Olen 48v mies ja naisen on 54v. Hän todella kaunis ja nuorekas. Ollaan oltu pariskunta puoli vuotta. Hän erosi miehestään ja rupesi olemaan kanssani jo samana kuukautena, kun ero tapahtui.
Meillä on todella hyvää seksiä. Monta tuntia kerralla ja nainen squirttaa kymmeniä kertoja. Hän nauttii, kun olen komea ja minulla on erittäin paksu ja yli 20cm pitkä kalu.
Silti aina, kun olen töissä pitempään eli työ reissu, niin tämä nainen pokaa netistä tai ravintolasta miehen. Hän on erittäin seksuaalinen nainen joku seksihäiriö. Minun muna kuulemma tuntuu parhaalta, mutta silti hän on nainut 9 eri miehen kanssa, kun ollaan oltu yhdessä. Hän kertoo niistä aina minulle. Se tässä eniten huolestuttaa, kun kolme miestä käytti kondomia ja ne loput 6 eivät. Mitä tässä nyt kuuluisi tehdä. Sekin outoa, kun niiden miesten iät vaihtelee 18-62v välillä.
Mitä kannattaa tehdä.
30
271
Vastaukset 30
- Anonyymi00002
Kaiken huippu se että minulla ei saa olla muita naisia. Kimppa seksiin voi pyytää, että mun nainen itse läsnä. En kyllä ymmärrä
- Anonyymi00003
Sekin vielä, että mitä pyytää aina ne tuntemattomat randomit kotiimme. Iso riski. Ei voi tietää mitä tapahtuu, kun tuntemattomia ovat. Naapuritkin varmaan ihmettelee, kun vieras auto aina pihassa, kun olen pois. Ja ne kaikki vaan hänelle kertapanoja
- Anonyymi00004
Jokainen vielä yöpynyt yhden yön meillä.
- Anonyymi00005
Onko jollain kokemusta tai tietämystä, miksi joku käyttäytyy noin. Olen puhunut, että pitöisikö erota. Nainen ei halua erota ja vannoo rakastavansa minua. Ne muut miehet vaan seksiä eikä nainen saa heistä kuulemma mitään. Miksi sitten tekee tällaista
- Anonyymi00006
No jo oot jakarin löytänyt. Onnea vaan.
- Anonyymi00007
Kun on kerran tollainen nainen, niin kannattaa ottaa hinta. Tienaa helpolla 300e tunti
- Anonyymi00008
Nainen sairaanhoitaja päihdetyössä. Miten sairaanhoitaja voi olla noin vastuuton, että nai ilman kumia muiden kanssa
- Anonyymi00009
Hän on loputon munamaanikko ! Tällaisia enemmän, saa miehet tyhjentää kassinsa! Tapasin tallaisen kerran, hän kertoi rakastavansa kaikenlaisia peniksiä! Piirsi niitä, erikoisimmista teki savesta patsaat! Vertaili sperman makua!
- Anonyymi00010
Hei! Toi nainen on puhunut, että tekisi savesta patsaat peniksestä. Ihan hullua
- Anonyymi00011
Vit tu keksi parempia tarinoita.
- Anonyymi00012
Nää ei ole tarinoita
- Anonyymi00013
NOjaa, minä en kyllä ottaisi tuollaista sperma-astiaa naisekseni edes pieninä palasina
Mutta jos tuo meno teille sopii, niin mikä siinä
Nainen ei ilmeisesti saa koskaan oikeaa orgasmia kun sitä pitää jatkuvalla syötöllä etsia. - Anonyymi00014
Taas hänelle Tulee mies 280km päästä. On yötä ja panee ilman kumia. Nyt lopetan suhteen. Meillä olis ollut vielä reissu ensi viikolla. Sinne tulee lääkäri nainen. Sairaanhoitajan pääkoppa sen verran vitin, että pakko lopettaa suhde. Eikä noi panot mua haittaa muuten, mutta, kun paljaalla antaa niin menee yli. Pitäisi olla sen verran vastuuta, että käyttää kumia.
- Anonyymi00015
Laitan vasta huomenna viestin, että suhde ohi ja mulla uusi nainen
- Anonyymi00032UUSI
Tuollahan tuota nykyizen luona olet!
- Anonyymi00016
En viitsi pilata hänen tämän päivän yöpanoa
Ihme, että nyt mies 54v naisen ikäinen eikä mikään 18-30v😆 - Anonyymi00017
Seitsemän miestä ilman kumia tänä vuonna. Kyllä tuli raja vastaan. Onneksi en saanut tautia. Testeissä kävin viikko sitten
- Anonyymi00018
Nainen saisi muutenkin olla ikäiseni. Toi uusi on 42v ja itse 48v. Ihmetteli kanssa millaisen jakarin olin löytänyt. Käski mennä testeihin.
- Anonyymi00020
Hyi hitto , meet toisten jälkeen ja puhut ettei haittaa muuten.... , ei sullakaan kyl oo kaikki inkkarit veneessä ...
- Anonyymi00021
Eikä mua haittaa, jos joku nainen olisi maksullinen ja kumia käyttää. Kumilla saa naida vieraita. Ilman ei, kun voi saada taudin. En ole must asukkaista tyyppiä
- Anonyymi00022
Eli voisin seurustella maksullisenkin naisen kanssa
- Anonyymi00023
Koita ny ap päättää, ovatko naiset nymfomaanih*tsuja vaiko haluttomia sillinhajuisia jääpuikkoja. 😄 Välimuotohan on sulle tuntematon: fiksu, uskollinen ja terveellä seksuaalisella halulla varustettu keski-ikäinen nainen. 🤭
- Anonyymi00024
Toi uusi nainen ei ole jakorasia. Harrastanut kimppoja, muttei tollain jaa pesää.
- Anonyymi00025
Kai nyt itsekki tiedät ettei täällä tarvii tulla kyselemään vai noinko vähän itseäsi arvostat.🤷♀️
- Anonyymi00026
Joko kerroit naisellesi? Mikä oli palaute?
- Anonyymi00027
Järkyttyi. Ei hyväksy eroa.
- Anonyymi00028UUSI
Onneksi lopetin joo. Kuulin sen exä ltä että nainen oli perjantaina olut gangbangissa 8 miehen kanssa. Kaikki laski sisöön ilman kumia.
- Anonyymi00029UUSI
Miehet nuoria 18-30v.
- Anonyymi00030UUSI
Kannattaa kyllä hänen mennä testeihin
- Anonyymi00031UUSI
Naapurissa bileet. Nainen meni mukaan ainoa nainen siellä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 121766
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40567- 60542
Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71516- 26491
- 53463