Olen ollut kaupan kassalla töissä ja tarkkaillut ihmisten ostoksia ja verrannut niitä asiakkaan olemukseen. Lihasyöjän tunnistaa vartalon ulkomuodosta, kaksoisleuka, läskiposket ja keskivartalolihavuus. Tehkää itse havaintoja kaupan kassoilla, tulette tekemään samat johtopäätökset.
Onko se pahuus, mikä tekee ihmisestä ruman, vai henkinen jälkeenjääneisyys, mikä johtaa lihansyöntiin?
Miksi lihansyöjät ovat niin rumia?
40
203
Vastaukset 40
- Anonyymi00001
Taidat olla itse ruma, ainakin sisäisesti.
Mikä hemmetin pahuus jos ihminen on sekasyöjä.- Anonyymi00007
Tunnistit itsesi ja suutuit faktoista.....että sellainen aivokääpiö tällä kertaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tunnistit itsesi ja suutuit faktoista.....että sellainen aivokääpiö tällä kertaa.
Itse taidat olla suuremman luokan aivokääpiö kun
pidät itseäsi parempana ihmisenä jonkin ruokavalion vuoksi.
Olen huomannut elämäni varrella että sekasyöjät ovat niitä ihmisiä jotka ovat mukavia eivätkä ole aina arvostelemassa muita ruokavalinnoistaan.
Miksi täällä haukut ihmisiä?
Rakentava juttelu asioista on se mitä itse kannatan eikä toisten alentaminen. - Anonyymi00032
Anonyymi00016 kirjoitti:
Itse taidat olla suuremman luokan aivokääpiö kun
pidät itseäsi parempana ihmisenä jonkin ruokavalion vuoksi.
Olen huomannut elämäni varrella että sekasyöjät ovat niitä ihmisiä jotka ovat mukavia eivätkä ole aina arvostelemassa muita ruokavalinnoistaan.
Miksi täällä haukut ihmisiä?
Rakentava juttelu asioista on se mitä itse kannatan eikä toisten alentaminen.Turhaan yrittelet solvailla, et pärjää siinä lajissa, jos sille linjalle lähdetään, et myöskään älyllisessä argumentoinnissa.
Totta kai sellainen ihminen on parempi, jolla on korkeat moraaliset ja eettiset arvot vs sellainen, joka ei välitä aihettamastaan väkivallasta ja tappamisesta, jonka ajatusmaailma on vain minä minä.
- Anonyymi00002
Timo Soini on tyypillinen makkaranpurija, eikä voi kauniiksi sanoa. Paljon lihaa syövillä puskee kasvoista ja kaulassa syylän näköisiä kasvaimia, kun pahuus pyrkii kehosta ulos, kuin jossakin kauhufilmissä.
- Anonyymi00003
Nainen joka syö kaikkea ja lihaa on hyvä sen kanssa hyvä elää
- Anonyymi00011
Lihansyöjäjuntti, jolla ei ole käsitystä moraalisista ja eettisistä arvoista, ei kelpaa fiksuille naisille,
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Lihansyöjäjuntti, jolla ei ole käsitystä moraalisista ja eettisistä arvoista, ei kelpaa fiksuille naisille,
Mulle kelpaa vain lihansyöjät.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luojan kiitos!
- Anonyymi00033
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mulle kelpaa vain lihansyöjät.
Se onkin hyvä, syöt toisia lihansyöjä. Virpi Butt ja Hyvärinen olivat myös hyvä pari, molemmat brutaaleja lihansyöjiä. Lopputuloksena vankila ja kuolema nuorena.
Kunnolliset ihmiset pysyy kaukana tuollaisista.
- Anonyymi00004
ajatelin niin että joa tahallisesti sekoitan noiden ikävä-palstalaisten juttujakin, kun ei ole kovin terveellistä aina arvailla jotain ABC-aakkosihmisiä.
nopeusveneistä tuli mieleen joku Warelius Offshore Class D... sain kuvan helikopterilla kai otettu.. No ainakaas itellä ei oo keskivartalolle mitää kertynny ja naamakin pysyny kapeena.
- Anonyymi00006
Minä kun käyn kaupassa niin en todellakaan kyttäile toisten ostoksia.
Enkä ikinä muutu porkkananpurijaksi.
Olen sekasyöjä, monipuolisesti.
Olen pulla what ever siinähän sulle sitten.
Sä oot varmaan kaunis purjon pureksija ite?- Anonyymi00008
Suosittelen tarkkailemaan muiden ostoksia, siinä oppii, mitä kannattaa syödä ja mitä ei. Ne paljon lihaa ostavat ovat kaikkein sairaamman ja tyhmemmän näköisiä.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suosittelen tarkkailemaan muiden ostoksia, siinä oppii, mitä kannattaa syödä ja mitä ei. Ne paljon lihaa ostavat ovat kaikkein sairaamman ja tyhmemmän näköisiä.
No mulle ihan sama mitä joku ajattelee mun ostoksistani. Siinähän kyttäilee. En vaihda ruokavaliotani kasviksiin koska vatsa ei kestä ja tarvitsen myös kehooni eläinproteiineja.
Aijaa, pokerinaamalla voin sanoa etten syö kuin kanaa, kalaa, äyriäisiä ja kananmunia. Tuppaa nuo posket silti paisumaan ja vatta myös. Oisko se sit se sukulaati kun lihottaa. 😜
Pokerilla naamalla nyt..
https://youtu.be/5d2TUXgs1vs?si=8VKS7xqBq2Tf5lVl- Anonyymi00028
aaha, no löytyihän se sieltä...näköisesikuva :)
Anonyymi00028 kirjoitti:
aaha, no löytyihän se sieltä...näköisesikuva :)
En heti ymmärtänyt mikä niinkö näköisesikuvalla, piti oikein miettiä hetki mistä puhut. Mutta joo pitkä roikkotukka ja turpakarvat silleen kevytversiona. 😄
Se oli kyllä sattuma.
- Anonyymi00009
En oikein usko tuota.
Makkaratkin ovat melkein kasvikunnan tuotteita, lihaa vain nimeksi.
Mun huomioni mukaan lihavat eivät syö juuri mitään toisten nähden. Vähäenergisiä energiajuomia, proteiinivanukkaita, porkkanoita, valmisvoileipiä ja -sämpylöitä. Keräävät ilmeisesti hallitsematonta mättönälkää illalle.
Mulla toimii painonhallinta ihan toisin päin. Syön reilusti oikeaa energiapitoista ruokaa aamun-aamupäivän-päivän, ja illalla ei enää maistu muu kuin kofeiiniton yrttitee.
xLiner- Anonyymi00014
Hiilihydraateistahan ne kilot kerääntyy.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ja sokerista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eikä keräänny. Minä syön paljon hyviä hiilareita enkä ole ylipainoinen.
xLiner - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eikä keräänny. Minä syön paljon hyviä hiilareita enkä ole ylipainoinen.
xLinerNo minullapa kerääntyy.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
No minullapa kerääntyy.
Aika usein painonnousun syy on elintavoissa eikä yksittäisessä välttämättömässä energiaravintoaineessa.
xLiner
- Anonyymi00010
joopa-jompio niin... jos ei aikaisin virkeänä herää, niin nukkuu onnensa ohi aina ja iankaikkisesti aamen.
mikähän joku uusi juttunen, kuvaile jotain musiikkia värinä, onko punainen vai valkoinen vai violetti tuo musiikki, mikä väri tulee mieleen musiikista. - Anonyymi00017
Miksi jotkut on niin tyhmiä?
- Anonyymi00021
Itse kyllä olen huomannut, että kasvissyöjät ovat kapeita ja aneemisen näköisiä. Jotenkin sairaan oloisia.
- Anonyymi00022
Kuleppas kun ihminen on sekasyöjä se kuinka paljon syö pitäs osata itse katsoa syövät enemmän kuin tarvitsisivat siihen nähden kuinka paljon liikkuvat se elopaino joka on olemassa pidetään yllä syömällä suunnilleen saman verran kuin kuluttaa
- Anonyymi00023
Kyllä lihavuus on lähtöisin siitä että syodään valmiiksi prosessoituja mömmöjä ja ei kuluteta mitä syödään tai sitten sotketaan aineenvaihdunta huonoon kuntoon esim jojoilemalla sen painon kanssa.
Parikymppisenä tuomitsevuus ylittää helposti tietoisuuden kynnyksen :D - Anonyymi00024
Ihminen on geneettisesti sekasyöjä. Miksi muuttaa tätä totuutta.
Jäätävän surkea yleistys!
Olen avoimesti lihansyöjä. Minua ei ole kukaan, vielä tähän päivään mennessä, haukkunut rumaksi vain sen takia, että syön myös lihaa.
Varsinkaan näkemättä ja tuntematta minua.
Sinulla on aika huikea kyky, kun pystyt tekemään diagnoosin pelkän mielikuvituksen perusteella ja niputat kaikki lihansyöjät samaan "rumuus"-lokeroon.
Oletko harkinnut uraa meediona?
😂- Anonyymi00027
Psykologin urahaaveet suosittelen kyllä jättämään sivummalle, ihan vain potilaitten hyvinvoinnin kannalta katsoen 😅
-sivusta - Anonyymi00034
Etkö sinä typerä idiootti osaa lukea, aloittaja kertoo olleensa kaupan kassalla ja tehneen havaintoja. Parempaa paikkaa suorittaa vertailuja ei ole.
Oletko harkinnut uraa teurastamossa? Anonyymi00034 kirjoitti:
Etkö sinä typerä idiootti osaa lukea, aloittaja kertoo olleensa kaupan kassalla ja tehneen havaintoja. Parempaa paikkaa suorittaa vertailuja ei ole.
Oletko harkinnut uraa teurastamossa?Kun oikeat argumentit loppuvat, alkaa herjaaminen ja nimittely.
Tämähän menee kuin suoraan oppikirjasta ja tiivistää filosofisen käsitteen nimeltä "argumentum ad hominem" (henkilökohtaisuuksiin käyminen).
Kiitos tästä. Viestilläsi todistit teorian oikeaksi.
- Anonyymi00026
Älä jaksa provota. Yleensä kauneimat ihmiset ovat sekasyöjiä ja mukavia ihmisia. Sisäinen rumuus rumentaa entisestään katsomatta ruokavaliota.
- Anonyymi00029
En mä nyt tiedä. Leijona, tiikeri, gepardi, pantteri, ilves ja karhu ovat aika upeita eläimiä.
En lähtis yleistämään. - Anonyymi00030
Nykyruoka on tuhonnut ihmisten vatsan bakteeriston ja tämän takia elimistökin on ihan sekaisin.
Prosessoitua ja myrkkyjä sisältävää ruokaa kyllä löytyy niin että hyllyt notkuu.
Puhtaita raaka-aineita ei oikein hyllyillä näy koska se on kallista tuottaa.
Valtaosaan ruokaa on sotkettu lisäaineita ja sokereita jotka eivät sammuta nälkää vaan ylläpitävät sitä. Hiilaria ja rasvaa sekaisin.
Tämä jatkuva nälkä johtaa naposteluun ja lihavuuteen. - Anonyymi00031
jos tv-juontajilgta poistettaisiin naama, silmät ja huotominen niin jäisi näkyviin vain todellisuus eli heiluvava leukaparta
- Anonyymi00035
Kyllä olivat maukkaita kanansuikaleet tänäänkin.
Niin hyviä jotta voi sitä vähän rumaksikin haukkua, en siittä suuttuisi.
AV - Anonyymi00036
Itse taidat olla vähän tyhmä kun et ole parempaa hommaa kaupasta saanut kuin kassaduunia, siinähän ei nykyään tarvitse paljoa osata?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1772921- 861270
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1241035
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84926- 91773
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104667Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid103581- 38572