Haluaisin keskustella, kuin sosiaali-ja terveydenhuollon työntekijän rakastuminen asiakkaaseen/potilaasen. Onko kokemusksia?
Voi tietysti keskustella myös jos potilas on rakastunut lääkäriin tai hoitajaan?
Miten selvisitte tilanteesta ja kuinka asia ratkaistiin?
Mulla on itsellä vaikea tilanne päällä nyt tästä asiasta.
Nyt todella tarvitaan apuja!
Tällaisesta vaietusta aiheesta
9
128
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Joo mulla on semmoinen kokemus hoitajana, kun vastaanotollani kävi semmoinen kiva, nöpönenä söppänä nainen. Hän oli, no jotenkin en saanut kiinni oikein mistään, mutta ihana hän oli. Hän aina niin ihanasti katsoi minua laittaututuneena ja huomasin, että hän laihtuikin todella paljon lyhyessä ajassa. Hänestä tuli enemmän ja enemmän himoni kohde. On kuulkaa kova sporttimimmi! En tiedä, flirttailiko hän minulle, vai oliko se vaan hänen huomaavaista luonnettaan. Jotain maagista hänessä oli. Tavattiin useampi vuosi ja nyt musta tuntuu, että ajatukseni ovat jääneet täysin jumiin häneen. Huh, oli pakko laittaa käynnit poikki, olisin muuten seonnut. Syvään hän kosketti minua ❤️Nyt tilanne on ylitsepääsemätön, koska rakastan häntä valtavasti!
- Anonyymi00004
🖤
- Anonyymi00002
Tasapuolisuuden nimissä haluaisin kertoa myöskin oman tarinani. Mulla oli parin vuoden hoitokontakti aaah niin komeaan ja huomaavaiseen hoitajaan. Olin koko sen hoidon ajan ihan lääpälläni häneen. Uhh. Ku piti oikein keksiä tekosyitä, että pääsee vastaanotolle. Hän antoikin mulle aikoja runsaasti, mitä ikinä en perunut! Taisin yhden perua kiusatakseni häntä. En ikinä unohda häntä!
- Anonyymi00003
❤️❤️❤️
- Anonyymi00005
SEN PITUINEN SE
- Anonyymi00006
Ei taida olla soveliasta....
- Anonyymi00007
Ei kyll samaa mieltä, ei ainakaan hoitajalta
- Anonyymi00008
Aina kuvitellaan että potilas on se joka rakastuu hoitajaan. Ainakin mt puolel. Ne kiusaa potilaita jopa. Niitä just on kiva kiusata takas ja ansaan menevät. Kyllä potilas tietää että absurdi on asetelma jos hoitaja rakastuu potiaaseen. Flirttiä flirttiä mt puolen hoitajilta jopa lääkäreiltä. Kummallista porukkaa ja valtaa käyttää väärin. Pillerit niillä itsellänottaatta
- Anonyymi00009
Hoitajan työ on niin v:mäistä että siinä helposti luo jotain fantasiaa henkensä pitimiksi. Työ työnä ja turhat romantiikan kaipuut pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674