Nyt jyrisee, kellotin paukkeen määrän. Päällä on.

Anonyymi-ap

Paperit tärisi printterissä. Ajattelin hetki sitten, että vois mennä ulos. Naakkaparvi tais pelästyä. Täällä ei kannata mennä ulos, jos ukkonen tulee päälle. Tai …no,
jos haluaa lottovoiton.

Jos se vaan polttaa trimmerin kädestä ja siinä kaikki.
Joku vaiva päälle, kuten sp -tauti paskan panon päälle.

10

60

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kesän ensimmäinen ukkonen.
      Kunnon rummutus.
      Ollaan salpausselän alueella.

Onko muilla?

• Anonyymi00002

Tais siirtyä itään päin.
      Se on vahva jos pääsi suon yli.

Olisko Orimattila - Artjärvi suunnalla?

• Aikaisemmin iltapäivällä jyrisi, paukkui ja salamoi. Komea näytelmä. Sade huuhteli ilman raikkaaksi.
      Ihana, raikas ja puhdas tuoksu sateen jälkeen. Aah! Voi taas hengittää raitista kesäilmaa.

Kesän äänekäs ukkonen ja akkanen. 😃⛈️⚡💧

• Anonyymi00003

kun niin olen yrittänyt auttaa masentuneita nuoria..jotain uusia harrasteitakin...jooh.

mutta aika kova kolumbian joukkue on pallottelussa fiffa 2026 ARG vs COL tulee kai heh

• Anonyymi00004

Salamassa on aika paljon virtaa.

• Anonyymi00005

salamakartoista näkee niitä...minulla niin joku läppäri oli mökillä niin.. sulkee heti itsensä jos joku vferkkosähköpiikki suojelukseksi..

• Anonyymi00006

jotenkin kai viallinen olio joku mustasydän kun toistaa aina samaa juttuaan omaa huonoaan jotain sairasta.

ehdotin harrasteita jotai elektroniika joku helppo rakennusjuttua.

• Anonyymi00007

Onko sinulla millainen tietokone, onko pöytäkone?
      Haluaisin asua pöytäkoneesi sisällä, olis mukava olla pöytäkoneen sisällä, tuuletin humisee, näytöhjaimen vihreä innovatiivinen valo valaisee ja mukavaa hurinaa.

• Anonyymi00008

Täällä oli ihan nössö ukkonen. Pierukin jyrähtää lujempaa.
      Kerran menin ulos ihailemaan myräkkää koiran kanssa. Vaimo tärisi ja meni peiton alle siitä varmana, että salama lyö minut ja koiran kuoliaaksi.

Noh. Ei osunut ja koirulin kakkaaminenkin tuli hoidettua. Mutta jos olisi hirmu huono tuuri ja mokoma osuisi suoraan päähän, niin ei kävisi mitenkään. Pidän kaljua eikä edes hiukset nousisi pystyyn

Toisaalta kerran rapsuttelin Maine Coon kollia ja sain siitä hirmu ison staattisen sähköiskun. Kolli katsoi minua paheksuen vaikkei se mun syytä ollut. Vai oliko?

>Simiti<

• Anonyymi00009

Ukkostellut pitkin päivää, mutta lähdin silti lenkille. Luvattiin kovaa sadekuuroa, mutta se menikin ohi, tuli vain kevyttä kesäsadetta ja pystyin tekemään yli 5km metsälenkin porrastreenin kera. Näistä Suomen säistä koskaan tiedä, mutta en jaksa sisälläkään koko päivää olla niin otin kastumisen riskin.

Aletheias

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe