Hernekeittopäivän lisäksi torstaissa on jotain hirmu maagista . Oikeille ihmidillr torstai ihan sma kuin ssunniltai vääräuskoidille kattofirma kaappihomomodeille suoli paskan palveluksessa.
Vastaukset 33
- Anonyymi00001
Tänään ON KESKIVIIKKO
- Anonyymi00002
Sori tuosta. Olenhan ajastani edellä.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aikamatkustusta? Miltä tulevaisuudessa näyttää? Toivottavasti paremmalta, vaikken siihen itse uskokaan. Tänään ehtii tavallaan hengähtää kun jalkapallokisoissa on lepopäivä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Rokkaa rosista pukkaa niinkö, palstaäijä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Aikamatkustusta? Miltä tulevaisuudessa näyttää? Toivottavasti paremmalta, vaikken siihen itse uskokaan. Tänään ehtii tavallaan hengähtää kun jalkapallokisoissa on lepopäivä.
Tulevaisuudessa on hernekeittopäivä jüustoviipalella. Sitten tulee pizzaperjantai ja lasangelauantai.
Sunnuntaina herkutellaan porkkanaperunamuusilla ja lihamurekkeella kinkereiden jälkeen.
>Simiti< - Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näkisin, että muutamaa muutakin kutsuu.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tulevaisuudessa on hernekeittopäivä jüustoviipalella. Sitten tulee pizzaperjantai ja lasangelauantai.
Sunnuntaina herkutellaan porkkanaperunamuusilla ja lihamurekkeella kinkereiden jälkeen.
>Simiti<Ai se on taas perunaporkkanamuusipäivä tulossa. Mun pitäs iteki tehdä. Unohdin sen, kun siitä on jo aikaa kun siitä oli täällä puhe. Täytyy muistaa tehdä. Ja sunnuntai se siis oli.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näkisin, että muutamaa muutakin kutsuu.
Totta, toivottavasti asap mielellään jo huomenna mutta
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Totta, toivottavasti asap mielellään jo huomenna mutta
Enpä se minä ole, joka laatii mitäkin ja päättää aikataulut.
- Anonyymi00015
Anonyymi00004 kirjoitti:
Uli uli. Olethan paskajuntti. Vuh vuh homohuora.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Uli uli. Olethan paskajuntti. Vuh vuh homohuora.
Nyt taidat puhua itsestäsi.
- Anonyymi00022
Anonyymi00014 kirjoitti:
Enpä se minä ole, joka laatii mitäkin ja päättää aikataulut.
Juu ja varmuudella se en ole minäkään
Huomenna on torstai. Tuhkan nouto tuhkaamolta, muuten olisi itsekkään kartalla viikonpäivistä.
- Anonyymi00005
Aikoinaan Katjavainaan tuhkat ripioiltelriin viereíseen raviradallle. Myöhemmin vein šinne tulipunaisen ruusun.
>Simiti< Anonyymi00005 kirjoitti:
Aikoinaan Katjavainaan tuhkat ripioiltelriin viereíseen raviradallle. Myöhemmin vein šinne tulipunaisen ruusun.
>Simiti<Ravinaisia? Tuli mieleen raviradasta.
- Anonyymi00012
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ravinaisia? Tuli mieleen raviradasta.
Oli kyllä eritäin taidokas ohjastaja.
>Símiti<
- Anonyymi00008
Voihan hernarin dyöntiä harjoitella torstain aattona?
Vilma- Anonyymi00013
Voi. Ihan pikkuisen maístellen.
>Simiti<
- Anonyymi00009
Hernaria voi syödä minä päivänä vaan se on yksi parhaimmista ruuista
Me muut elämme vielä keskiviikkoa, mutta kyllä se torstai tulee aikanaan, kunhan jaksat hieman odottaa. 😃
- Anonyymi00010
Muistan miten reippaana koululaisena hernekeitto oli lempiruokiani. Saattoi se pannukakkukin vaikuttaa asiaan. Sitten armeijassa päädyin sissikomppaniaan ja hernekeitto oli ainoa vaihtoehto, jossei halunnut luonnon tarjoamia tuoreita antimia vain nautiskella. Kylmänä purkista luonnollisesti, koska tulenteko oli kielletty. Jotenkin siitä jäi ikuinen inhotus koko ruokalajia kohtaan.
- Anonyymi00018
Tänään nyt vain on hernekeittopäivä! Hajoa mortti siihen!
>Simiti<
- Anonyymi00017
Kyllä vtuttais joka torstai syödä hernekeittoa.
- Anonyymi00019
Uli uli. Syö sinä sitä mäkkäripaskaa ja kuole kossi alle 40 vuotiaana. Hiton homo persujuntti fillarikommunisti sebun homoystävä jolla on kalju kasvissyöjä puhemiehen rajaus ja orpon kääpiömitat.
Hyi vtu oikeistolaiset homohuorat on rumaa paskaa ja vihaa isänmaallisuutta. Vuh vuh hiton hybridikeskuksen tukityöllistetty irvokas palstahomojuntti. - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Uli uli. Syö sinä sitä mäkkäripaskaa ja kuole kossi alle 40 vuotiaana. Hiton homo persujuntti fillarikommunisti sebun homoystävä jolla on kalju kasvissyöjä puhemiehen rajaus ja orpon kääpiömitat.
Hyi vtu oikeistolaiset homohuorat on rumaa paskaa ja vihaa isänmaallisuutta. Vuh vuh hiton hybridikeskuksen tukityöllistetty irvokas palstahomojuntti.Enpä ole mäkkärissä käynyt yli 10 vuoteen. Uliuli vaan sinne. Nimim. Leivon itse leipäni
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyi vtu oikeistolaiset homohuorat on rumaa paskaa ja vihaa isänmaallisuutta. Vuh vuh hiton hybridikeskuksen tukityöllistetty irvokas palstahomojuntti.Ja tää viel. Sä joudut vastaamaan noista kuten muistakin sanoistasi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Hyi vtu oikeistolaiset homohuorat on rumaa paskaa ja vihaa isänmaallisuutta. Vuh vuh hiton hybridikeskuksen tukityöllistetty irvokas palstahomojuntti.Etkö palstaäijä, eli mr simiti ole sitten oikein nääs telakoitunut tähän porukkaan jota solvaat näyttävästi, jotta tietyt tapaukset voisivat hieman tuohtua karismaattisesti? Noloa on
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Etkö palstaäijä, eli mr simiti ole sitten oikein nääs telakoitunut tähän porukkaan jota solvaat näyttävästi, jotta tietyt tapaukset voisivat hieman tuohtua karismaattisesti? Noloa on
Muuten gubbe on kitissyt esim ylilaudasta aikoinaan, ottaa ja laskee siitä
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Enpä ole mäkkärissä käynyt yli 10 vuoteen. Uliuli vaan sinne. Nimim. Leivon itse leipäni
Sitä paitsi. Oon jo reippaasti yli 40. Pike
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Etkö palstaäijä, eli mr simiti ole sitten oikein nääs telakoitunut tähän porukkaan jota solvaat näyttävästi, jotta tietyt tapaukset voisivat hieman tuohtua karismaattisesti? Noloa on
Eikö olekin jännä juttu, minkä takia tää tyyppi ei saa estoja tänne?
- Anonyymi00030
Anonyymi00020 kirjoitti:
Enpä ole mäkkärissä käynyt yli 10 vuoteen. Uliuli vaan sinne. Nimim. Leivon itse leipäni
Normi lesta kaapihomo.
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Eikö olekin jännä juttu, minkä takia tää tyyppi ei saa estoja tänne?
En osaa sanoa, ehkä niin nais- kuin persuvihakin myy kun herättää voimakkaita tunteita jopa kausaalisesti tiäks?
- Anonyymi00027
Vasaramiehen eli Thorin päivä... päivien nimet.. en usko että noilla on mitään erityisiä merkityksiä jostain vain tempaistu, mielen ailahteluja.
Nyt kun syksy lähestyy, itsekin siirryn sisähommiin tietokoneen kanssa kai... kun ideoita noille ikävä-palstan ikäville... jotain elektronisia juttujakin mitä voisivat kokeilla rakentaa itse.
Mutta ei mitään digitaalielektroniikkaa aluksi ehkä, pienestä aloitta jostain.
Joka kuuseen kurkoittaa, se kuoppaan kupsahtaa (hautaankin).
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2202228
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,521322Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1861167- 81996
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56891- 72832
- 100812
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77747Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.359739- 40731