Sut oikeaan paikkaan?
Miten me saatais
29
218
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Rakkaudella❤️
- Anonyymi00003UUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi00004UUSI
M-t
- Anonyymi00005UUSI
lle
- Anonyymi00006UUSI
K
- Anonyymi00007UUSI
Laitoskamaa😅😆 taas on saatu päiväksi kännykät käyttöön verovaroin😃
<ruokatauko salissa les go! - Anonyymi00008UUSI
Riippuu ihan ketä pyytää?
- Anonyymi00009UUSI
Koko toi teidän vainoajaporukka elää ihan ihmeellisessä ja kuvitteellisessa todellisuudessa mutta minkäs voi kun ei kenelläkään ole kykyä puhua kaikkia asioita kerralla ja avoimesti selväksi vaan puolet jutuista kuvitellaan ja motiiveja oletetaan. Kamalan kiva on omien vainoharhojenne vuoksi pilata jonkun haaveet ja elämä. Kiva varmaan kuvata salaa ja jakaa toisille materiaalia. Samoin kuin äänittää keskusteluita ja intiimejä hetkiä ja sitten taas jakaa ne ja analysoida. Oon niin kyllästynyt teidän juttuihin että aina kun joku teidän porukasta ”uutena” ihmisenä lähestyy ja alkaa kirjoitella jotain kiima viestejä niin otan ne läpällä ja ette ees tajua. Voi kirjoittaa vaik mitä takas ja taas luullaan että meni läpi. Voin sopia katteettomia tapaamisia ja luvata vaikka mitä kun kun tiedän että ootte niiden taustalla. Se on mulle tapa kerätä todistusaineistoa teitä vastaan. Mitään muuta en ole halunnut kuin perheen. En sitoudu mihinkään enkä kehenkään mikä ei vie siihen suuntaan. Esittäkää katteettomia lupauksia niin saatte niitä varmasti minulta takaisin.
- Anonyymi00010UUSI
Emme vainoa sinua, täällä ei mitään porukkaa ole sinua vastaan
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ette ehkä te mutta eräät kyllä. Kolme heistä on tällä palstalla.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ette ehkä te mutta eräät kyllä. Kolme heistä on tällä palstalla.
Yksin K
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Totaa, miksi vastailet tälle ed kirjoittajalle jonkun porukan nimissä- onko kaikki okei? Sitäpaitsi tuo on trolli
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yksin K
Jep vaikka näin sitten, mutta miten se liittyy tähän palstaäijän eksoottiseen fantasmaan?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Totaa, miksi vastailet tälle ed kirjoittajalle jonkun porukan nimissä- onko kaikki okei? Sitäpaitsi tuo on trolli
Saan vastata mihin haluan, että viestini tavoittaisi jotenkin sen kenen haluan
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jep vaikka näin sitten, mutta miten se liittyy tähän palstaäijän eksoottiseen fantasmaan?
Ainoa mitä halusin oli perheen1 kirjoitti gubbe joo o
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Eikö ole mitään mahdollisuutta selvittää näitä seikkoja muuten? Onkohan näkymä niin ankea miltä näyttää oikeasti?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oon se kenelle vastasit. Tähän ei liity kukaan k. Tässä keskenään jakaa tietoa J ja J sekä lössi muita. Niin ja mä just en ole se palstan trolli joka täällä myös samasta aiheesta jauhaa. Olen nainen jonka intiimejä asioita on levitelty ulkopuolisille jo pitkään.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
En ole se trolli ja tää ei liity niihin juttuihin.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Yksin K
Tää ei oo multa 🙄 tiedä kuka
- Anonyymi00011UUSI
Siellä nk oikeassa paikassako olisi sitten helpompi sanoittaa edes sinne päin mikä on mitenkin oikeasti? En väitä tietäväni mistä kyse, mutta voi olla kaikki pöytään tai ei mitään- tilanne. Jos ei ole luottoaonuen toimintatapojen vuoksi esim siihen, että toinen osapuoli tallentaa tämän keskustelun tai neuvottelun, niin ei voi midistä
- Anonyymi00012UUSI
Minä olen täällä yksin ja ajattelen parastasi❤️
- Anonyymi00013UUSI
❤️❤️❤️
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
❤️❤️❤️
Mitään porukkaa ei siis ole sinua vatsaan. Olen yksin täällä palstalla kirjoittelemassa sinulle❤️
- Anonyymi00023UUSI
Jos en elossa pysy, niin ihan helposti :D)))
- Anonyymi00024UUSI
Mä ainakin olen oikeassa paikassa. On vaan ihmiset olettaneet asioita väärin, näin luulisin.
Miksikä muuten seuraillaan tekemisiäni ja minne menen ja mitä teen. Onko oma elämä niin tylsää että pitää keksiä valheita ihmisistä mihin sit uskotaan?
Kaikki ne ihmiset mitkä ei ole jutelleet mun kanssa naamatusten eivät todellakaan tiedä millainen olen. - Anonyymi00026UUSI
Mikäs se oikea paikka sit olisi?
Ehkä pyytämällä ihan suoraan.- Anonyymi00027UUSI
Sama juttu mulla.
- Anonyymi00029UUSI
Ketkä me? Mistä tunnen teidät?
- Anonyymi00030UUSI
Mikä olisi mies se oikea paikka?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2752026Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131788- 1351283
Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1171217Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1351195- 83817
- 174796
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä175761Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala425694- 52592