5 kg! Minusta tuo kapine näyttää tavattoman epäergonomiselta ja suorastaan vauvavaaralliselta.
https://kiertonet.fi/huutokaupat/vaaka-dina-nro-50-tila-d1-synnytyssalit-113-230778- Anonyymi00010
Minusta tuo on kaunis.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minusta tuo on kaunis.
Noh...
Kauneus ei tuossa ole pääasia, vaan käyttö ja turvallisuus.
Minkähän ihmeen takia ovat edes hankkineet tuollaisen, sillä minusta tuota ei ole suunniteltu vauvojen punnitukseen, vaan johokin aivan muuhun.- Anonyymi00012
buddy-love kirjoitti:
Noh...
Minkähän ihmeen takia ovat edes hankkineet tuollaisen, sillä minusta tuota ei ole suunniteltu vauvojen punnitukseen, vaan johokin aivan muuhun.Ei kyllä vauvapuntarilta näytä. Synnytyssalissa kuitenkin sijaitsee ilmoituksen mukaan, eikä tuota turhanpanttinakaan ole varmaan pidetty.
- Anonyymi00019
buddy-love kirjoitti:
Noh...
Minkähän ihmeen takia ovat edes hankkineet tuollaisen, sillä minusta tuota ei ole suunniteltu vauvojen punnitukseen, vaan johokin aivan muuhun.Olisko jälkeisten punnitukseen.
xLiner Anonyymi00019 kirjoitti:
Olisko jälkeisten punnitukseen.
xLinerMiks ne pitää punnita? Eiks se vauva oo se pää asia?
Mutta buddy on oikeessa. Vaarallinen toi on vaavin punnitukseen. Nyt kun muistelen veli punnittiin sellasella pöytävaakalla. Siis neuvolassa. Varmaan käyttäneet synnärillä samanlaista.Anonyymi00019 kirjoitti:
Olisko jälkeisten punnitukseen.
xLinerTuota itsekin mietin, mutta kaksi vaakaa olisi huonoa suunnittelua.
- Anonyymi00021
buddy-love kirjoitti:
Tuota itsekin mietin, mutta kaksi vaakaa olisi huonoa suunnittelua.
Eikä olis. Huonommassa tapauksessa on voitu joutua punnitsemaan muutakin eloperäistä. Synnyttäminen on vaarallista puuhaa. Kiireeseen ja hätätilanteeseen on varauduttava.
xLiner - Anonyymi00022
JeroP kirjoitti:
Miks ne pitää punnita? Eiks se vauva oo se pää asia?
Mutta buddy on oikeessa. Vaarallinen toi on vaavin punnitukseen. Nyt kun muistelen veli punnittiin sellasella pöytävaakalla. Siis neuvolassa. Varmaan käyttäneet synnärillä samanlaista.Just... Mitäpä sillä naisella on väliä. Kuolkoot pois.
xLiner buddy-love kirjoitti:
Tuota itsekin mietin, mutta kaksi vaakaa olisi huonoa suunnittelua.
Eiks jälkenen oo se istukka, niin varmaa parempi olla tollanen kuppimaine. Jos se nyt jostain syystä sitte pitää punnita. Mutta pitäähän sen olla kaunis. Vois synnäri olla esteettisestikin näyttävä.
Harmi kun kaikki paikat on niin täynnä tavaraa. Ois hienoo jos ois vähä kuin museo. Missä ois se koko ihmisen elin kaari. Kiertonetistä löytys kyllä materiaalia.Anonyymi00022 kirjoitti:
Just... Mitäpä sillä naisella on väliä. Kuolkoot pois.
xLinerNo mä nyt vertasin istukkaan, en naiseen. Se nyt on eri asia.
- Anonyymi00025
buddy-love kirjoitti:
Noh...
Minkähän ihmeen takia ovat edes hankkineet tuollaisen, sillä minusta tuota ei ole suunniteltu vauvojen punnitukseen, vaan johokin aivan muuhun.Tulee mieleen ruumiinavauksissa käytettävä elinten puntaroimiskapistus
- Anonyymi00040
JeroP kirjoitti:
No mä nyt vertasin istukkaan, en naiseen. Se nyt on eri asia.
Sääntöjenvastainen viesti sitten. Kirjoitin: "Eikä ole."
xLiner
- Anonyymi00011
tai niin magneetionkeen voi tarttua vaikka joku taskupistooli ja kaliiberi 6,25mm kuin jossain lahdessa..
- Anonyymi00017
tunnelivisio kuin kun jousen kikaritähtäintä katsoin...niin aika huono mutta kohdillaan kun vapaalta kädeägel 12 nuolta ammuin... raskas on joo etuteräs noissa..
- Anonyymi00020
mutta niin jos joku mekkomies menee punnitukseen tekotisseineen..
- Anonyymi00023
niin jooh jerop, puufirmoja kai.. jotain hukkapaloja palikoita mistä naulaan Salvador Dali -maisen pöntön linnuille, ..
- Anonyymi00024
Mjoo, tuskin on tehty vastasyntyneiden mittaamiseen koska onhan niitä yli 5 kg vauvojakin syntynyt, eivät ne ole mitenkään ihmeellisiä(veljeni paino syntyessään oli 5.2 kg).
Oman tyttäreni syntymäpaino oli 4.660 kg, hänet olisi voinut tuota vaakaa käyttäen vielä keikkuen mitata. Oma syntymäpainoni oli tuota pienempi, 4.480 kg.
Olihan se hetki kun sai vastasyntyneen vauvan omiin käsiinsä, siinä juttelin hänelle että oletpa sinä iso tapaus. Pitää heti ostaa vaippojakin ikä alkaen 3 kk.
Kyllä vauvat punnitaan pöytävaakaa käyttämällä.
Eikä se synnytys ole mitenkään vaarallista, olettehan tekin kaikki hengissä, vaikka olette sen joskus itsekin kokeneet? Tuskin teidän äideistä kukaan olisi synnytykseen kuollut!
AVOhhoh 5,2 kg. Ei tullu mieleenikään, että noin suuria vauvoja on. Mä olin 3,7 kg ja muakin jouduttiin jotenki kiskomaan ja menin vähän siniseks. Pikkuveli oli isompi ja synty ihan ongelmitta.
Semmosta asiallista tiedottamista tosta synnyttämisestä kyllä kaipais. Tää vaakahomma oikeestaan herätti. Että en oikeestaan synnyttämisestä tai yleensäkää raskaanaolosta, niin en yhtään mitään tiedä.- Anonyymi00026
JeroP kirjoitti:
Ohhoh 5,2 kg. Ei tullu mieleenikään, että noin suuria vauvoja on. Mä olin 3,7 kg ja muakin jouduttiin jotenki kiskomaan ja menin vähän siniseks. Pikkuveli oli isompi ja synty ihan ongelmitta.
Semmosta asiallista tiedottamista tosta synnyttämisestä kyllä kaipais. Tää vaakahomma oikeestaan herätti. Että en oikeestaan synnyttämisestä tai yleensäkää raskaanaolosta, niin en yhtään mitään tiedä.Se on kuule miehen elämässä yksi kohokohdista kun saa sen uuden ihmeen omien käsiensä suojaan. Itse olen käynyt synnytyksen läpi lähiavustajana kolme kertaa. Kaksi ensimmäistä kertaa menivät keisarinleikkauksella, ja niin myös tämä kolmas.
Keisarinleikkauksessa äiti on kyllä ihan pihalla pari ensimmäistä tuntia leikkauksen jälkeen ja isä hoitaa vastasyntynyttä se kaksi tuntia.
Mietippä sitä mitä sen kahden tunnin ajan juttelet, mietit, teet sen vastasyntyneen kanssa!
Kätilöt jättävät opetetusti miehen yksin vastasyntyneen kanssa, ja se on ihan oikein koska tuossa hetkessä miehelle tulee ja syttyy se vaisto missä hänen rintaansa vasten ollutta tulee puolustaa, turvata.
Ei tunteet helposti kai synny?! Syvimmät tunteet saavat alkunsa avuttomuudesta, tässä tapauksessa ihan molemmin puolin.
AV - Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Se on kuule miehen elämässä yksi kohokohdista kun saa sen uuden ihmeen omien käsiensä suojaan. Itse olen käynyt synnytyksen läpi lähiavustajana kolme kertaa. Kaksi ensimmäistä kertaa menivät keisarinleikkauksella, ja niin myös tämä kolmas.
Keisarinleikkauksessa äiti on kyllä ihan pihalla pari ensimmäistä tuntia leikkauksen jälkeen ja isä hoitaa vastasyntynyttä se kaksi tuntia.
Mietippä sitä mitä sen kahden tunnin ajan juttelet, mietit, teet sen vastasyntyneen kanssa!
Kätilöt jättävät opetetusti miehen yksin vastasyntyneen kanssa, ja se on ihan oikein koska tuossa hetkessä miehelle tulee ja syttyy se vaisto missä hänen rintaansa vasten ollutta tulee puolustaa, turvata.
Ei tunteet helposti kai synny?! Syvimmät tunteet saavat alkunsa avuttomuudesta, tässä tapauksessa ihan molemmin puolin.
AVSitä se elämä on.
https://www.youtube.com/watch?v=uGlA8YMDdVs
AV - Anonyymi00032
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sitä se elämä on.
https://www.youtube.com/watch?v=uGlA8YMDdVs
AVTai toivotaan ettei olisi, koska olisihan se kappale johon pieni ensimmäiseksi avuttomana joutuisi käynyt läpi melkoiset kylvyt. Harva se miettii millaiset myrkkyjen kautta se lopputuote tuleekaan, ei metallien huokoset itsestään avaudu, tai sulkeudu.
AV Anonyymi00026 kirjoitti:
Se on kuule miehen elämässä yksi kohokohdista kun saa sen uuden ihmeen omien käsiensä suojaan. Itse olen käynyt synnytyksen läpi lähiavustajana kolme kertaa. Kaksi ensimmäistä kertaa menivät keisarinleikkauksella, ja niin myös tämä kolmas.
AVSe on hieno homma, että miehetkin on otettu mukaan synnytykseen.
Aika erikoinen juttu, syntymä. Mulla vähän pää lyö tyhjää asian suhteen. Tuntispa jonku kätilön. Mä tosiaan synnyin yöllä. Ja äiti kysy, oliko se hänen vauva joka itkee, kun se vauva vietii heti pestäväks ja käärittäväks. Niin sanovat ettei siellä muita vauvoja oo.- Anonyymi00033
JeroP kirjoitti:
Se on hieno homma, että miehetkin on otettu mukaan synnytykseen.
Aika erikoinen juttu, syntymä. Mulla vähän pää lyö tyhjää asian suhteen. Tuntispa jonku kätilön. Mä tosiaan synnyin yöllä. Ja äiti kysy, oliko se hänen vauva joka itkee, kun se vauva vietii heti pestäväks ja käärittäväks. Niin sanovat ettei siellä muita vauvoja oo.Mjaa, sinulla ei sitten ollut isä mukana synnytyksessä?
AV - Anonyymi00034
JeroP kirjoitti:
Se on hieno homma, että miehetkin on otettu mukaan synnytykseen.
Aika erikoinen juttu, syntymä. Mulla vähän pää lyö tyhjää asian suhteen. Tuntispa jonku kätilön. Mä tosiaan synnyin yöllä. Ja äiti kysy, oliko se hänen vauva joka itkee, kun se vauva vietii heti pestäväks ja käärittäväks. Niin sanovat ettei siellä muita vauvoja oo.Meinaan vain sitä ettei yksikään kolmesta kanssani itkenyt.
Vauvat ovat aika helppoja, heillä on jokin tarve joka pitää täyttää että oat tyytyväisiä.
No joo, kai se jatkuu sama koko ihmisiän:)
AV Anonyymi00033 kirjoitti:
Mjaa, sinulla ei sitten ollut isä mukana synnytyksessä?
AVNo ei. Mutta metropolian sivuilta kätilöopetuksesta lueskelin. Heillähän on siellä hienot tilat. Harjoitus synnytyssalikin. Sinne kun pääsis käymään. No tuskin heillä esittelyä yleisölle. Tai pääsiskö ryhmät? Miten ois, suomi 24/suhteet/sinkut? Ikäviä tuskin kannattaa ottaa mukaan.
- Anonyymi00035
JeroP kirjoitti:
No ei. Mutta metropolian sivuilta kätilöopetuksesta lueskelin. Heillähän on siellä hienot tilat. Harjoitus synnytyssalikin. Sinne kun pääsis käymään. No tuskin heillä esittelyä yleisölle. Tai pääsiskö ryhmät? Miten ois, suomi 24/suhteet/sinkut? Ikäviä tuskin kannattaa ottaa mukaan.
Mjoo, kai se on sitten niin että joka sinne pääsee saakin sitten vastuun tuollaisen paikan tapahtumista? En itse olisi edes ajatellut meneväni, mutta kun elämä johdatti niin se oli luonnollinen jatke menemiseen. Pölkyllä päähän lyöty olo, moni asia joita kuvitteli menetti merkityksensä. Oikea elämä voi joskus opettaa haaveilijoita...tuliko traumoja...ehkä vähän, niistäkin on selvitty:)
AV - Anonyymi00039
JeroP kirjoitti:
No ei. Mutta metropolian sivuilta kätilöopetuksesta lueskelin. Heillähän on siellä hienot tilat. Harjoitus synnytyssalikin. Sinne kun pääsis käymään. No tuskin heillä esittelyä yleisölle. Tai pääsiskö ryhmät? Miten ois, suomi 24/suhteet/sinkut? Ikäviä tuskin kannattaa ottaa mukaan.
Saanko kysyä ihan oikeasti yhtä asiaa, ethän loukkaannu?
Ihmiset, siis me olemme levittäytyneet tälle maapallolle 480 000 sukupolven ajalla.
Ja sinä...kysyt jotain harjoituksia synnytyssaleista?
Meni ohi, anteeksi.
AV Anonyymi00039 kirjoitti:
Saanko kysyä ihan oikeasti yhtä asiaa, ethän loukkaannu?
Ihmiset, siis me olemme levittäytyneet tälle maapallolle 480 000 sukupolven ajalla.
Ja sinä...kysyt jotain harjoituksia synnytyssaleista?
Meni ohi, anteeksi.
AVNo heillä on simulaatio harjoittelumenetelmänä. Tuskin siellä mitään synnytys simulaattoria on. Tietenki tiedän että ennen on synnytty ilman vipstaakeja ja koulutusta. Mulle vaan erilaiset vipstaakit herättää mielenkiinnon. Oishan se tietenki mielekkäämpää, kun ois saanu käydä noi ihan käytännössä läpi. Mutta sen puutteessa, niin näinki menee kirjatietona.
Sitten vasta, jos omakohtaista kokemusta synnyttämisestä ei oo. Eikä asiasta ois ees teoriassa mitenkä kiinnostunu. Niin sitten ihmettelisin, että mille henkilön elämänkuva perustuu ja miten oman olemassa olonsa perustelee.- Anonyymi00042
JeroP kirjoitti:
...meinaan vain että luonnllisin tapahtuman elämässä kai tulisi jo olla uuden elämän alun, eli synnyttämisen?
Laita alle todistuksia siitä miksei näin olisi!!!
MIKÄ TAPAHTUMA IHMISTEN HISTORIASSA OLISI KESTÄNYT TUOTA TAPAHTUMAA KAUEMMIN?
Ja nyt, odotamme oppeja siitä mitä tapahtui onnistuneesti muutama miljoonaa vuotta sitten?
Nykypäivän ihmiset, taitavat olla kädettömiä..ja munattomia?
AV Anonyymi00042 kirjoitti:
...meinaan vain että luonnllisin tapahtuman elämässä kai tulisi jo olla uuden elämän alun, eli synnyttämisen?
Laita alle todistuksia siitä miksei näin olisi!!!
MIKÄ TAPAHTUMA IHMISTEN HISTORIASSA OLISI KESTÄNYT TUOTA TAPAHTUMAA KAUEMMIN?
Ja nyt, odotamme oppeja siitä mitä tapahtui onnistuneesti muutama miljoonaa vuotta sitten?
Nykypäivän ihmiset, taitavat olla kädettömiä..ja munattomia?
AVOnhan se luonnollista. Mutta ihminen nyt miettii asioita vähän laajemmin. Siks noi uskonnotkin on muodostunu. Ite uskon enempi tieteeseen. Ja tuohan se helpotusta. Muuten sitä murehtis vaan lapsettomuuttaan. Ja täällä palstalla on siitä varottavia esimerkkejä.
- Anonyymi00044
JeroP kirjoitti:
No heillä on simulaatio harjoittelumenetelmänä. Tuskin siellä mitään synnytys simulaattoria on. Tietenki tiedän että ennen on synnytty ilman vipstaakeja ja koulutusta. Mulle vaan erilaiset vipstaakit herättää mielenkiinnon. Oishan se tietenki mielekkäämpää, kun ois saanu käydä noi ihan käytännössä läpi. Mutta sen puutteessa, niin näinki menee kirjatietona.
Sitten vasta, jos omakohtaista kokemusta synnyttämisestä ei oo. Eikä asiasta ois ees teoriassa mitenkä kiinnostunu. Niin sitten ihmettelisin, että mille henkilön elämänkuva perustuu ja miten oman olemassa olonsa perustelee.Ihan oikeasti, ja ihan ystävällisesti sanon, hae apua nyt. Olisi korkea aika mennä keskustelemaan jonkun ammattilaisen kanssa näistä asioista mitä sinulla pyörii mielessäsi. Ennenkuin mitään huonoa tapahtuu.
- Anonyymi00030
Onko se PVD-pinnoitettu vaaleanpunaiseksi.
- Anonyymi00031
Tuskin on alumiinia:)
AV
- Anonyymi00038
niin vastaavalta joltain työnjohtajalta, kun hukka-puupalikoita jos vaikka jonkun linnunpöntön nausin jonkin... varmaan joku työnjohtajaja:; joo ota vaan menee hyötykäyrttöönkin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.631959Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt271535- 991092
- 45840
- 87783
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21612- 29600
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56538- 31533
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,119494