Ei ole ilmasto mihinkään muuttunut Suomessa
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Köyhältä kansalta varastettii rahaa miljardeja.
- Anonyymi00002
LINKKI avaajan "tietoon"...muutoin turpalihat UMPEEN, ole hyvä!
- Anonyymi00004
Jokainen voi pitää päiväkirjaa keleistä
- Anonyymi00005
Käykö ilmastomuutos kusetus noin kovasti sinun hermoille?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Käykö ilmastomuutos kusetus noin kovasti sinun hermoille?
Hermoille ottaa , kun ei tajuta, että ilmastomuutoskusetus on YHDYS SANA!!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hermoille ottaa , kun ei tajuta, että ilmastomuutoskusetus on YHDYS SANA!!
Älä ota enää!
Ei tämä ole mikään kirjoituskilpailu!
👀🤣 - Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Älä ota enää!
Ei tämä ole mikään kirjoituskilpailu!
👀🤣Vaan mikä kilpailu tämä sitten on??
- Anonyymi00003
Hölmö ja hidasjärkinen kansa, kestää ja sietää kaiken tässä maassa. 💦😴
- Anonyymi00006
Niin ilmastonmuutkoksessaa kuin Luonto-KADOSSAKIN vaaditaan perspektiiviä jotta muutoksen havaitsee.
Jos on elänyt 50-60- lukua kuten Haans, ei asiasta ole epäillystäkään.
Jos on syntynyt vasta vaikka 70-luvun alussa, ei voi enää sanoa mitään omakohtaista.
Laitan vähän lukuja, josta voi yksikertaisempikin päästä kärryille siitä, mitä on tapahtumassa:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/14961119/ilmastonmuutoksen-toteamiseen-ei-tarvita-quottutkijoi
Muuten, NÄLKÄ-vuodet olivat hyvä esimerkki siitä, mihin suuntaan ilmasto oli menossa, ennen kuin ihminen puuttui peliin kaasutuksella !
t. haans.sea- Anonyymi00011
Missä NE HIRMUHELTEET ovat nyt?
Pelkkää sadetta vain, sää on yhtä surkea kuin Suomen hallitus! 💦😴☹️ - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Missä NE HIRMUHELTEET ovat nyt?
Pelkkää sadetta vain, sää on yhtä surkea kuin Suomen hallitus! 💦😴☹️Siis edellinen hallitus 💦😴☹️
- Anonyymi00008
Vain ilmastonmuutos busineksessa mukana olevat "uskovat" siihen
- Anonyymi00010
Maapallolla toistuu tietyt sääilmiöt aika-ajoin, tilastoista näkee että lämpötilat ole aiempia kummoisempia eikä syytä paniikkiin ole.
Että jos Saharan autiomaasta käy tuuli välimerelle päin, niin tuleehan siinä lämpöä eurooppaan asti.
Saharan autiomaa on syystäkin autio ja elinkelvoton alue. Siellå on aina ihan helvetin kuumaa ja kuivaa.- Anonyymi00014
Mistä syystä siellä on kuumaa ja kuivaa ?
- Anonyymi00015
Ennen siellä oli sademetsää kun isojoki meni itä-länsi suunnassa ja oli muitakin vesistöjä siellä
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Mistä syystä siellä on kuumaa ja kuivaa ?
Arabit on ajelleet liikaa polttiksilla?
Tai sit se on persujen vika.
- Anonyymi00018
Todellinen ilmasto on siis viilentynyt merkittävästi, koska erilaisilla moottoreilla ympäriinsä pörrääviä härpäkkeitä oli aika vähän 1896.
Tulokset ovat luultavasti aika hyvin vertailukelposia keskenään, koska mittauspisteitä siihen aikaan lienee ollut yhtä citykeskeisesti kuin nyt, oikeastaan tuosta ensimmäisestä syystä johtuen.- Anonyymi00019
Viime vuosina noita mittauspisteitä on siirretty sellaissiin paikkoihin missä on korkeammat lämpötilat ja ihan tarkoituksella,että saadaan muka todisteita ilmastonmuutoksesta,niin eipä oikein voi verrata vaikka 2006 ja 2026 tilastoja toisiinsa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761520
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88708Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126536
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483