Tummatukkainen kaunotar

Anonyymi-ap

Olitpa taas viehättävä ja kaunis. Sinun kanssa on aina mukava jutustella. Harmi että ei nähdä vähään aikaan. Toivottavasti saadaan olla kahden jossain kohtaa. Siinä tilanteessa energiamme vetää toisiamme yhteen.

9

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

mitäs läksit

• Anonyymi00002

En varmaan voinut jäädä asumaan sinne? Olisin voinut kyllä kaffet juoda.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En varmaan voinut jäädä asumaan sinne? Olisin voinut kyllä kaffet juoda.

joo kyllä mä olen sitä mieltä että olis pitänyt tutustua mutta elä elämääsi toivottavasti ei nähdä enä äikinä nyt sitten

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

joo kyllä mä olen sitä mieltä että olis pitänyt tutustua mutta elä elämääsi toivottavasti ei nähdä enä äikinä nyt sitten

Ok... Oot varmaan väärä.

• Anonyymi00003

Kiitos🙋‍♀️ olet aina niin herrasmies ja kiltti ollut mulle💚niin mä toivon myös. Seuraavan kerran vedän pokalla. Mä pystyn siihen. Hyvää viikonloppua🤗

• Anonyymi00004

Sori etten ole ollut rohkeampi vaikka olet antanut mahdollisuuksia minulle. En vain ole uskaltanut ettei tapahdu niin kuin viimeksi. Silloin ei tavattu pitkään aikaan.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Sori etten ole ollut rohkeampi vaikka olet antanut mahdollisuuksia minulle. En vain ole uskaltanut ettei tapahdu niin kuin viimeksi. Silloin ei tavattu pitkään aikaan.

Se aika tulee vielä jos luoja niin suo😊 uskon että me nähdään. Ja minä tiedän että sitä kertaa minä en missaa. Olit kyllä kovin totinen. Mutta nyt sentään katsoit silmiin.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se aika tulee vielä jos luoja niin suo😊 uskon että me nähdään. Ja minä tiedän että sitä kertaa minä en missaa. Olit kyllä kovin totinen. Mutta nyt sentään katsoit silmiin.

Totta kai me tavataan. Ja olin kuten aina olen. En tiedä olenko totinen mutta ehkä en näytä tunteita paljon. Olit kyllä kaunis kun makoilit siinä sohvalla. Viimeksi sinulla oli aurinkolasit niin en nähnyt lumoavia silmiäsi. Onneksi näin tällä kertaa. Olisi mukava nähdä ne lähempääkin. Meidän pitäisi halata seuraavalla kerralla.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mitä tarkoitat, ettet missaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      553
      1811
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      66
      688
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe