Hernekeittopäivän lisäksi torstaissa on jotain hirmu maagista . Oikeille ihmidillr torstai ihan sma kuin ssunniltai vääräuskoidille kattofirma kaappihomomodeille suoli paskan palveluksessa.
Se olisi torstai päivä
Anonyymi-ap
33173
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 33
Vanhimmat
Tänään ON KESKIVIIKKO
Sori tuosta. Olenhan ajastani edellä.
Aikamatkustusta? Miltä tulevaisuudessa näyttää? Toivottavasti paremmalta, vaikken siihen itse uskokaan. Tänään ehtii tavallaan hengähtää kun jalkapallokisoissa on lepopäivä.
Rokkaa rosista pukkaa niinkö, palstaäijä?
Tulevaisuudessa on hernekeittopäivä jüustoviipalella. Sitten tulee pizzaperjantai ja lasangelauantai.
Sunnuntaina herkutellaan porkkanaperunamuusilla ja lihamurekkeella kinkereiden jälkeen.
>Simiti<
Näkisin, että muutamaa muutakin kutsuu.
Ai se on taas perunaporkkanamuusipäivä tulossa. Mun pitäs iteki tehdä. Unohdin sen, kun siitä on jo aikaa kun siitä oli täällä puhe. Täytyy muistaa tehdä. Ja sunnuntai se siis oli.
Totta, toivottavasti asap mielellään jo huomenna mutta
Enpä se minä ole, joka laatii mitäkin ja päättää aikataulut.
Uli uli. Olethan paskajuntti. Vuh vuh homohuora.
Nyt taidat puhua itsestäsi.
Juu ja varmuudella se en ole minäkään
Huomenna on torstai. Tuhkan nouto tuhkaamolta, muuten olisi itsekkään kartalla viikonpäivistä.
Aikoinaan Katjavainaan tuhkat ripioiltelriin viereíseen raviradallle. Myöhemmin vein šinne tulipunaisen ruusun.
>Simiti<
Ravinaisia? Tuli mieleen raviradasta.
Oli kyllä eritäin taidokas ohjastaja.
>Símiti<
Voihan hernarin dyöntiä harjoitella torstain aattona?
Vilma
Voi. Ihan pikkuisen maístellen.
>Simiti<
Hernaria voi syödä minä päivänä vaan se on yksi parhaimmista ruuista
Me muut elämme vielä keskiviikkoa, mutta kyllä se torstai tulee aikanaan, kunhan jaksat hieman odottaa. 😃
Muistan miten reippaana koululaisena hernekeitto oli lempiruokiani. Saattoi se pannukakkukin vaikuttaa asiaan. Sitten armeijassa päädyin sissikomppaniaan ja hernekeitto oli ainoa vaihtoehto, jossei halunnut luonnon tarjoamia tuoreita antimia vain nautiskella. Kylmänä purkista luonnollisesti, koska tulenteko oli kielletty. Jotenkin siitä jäi ikuinen inhotus koko ruokalajia kohtaan.
Tänään nyt vain on hernekeittopäivä! Hajoa mortti siihen!
>Simiti<
Kyllä vtuttais joka torstai syödä hernekeittoa.
Uli uli. Syö sinä sitä mäkkäripaskaa ja kuole kossi alle 40 vuotiaana. Hiton homo persujuntti fillarikommunisti sebun homoystävä jolla on kalju kasvissyöjä puhemiehen rajaus ja orpon kääpiömitat.
Hyi vtu oikeistolaiset homohuorat on rumaa paskaa ja vihaa isänmaallisuutta. Vuh vuh hiton hybridikeskuksen tukityöllistetty irvokas palstahomojuntti.
Enpä ole mäkkärissä käynyt yli 10 vuoteen. Uliuli vaan sinne. Nimim. Leivon itse leipäni
Ja tää viel. Sä joudut vastaamaan noista kuten muistakin sanoistasi.
Etkö palstaäijä, eli mr simiti ole sitten oikein nääs telakoitunut tähän porukkaan jota solvaat näyttävästi, jotta tietyt tapaukset voisivat hieman tuohtua karismaattisesti? Noloa on
Muuten gubbe on kitissyt esim ylilaudasta aikoinaan, ottaa ja laskee siitä
Sitä paitsi. Oon jo reippaasti yli 40. Pike
Eikö olekin jännä juttu, minkä takia tää tyyppi ei saa estoja tänne?
Normi lesta kaapihomo.
En osaa sanoa, ehkä niin nais- kuin persuvihakin myy kun herättää voimakkaita tunteita jopa kausaalisesti tiäks?
Vasaramiehen eli Thorin päivä... päivien nimet.. en usko että noilla on mitään erityisiä merkityksiä jostain vain tempaistu, mielen ailahteluja.
Nyt kun syksy lähestyy, itsekin siirryn sisähommiin tietokoneen kanssa kai... kun ideoita noille ikävä-palstan ikäville... jotain elektronisia juttujakin mitä voisivat kokeilla rakentaa itse.
Mutta ei mitään digitaalielektroniikkaa aluksi ehkä, pienestä aloitta jostain.
Joka kuuseen kurkoittaa, se kuoppaan kupsahtaa (hautaankin).