Työtön, nyt loppui selittelyt. Piste!

Anonyymi-ap

Herätys ja vastuu: Katso peiliin!

Nykyinen tilanteesi ei ole yhteiskunnan, huonon tuurin tai taloustilanteen syytä. Se on seurausta omasta passiivisuudestasi, mukavuudenhalustasi ja valinnoistasi. Istut kotona odottamassa, että joku tulisi pelastamaan sinut, vaikka tiedät itsekin, että kukaan ei tule. Jokainen päivä, jonka vietät toimettomana, on tietoinen valinta pysyä työttömänä.

1. Lopeta itsellesi valehteleminen
- Uhriutuminen seis. Työttömyys ei ole sinulle tapahtunut vahinko, vaan seuraus tekemättömästä työstä
- Syyttely loppuu nyt. Järjestelmä ei ole sinua vastaan, sinä itse olet oma suurin esteesi.
- Mukavuusalueelta poistuminen. Tukien varassa eläminen on tehnyt sinusta laiskan. Ryhdistäydy.

2. Välittömät korjausliikkeet
-Herää ennen muita. Kun muut aloittavat työpäivänsä, sinun on oltava jo täydessä vauhdissa etsimässä omaasi.
-Ota vastaan mikä vain. Sinulla ei ole varaa nirsoilla. Pasiivinen odottelu "oman alan" paikoista on pelkkää ylimielisyyttä.
- Kanna seuraukset. Jos et tänään tee mitään tilanteesi eteen, olet huomenna vieläkin huonommassa asemassa. Vastuu on 100 % sinun

5

57

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itse olen työssäni sosiaaliohjaajana sanonut asiakkailleni juuri tuota samaa, mutta työttömät eivät ota oppia kuuleviin korviinsa. Sama kuin seinille puhuisi

• Aloitus oli trollimainen kärjistys, mikä ei vastaa todellisuutta kuin korkeintaan muutaman patologisesti harhaisen yksilön korvienvälissä. Luonnollisesti vastuu työpaikan löytymisestä on pitkälti jokaisella itse, mutta vastuu työmarkkinatilanteesta ei tietenkään ole kenenkään yksilön harteilla.

• Anonyymi00002

Vaikeassakin työmarkkinatilanteessa saa työtä kunhan ei ala nirsoilemaan työpaikan suhteen

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vaikeassakin työmarkkinatilanteessa saa työtä kunhan ei ala nirsoilemaan työpaikan suhteen

Pitkälti osaaminen määrittää, mitä töitä hakee. En suinkaan hae mitään lääkärien paikkoja, jos olisikin työtön päivä tai kuukausi. Koska en osaa sitä hommaa. Enkä osaa suunnitella mitään laitteiden osia, ja monta muutakin juttua mihin jo hakijan pitää olla hankkinut ammattiosaaminen ja kokemusta. 'mitä tahansa työtä', hakeakseen pitää olla ihminen, jota ei vielä ole olemassakaan.
        Älkääkä aloittako. Lakisääteinen loma vielä roilottaa.

• Anonyymi00004

Kelapummeilla ei selitykset lopu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      637
      1337
    2. 97
      1139
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      190
      852
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      312
      791
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      219
      739
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      703
    7. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      661
    8. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      225
      615
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      610
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      551
    Aihe