Ruskeatukkaiset naiset

Anonyymi-ap

Klassiset, elegantit ranskalaistyyliset naiset à la Audrey Hepburn!

20

185

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tipu maanpinnalle

• Anonyymi00013

🐥🐥🐥

• Anonyymi00002

Tai esim. kuninkaalliset tahtovat valita puolisokseen klassisen brunetin, ja ihan syystä !

• Anonyymi00003

Ai kuten esim. ruhtinatar Grace Kelly? 🤭😅

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

T. Kateellinen blondi

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Blondattu, ja oli niin tai näin , niin pääsääntöisesti brunetit ovat klassisen kauniita rotunaisia, jotka ovat valloittaneet suurimman osan kuninkaallisista.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Blondattu, ja oli niin tai näin , niin pääsääntöisesti brunetit ovat klassisen kauniita rotunaisia, jotka ovat valloittaneet suurimman osan kuninkaallisista.

Bruneteissa on sitä jotain arvokasta, hillittyä TYYLIKKYYTTÄ, jota ainkin itse ihailen. Mieluummin hillitty brunetti, kuin rento blondi.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Bruneteissa on sitä jotain arvokasta, hillittyä TYYLIKKYYTTÄ, jota ainkin itse ihailen. Mieluummin hillitty brunetti, kuin rento blondi.

Hillitty tyylikkyys sopii ehkä jollekin myöhäiskeski-ikäisille ja vanhuksille, mutta jos haluaa pirteämpää ja seksikkäämpää seuraa, niin blondi on ehdoton.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Hillitty tyylikkyys sopii ehkä jollekin myöhäiskeski-ikäisille ja vanhuksille, mutta jos haluaa pirteämpää ja seksikkäämpää seuraa, niin blondi on ehdoton.

Höpöhöpö! Tuohan on aivan täyttä potaskaa. Tuollaisia nuoria klassisia, brunetteja kaunottaria on aina ollut, niin kuin oli Audrey Hepburn. Hillityllä, synnynnäisellä tyylikkyydellä ei ole yhtään tekemistä minkään iän kanssa. Se on ajatonta. Se on vain olemus ja energia joka joissain naisissa synnynnäisesti on, vaan toisissa ei. Tuollainen "pirteä, seksikäs blondi" ei vain ole millään syvemmällä tasolle pätkääkään mielenkiintoinen, eikä voi verratakaan tuollaiseen hienostuneeseen naiseen.

• Anonyymi00009

Audrey Hepburnkin olisi ollut paljon kauniimpi blondattuna.

• Anonyymi00010

No ei TODELLAKAAN olisi ollut!!!!! ÄÄLIÖ.

• Anonyymi00011

Koko hänen olemuksensa olisi latustunut aivan täysin ja kaikki se eleganssi kadonnut. Jotkut on vaan niin tyhmiä ettei edes näe mikä jollekin sopii. Yritetään sitä yhtä ja samaa väriä tunkea jokaiselle ihmiselle, pöljä olet.

• Anonyymi00015

Ja isommilla tisseillä.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ja isommilla tisseillä.

IDIOOTTI. KYLLÄ SE VAAN TAITAA OLLA NIIN ETTÄ NE ISOT TISSIT SOPISIVAT PAREMMIN MYÖS ITSELLESI, MIKSI OLISIT POIKKEUS? BLONDAA MYÖS HIUKSESI NIIN SOVIT KUVAAN

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

IDIOOTTI. KYLLÄ SE VAAN TAITAA OLLA NIIN ETTÄ NE ISOT TISSIT SOPISIVAT PAREMMIN MYÖS ITSELLESI, MIKSI OLISIT POIKKEUS? BLONDAA MYÖS HIUKSESI NIIN SOVIT KUVAAN

Ei sovi minun ulkonäköön. Hepburnilla olisi todellakin sopinut.

• Anonyymi00012

Mun tuttava on ruma. Ihmekö kun hällä ei oo ketään. 🤣

• Anonyymi00014

IHANAA

• Anonyymi00018

Pöljä. Taidat itse olla ihan helvetinmoinen rumilus rtkä ainakaan mikään penaalin terävin kynä. Moni kaunis ihminen on sinkku ja rumemmat pariutuvat jatkuvasti. Mikä perkeke oikeen päässä viiraa, kateus?

• Anonyymi00016

Samahan se on, mikä se väri on alunperin, kun saa värjättyä. Ei ne oo aina luomuja nekään.

• Anonyymi00017

Audrey Hepburn oli englantilais-hollantilainen Oscar-palkittu näyttelijä, malli ja hyväntekijä. Hepburn tunnettiin hillittynä ja hienostuneena esiintyjänä; hänestä tuli maailman johtavia tyyli-ikoneja. Hepburn näytteli valkokankaalla sekä komedioissa että draamoissa.
      Wikipedia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      496
      998
    2. 57
      658
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      593
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      52
      574
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      568
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      540
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      78
      517
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      461
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      450
    Aihe