Kohta jälleen palstailemme kynttilän valossa seuraavat 11 kuukautta.
Mitä ihmettä esivanhenpamme tuumasivat, kun lompsivat tänne?
Tai sitten ne tuli kesällä ja talvella ei vain enää päässeet pois.
Tankar 18 pohjoinen 5 näkyvyys 52
>Simiti<
No niin kesä loppui
18
97
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Onko tuo näkyvyys 52 metriä?
Siinä voi jo harmittaa istua tuvassa.
-keinovaginamies-
Minäpä lähdenkin leikkaamaan ruohoa. Se on aina yhtä ihanaa. Satoi tai paistoi. N. 4 metrin näkyvyys riittää.- Anonyymi00003UUSI
Lrikattu ruoho tuoksuu hyvältä. Ihan kilometreissä kerrotaan merisään ollessa kyseessä.
>Simiti<
- Anonyymi00002UUSI
Kuulostaa oikein hyvältä kesälämpötilalta, kunhan ei vain sada samalla. +20 on parempi kuin eteläisen Euroopan +35. Säätiedotus on tässä. https://www.ventusky.com/fi . Tällä hetkellä Euroopassa ei edes ole kuuma.
- Anonyymi00008UUSI
Laita se lämpötila 5cm maanpinnasta, niin on todellset luekmat, kun aurinko kuumentaa maanpintaa.
- Anonyymi00004UUSI
joulun odotus alkaa no hah..
jotenkin kun olen yrittänyt auttaa ikävä-palstankin tyttösiä joillain haukoilla jutuTUILLA...
oikeasti aika hyvä kun joku tuo mustasydän... saa potkuja koska samaa jauhamistä aina.. - Anonyymi00005UUSI
Mikä kesä tässä nyt on loppunut? Minun kesäni ainakin jatkuu vielä vähintään kaksi, jollei kolme kuukauttakin 🌞
Aletheias - Anonyymi00006UUSI
arvaa tulos joku niin n ooh kolumbia vs sveitsi palloteluissa arvasin kolumbia 2 sveitsi 0
- Anonyymi00007UUSI
Syksy alkaa siitä, kun marjat alkaa valmistumaan, illat hämärtymään ja viilentymään.
Alaville paikoille kertyy usvaa, jossa on viileämpää, kuin ympäristössä.
Enää 4 kk, niin kauppoihin alkaa ilmestymään ensimmäiset joulun odotuksen merkit eli joulusuklaa konvehti vuoret.
Siitä kuukausi, niin pikkujoulu kausi lähestyy.
Ei syksyssä mitään vikaa ole, syksylläkin voi olla lämpimiä ja kuulaista päiviä, joilloin on mukava vaikka pyöräillä, kun ei tule kuuma ja ilma on raikasta.
Syksyn pimeys tuo myös mukavia iltoja, tähtitaivaan kohteita voi taas nähdä kesän tauon jälkeen ja toivoa, että näkisi vaikka jonkun valoilmiön ja kyllä sitä toivoo, että maan ulkopuolinen ottaisi yhteyden ja pääsisi ufon kyytiin ja jonnekin avaruus seikkailulle toiselle galaksille.
Syksyllä on taas mukava alkaa leipomaan ja kokkaamaan, kun kesällä ei paljon jaksa leipoa, kun on liian lämmin.
Syksyssä on siis mukavia ja tunnelmallisia puolia ja asioita, olen enmmän syksy ihminen, sitä ennen olin kesäihminen, mutta kun kesä muuttui painostavan kuumaksi, niin muutuin syksy ihmiseksi.
Lokakuusta tammikuun loppuun on mukava käpertyä kotiin, pelata ja nauttia maukkaasta kotiruoasta ja leivoksista. - Anonyymi00009UUSI
Kesä on vasta alussa.
- Sheena Eihän tässä oo ollu kun kaks kesäsen lämmintä päivää. Melkosta syksyä ollu koko kesä. No onneks oon onnistunu venyttään loman alkua. Koitan pitää tietoja oman pään sisässä ja tehdä itsestäni korvaamattoman. Ei voi laittaa mua lomalle. Nytkin onnaikamoinen rajuilma, iho ihan kananlihalla tästä kylmyydestä. Nettikin on poikki eilisen ukkosen jäljiltä.
- Anonyymi00010UUSI
Taas levität väärää tietoa. Heinäkuu on kesäkuuta lämpimämpi ja taitaa elokuukin jo olla.
- Anonyymi00011UUSI
Ai jaa. Minusta taas nyt ollan tultu parhaasen kohtaan kesää. Tämä on minusta kesä, kun kesäkuu on yleensä vähän vielä kevätpuolta.
- Anonyymi00012UUSI
Lisään vielä, että minun kesä loppuu joskus syyskuussa. Riippuu vuodesta onko alku- vai loppupuolella syyskuuta.
- Anonyymi00013UUSI
Häh, luotettavalta taholta sain kuulla kesän vasta alkavan ensiviikolla.
AV Täällä alkoi kesäloma. Kesä on vasta alussa. Ei saa maalata piruja palstan seinille ja väittää, että kesä on muka lopussa.
Satoi, tai paistoi, nyt on kesä parhaimmillaan!
"Nyt kesäloma on, en tunne surun häivää"
"Aa, kesän lapsi mä oon.
Aa, poissa huoleni on!" 😃🌸💃- Anonyymi00014UUSI
Älähän nyt sinä rakas Virginian mansikkani. Sinulle kesä on vasta alussa vaikka talvi olisi uhekeimmillaan. Edessäsi on yllättäviä käänteitä jotka saavat positiivisen luonteesi herskymään. Kuun lopussa voit kohdata suuren onnen, mutta ole valppaana sillä horisontiin on ilmestymässä myös myrkypilviä. Väärät valintasi voivat johtaa myrskynsilmään, mutta oikeat palkitaan. Pidä silmäsi siis auki!
Anonyymi00014 kirjoitti:
Älähän nyt sinä rakas Virginian mansikkani. Sinulle kesä on vasta alussa vaikka talvi olisi uhekeimmillaan. Edessäsi on yllättäviä käänteitä jotka saavat positiivisen luonteesi herskymään. Kuun lopussa voit kohdata suuren onnen, mutta ole valppaana sillä horisontiin on ilmestymässä myös myrkypilviä. Väärät valintasi voivat johtaa myrskynsilmään, mutta oikeat palkitaan. Pidä silmäsi siis auki!
Positiivinen analyysi. Kiitos tästä! 😁
Minkä horoskooppimerkin tekstiä tuo on?
- Anonyymi00015UUSI
Älä tuollaisia juttuja höpise, kesä on vasta pääsemässä vauhtiin! Veikkaan että syyskuu on todella lämmin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6822617Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311316- 1121195
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki121155Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2461044- 93975
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105939Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?101893Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64751