Tänään kävin nostelemassa rautaa ja salille tuli tummatukkainen nainen.
En ollut häntä nähnyt kuukausiin, ja hän tupsahti eteeni.
Outoa, en tunnistanut häntä heti, koska hän oli seksikäs.
No, tapaus on naiseni ystävä joten kauheasti ei voi keulia.)
Mutta, hän kertoi lihonneensa 4-5 kuukauden aikana 10 kg. Hitto miten seksikäs hänestä oli tullut.
Salille polttamaan niitä kaloreita jotka seksikkääksi tulemisen olisi mahdollistanut.
Naiset, naiset ovat ihan outoja.
AV
Lihominen ei aina ole pahasta
15
135
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En se minä ollut😄 älä nyt kuvittele mitään🤭🤷♀️
- Anonyymi00002UUSI
Olisit kertonut sille miten kuumalta se näyttää. Naiset ei todellakaan itse tajua ollenkaan. Tosin sillä ei ole väliä mitä joku mies niille sanoo, vaan se merkitsee mitä muut naiset ovat mieltä.
- Anonyymi00007UUSI
Tuo on totta nainen uskoo toista naista tai naisia ja naiset sanoo laihduta laihduta ja toinen laihduttaa ja menettää seksikkyytensä ne muut naiset haluu olla seksikkäitä ja miesten mieleen
- Anonyymi00003UUSI
P4nitko jo? Voin filmata aktin 📽. Lievät liikakilot naisella saavat naisen näyttämään paremmalta. Luonnossa evoluutio toimii niin että keskimääräistä tukevammat yksilöt koetaan potentiaalisemmiksi par1ttelukumppaneiksi kuin muut, sillä ne ovat onnistuneet elämään yltäkylläisesti.
Analyyttisenä ihmisenä sanoisin ja sanonkin että se vähän riippuu. Puhtaasti parittelun kannalta lievät liikakilot eivät ole sen enempää haitta kuin etukaan. Hyvin monennäköiset naiset, jopa täysin toisensa possulkevin ominaisuuksin, voivat olla kiihottavia. Tämähän on evoluution kannalta ihan järkeenkäypää. Omaa DNA:tani ei kannata sekoittaa vain yhdenlaisen kanssa vaan kokeilla mahdollisimman monenlaisia vaihtoehtoja ja katsoa mistä tulee paras lopputulos.
Mutta sitten taas vähän vähemmän primitiivisellä tasolla, ei ne liikakilot juuri koskaan hyvältä näytä.
- Anonyymi00004UUSI
Tämä on just se syy, miksi miehet ällöttää.
- Anonyymi00008UUSI
En ikinä mene sekasalille.
- Anonyymi00009UUSI
Joo se on nii kauheeta kun miehet haluaa niitä läskejä naisia eikä sinua kun olet langanlaiha kurppa. Ihan ällöttävää tuollainen.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo se on nii kauheeta kun miehet haluaa niitä läskejä naisia eikä sinua kun olet langanlaiha kurppa. Ihan ällöttävää tuollainen.
Ei, vaan en tykkää että miehet tuijottaa ja arvostelee mielessään, joten en käy missään saleilla.Itse olen ylipainoinen enkä halua että minua tuijotetaan yhtään missään.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei, vaan en tykkää että miehet tuijottaa ja arvostelee mielessään, joten en käy missään saleilla.Itse olen ylipainoinen enkä halua että minua tuijotetaan yhtään missään.
Ylipainoinen on eri asia kuin muodokas nainen. Tiedät varmasti sen. Tuossa tapauksessa sinua tuijotetaan ihan eri tavalla kuin tuota aloituksessa kuvailtua naista.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei kannata antaa pelkojen estää tekemästä jotain, mitä oikeasti haluaa tehdä.
Tee, mitä itse haluat. Mene salille, jos haluat. Muiden katsella ei ole merkitystä. Miehet saattaa joskus vilkuilla, mutta mitä sitten? Valtaosin kaikki kuitenkin keskittyvät omaan treeniin eikä monikaan aidosti tuijottele muita.
Salille mennään treenaamaan, kehittymään, tekemään parempaa versiota itsestä, parantamaan terveyttä. Se, että ylipainoisena menee salille, kertoo vain siitä, että haluaa panostaa terveyteensä ja itseensä ja se on ihailtavaa kenen tahansa kohdalla. Jos joku suhtautuu ilkeästi sen takia, että on ylipainoinen, kertoo se kaiken tästä toisesta ihmisestä. Hänellä on liian pieni sydän ja liian musta sielu, jotta hän kykenisi mihinkään muuhun kuin ilkeilyyn ja sellaiset ihmisethän me jätämme täysin huomioitta.
Aletheias
- Anonyymi00005UUSI
Ei laihuus ole kaunista tai seksikästä eli ei autwitsissä ollu seksiä naisissa vaik oli hoikkii ja laihoi
- Anonyymi00006UUSI
jotain niin mitä tarkoityavat jotkut ohjelmointi-jutut kuin hardware-video-overlays ja segment registers and MASM 10 true multiprocessors code but microsoft and intel said, you if using and assembly on code just.. long long integer, compiler should understand..
- Anonyymi00012UUSI
Kilot eivät määrää sitä, miten seksikäs joku ihminen on. Joillekin toki ylipaino on kaikissa tapauksissa epäviehättävää, kaikilla on oikeus omiin preferensseihinsä, mutta moni katsoo ihmistä kokonaisuutena, jolloin kiloja voi olla enemmän tai vähemmän.
Itse näen seksikkyyden muutenkin valtaosin jonain aivan muuna kuin ulkoisena olemuksena. En kiellä sitä, etteikö ulkoisella olemuksella olisi minkäänlaista merkitystä, mutta esim somessa saattaa feediini tulla äärimmilleen treenattuja vähäpukeisia miehiä (algoritmini on vähän vinksallaan 😄), jotkut ajaa moottoripyörällä, jotkut hakkaa halkoja, toiset silittelee kissoja.. Ja vaikka näen tietysti, että nämä miehet ovat ulkoisesti todella hyvännäköisiä, en koe heitä silti mitenkään erityisen seksikkääänä, sillä heihin ei ole mitään yhteyttä. Tai no nuo kissoja silittävät on kyllä aika kuumia 😄
Minulle tunne siitä, että koen jonkun seksikkääksi vaatii enemmän kuin pelkkää pintaa. Täytyy olla jotain sisältöä, jokin tieto siitä, millainen mies on, jonkinlainen yhteys. Muuten mies on vain pelkkä kuva.
Aletheias - Anonyymi00014UUSI
Mä viis veisaan, mitä ahatuskuplia habitukseni aiheuttaa.
Menen tekemään laitteilla muutamia liikkeitä pitääkseni liikkuvuutta ja lihasvoimaa yllä.
En mitenkään mieti seksikkyyttä.
Ei ne miehetkään.
Papoaraiset puhkeavat puhumaan pissavaivoista. Ei ihan salilla, kiitos.
Vilma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4501312- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18747Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663