Soitin ja oli kuulemma juuri lompsimassa superalkoon tallinnassa. Ikinä en enää pidä yhteyttä tuollaisten ulkomaille rahaa työntävien epäisänmaallisten olioiden takia.
Hän muuten oli aikoinaan kunnallispolitiikko persu, mutta nykyään tullut hieman järkiinsä ja eronnut mafiapuolueesta.
>Simiti<
Nyt en voi enää ikinä pitää maanpetturi serkkuuni yhteyttä.
20
93
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Jaa no mistä sinä gubbe sitten ostat viunasi- ihan handelistako ja tuet valtion monopolia? Minä niin persujen puolesta mieleni pahoitin T Keke
- Anonyymi00002
Minä niin mieleni taas psy koosipäissäni pahoitin jaloin kuunnella palstaa auki T Kake
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minä niin mieleni taas psy koosipäissäni pahoitin jaloin kuunnella palstaa auki T Kake
Joo jospa se fanaattisen pakkomielteen kohde vaikka todentaisi näitä minun kehitysvammaisen naisia vihaavan äitiongelmista kärsivän raivohullun sgagailijan ajatuksia, joista kerron opelle täällä virtuaalisessa peruskoulussa
Turhaan pahoitat mielesi serkkusi Tallinnan reissusta, kerskakulutuksesta ja viinahankinnoista.
Ajattele positiivisesti. Onneksi sinun ei tarvitse juoda pisaraakaan niitä serkkusi Tallinnalaisia viinoja. 😃🍾❌Ja Viro kuuluu samaan EU:n vapaakauppavyöhykkeeseen kuin Suomi. Vapaakauppa on kokonaisuudessaan edullisempaa kaikille maille, vaikka ei yksittäisissä tuotteissa.
Vana Tallinn on mielestäni jopa oikein hyvää. Paljon parempaa kuin jekku eli mestari eli hirvilimu. Mutta onko se myös parempaa kuin Riian Musta Balsami? Asia selvittäminen melkein ansaitsisi tutkimusmatkan.
scrg kirjoitti:
Vana Tallinn on mielestäni jopa oikein hyvää. Paljon parempaa kuin jekku eli mestari eli hirvilimu. Mutta onko se myös parempaa kuin Riian Musta Balsami? Asia selvittäminen melkein ansaitsisi tutkimusmatkan.
Vana Tallinnaa olen joskus ottanut pienen fingerporillisen närästykseen. Se rauhoittaa vatsaa.
Ei sitä voi kaksin käsin vetää, ei se sentään niin hyvää ole.
Taas toisaalta .... Ei sitä maun vuoksi juoda. 😋tosi.typy kirjoitti:
Vana Tallinnaa olen joskus ottanut pienen fingerporillisen närästykseen. Se rauhoittaa vatsaa.
Ei sitä voi kaksin käsin vetää, ei se sentään niin hyvää ole.
Taas toisaalta .... Ei sitä maun vuoksi juoda. 😋Olen hyvin huono ryypiskelemään mitään kaksin käsin ja ne parit fingerporilliset voi sitten ottaa melkein mitä vaan. Ihan vaan maun vuoksi. En juuri syö karkkeja, mutta alkoholina joskus maistuu jotkut tosi tiukat ja makeat, vaikka manteli- tai vaniljaliköörit.
- Anonyymi00005
Kuitenkin soitat sille heti kun lasti on Suomessa.
-keinovaginamies- - Anonyymi00006
vtun paha maailma
- Anonyymi00007
Hitto täällä on paljon tosikkoja. Ei ihme, että olette ätmejä ja ätnejä.
Tokikin on mukava rupatella kaltaisensa kanssa. Pääasia, että on pöhinää.
>Simiti< Viro saattaa hyvinkin olla paljon Suomea parempi maa. Ei niillä ainakaan mitään kokkolakaisia ole.
Siis kokkolalaisia.
Minulla on tähän naapurimaan rakkauteen ihan hyviä syitäkin. Rääveli eli Tallinna on historiassa ollut paikka, jossa esi-isät saattoivat vaihtaa kalansa viljaan ja suolaan ja joihinkin kehittyneen masulmaan hyvällä kurssilla toisin kuin Suomessa jossa jotain perseenlevittäjärälssiä olisi pitänyt syöttää kaikenmaailman tulleilla ja veroilla.
On sieltä Baltiasta jotain tullut myös geeniperimään.scrg kirjoitti:
Siis kokkolalaisia.
Minulla on tähän naapurimaan rakkauteen ihan hyviä syitäkin. Rääveli eli Tallinna on historiassa ollut paikka, jossa esi-isät saattoivat vaihtaa kalansa viljaan ja suolaan ja joihinkin kehittyneen masulmaan hyvällä kurssilla toisin kuin Suomessa jossa jotain perseenlevittäjärälssiä olisi pitänyt syöttää kaikenmaailman tulleilla ja veroilla.
On sieltä Baltiasta jotain tullut myös geeniperimään.Masumaan=> maailman tuotteisiin
Olenko minä kännissä?scrg kirjoitti:
Masumaan=> maailman tuotteisiin
Olenko minä kännissä?Kirjoituksesi viitaavat, että käytät jotakin automaattista tekstinparanteluohjelmaa, olet kenties kännissä tai on muuten vain huono päivä.
rennosti.m kirjoitti:
Kirjoituksesi viitaavat, että käytät jotakin automaattista tekstinparanteluohjelmaa, olet kenties kännissä tai on muuten vain huono päivä.
Ainoa käyttämäni tekstinparantwlu on 4,7% alkoholi. Sormi ei vain tunnu osuvan androidin "näppäimille".
- Anonyymi00008
....sanoo muiden rahoilla elävä vassarikommari simiti, pelko perseessä, kun muiden rahat valuu viroon, eikä pääse niitä varastamaan sosiaalietuuksillaan.
Sen parempi mitä nopeammin ajetaan konkurssiin ja tuhoon tämä sosialistinen valtio, sitä nopeuttaakseni ajattelin ensimmäisen kerran äänestää vasemmistoa. - Anonyymi00009
Olet siis serkku-rakkautta vailla?
- Anonyymi00010
jotenkin niin tuo mustasydän tai petteri, mustapekka.. häiritsee siis häiritsi paljon omalla jollain kummalla pakkomielelteellään jutuillaan...
- Anonyymi00011
Tästä sen näkee että vasemmistolaiset ovat kateellisia kaikesta. Ei saa edes Tallinnassa käydä, kun ollaan jo kateellisia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2011943
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481126Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te165978- 81956
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56851- 68752
- 98726
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?73687- 23627
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.325624