Mitä kannattaa tehdä.

Anonyymi-ap

Olen 48v mies ja naisen on 54v. Hän todella kaunis ja nuorekas. Ollaan oltu pariskunta puoli vuotta. Hän erosi miehestään ja rupesi olemaan kanssani jo samana kuukautena, kun ero tapahtui.

Meillä on todella hyvää seksiä. Monta tuntia kerralla ja nainen squirttaa kymmeniä kertoja. Hän nauttii, kun olen komea ja minulla on erittäin paksu ja yli 20cm pitkä kalu.

Silti aina, kun olen töissä pitempään eli työ reissu, niin tämä nainen pokaa netistä tai ravintolasta miehen. Hän on erittäin seksuaalinen nainen joku seksihäiriö. Minun muna kuulemma tuntuu parhaalta, mutta silti hän on nainut 9 eri miehen kanssa, kun ollaan oltu yhdessä. Hän kertoo niistä aina minulle. Se tässä eniten huolestuttaa, kun kolme miestä käytti kondomia ja ne loput 6 eivät. Mitä tässä nyt kuuluisi tehdä. Sekin outoa, kun niiden miesten iät vaihtelee 18-62v välillä.

12

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Kaiken huippu se että minulla ei saa olla muita naisia. Kimppa seksiin voi pyytää, että mun nainen itse läsnä. En kyllä ymmärrä

• Anonyymi00003

Sekin vielä, että mitä pyytää aina ne tuntemattomat randomit kotiimme. Iso riski. Ei voi tietää mitä tapahtuu, kun tuntemattomia ovat. Naapuritkin varmaan ihmettelee, kun vieras auto aina pihassa, kun olen pois. Ja ne kaikki vaan hänelle kertapanoja

• Anonyymi00004

Jokainen vielä yöpynyt yhden yön meillä.

• Anonyymi00005

Onko jollain kokemusta tai tietämystä, miksi joku käyttäytyy noin. Olen puhunut, että pitöisikö erota. Nainen ei halua erota ja vannoo rakastavansa minua. Ne muut miehet vaan seksiä eikä nainen saa heistä kuulemma mitään. Miksi sitten tekee tällaista

• Anonyymi00006

No jo oot jakarin löytänyt. Onnea vaan.

• Anonyymi00007

Kun on kerran tollainen nainen, niin kannattaa ottaa hinta. Tienaa helpolla 300e tunti

• Anonyymi00008

Nainen sairaanhoitaja päihdetyössä. Miten sairaanhoitaja voi olla noin vastuuton, että nai ilman kumia muiden kanssa

• Anonyymi00009

Hän on loputon munamaanikko ! Tällaisia enemmän, saa miehet tyhjentää kassinsa! Tapasin tallaisen kerran, hän kertoi rakastavansa kaikenlaisia peniksiä! Piirsi niitä, erikoisimmista teki savesta patsaat! Vertaili sperman makua!

• Anonyymi00010
      UUSI

Hei! Toi nainen on puhunut, että tekisi savesta patsaat peniksestä. Ihan hullua

• Anonyymi00011
      UUSI

Vit tu keksi parempia tarinoita.

• Anonyymi00012
      UUSI

Nää ei ole tarinoita

• Anonyymi00013
      UUSI

NOjaa, minä en kyllä ottaisi tuollaista sperma-astiaa naisekseni edes pieninä palasina

Mutta jos tuo meno teille sopii, niin mikä siinä

Nainen ei ilmeisesti saa koskaan oikeaa orgasmia kun sitä pitää jatkuvalla syötöllä etsia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      671
      2536
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1266
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1103
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      925
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      37
      841
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe