Kun minä olin 90-luvulla pikku poika, niin taloyhtiössämme oli lukuisia lapsiperheitä. Silloin syntyvyys oli huipussaan ja se oli hienoa aikaa. Koulun kesälomilla heräsin joka aamu klo 9.00 katsomaan ihmemies MacGyveria ja sitten lähdin ulos leikkimään ja pelaamaan pelejä. Jääkiekko oli meidän ykköspelimme.
Nykyään kun katsoo pariutumista, niin todella surullista. Kaipuu ja ikävä ysärille ja tulee mietittyä, että kunpa pariutuminen olisi vielä samanlaista, mutta ei se ole.
Parisuhteet 90-luvulla versus NYT
66
235
Vastaukset 66
- Anonyymi00001
2020-luvulla naiset ottavat vaikutteita tv-ohjelmista sekä somesta ja kun he näkevät telkkarissa miesmallin, niin he haluavat sellaisen omakseen. Tinder mahdollistaa sen heille, vaikka parisuhteet ei kestäkään, joten jäävät sitten yksin pienten lasten kanssa.
Myös patsastelu ja hyveposeeraus on monilla naisilla veressä, jos katsotte esim. pridea, niin 80% on naisia.
Ilmankos monet tavismiehet jäävät ilman naista.- Anonyymi00002
Me patsastelemme koska sellainen elämä se on paljon parempaa kuin tyhmän miehen seurassa pitkästyminen.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Me patsastelemme koska sellainen elämä se on paljon parempaa kuin tyhmän miehen seurassa pitkästyminen.
Tavismiehet eivät jää Ilman naista. Ätmit jotka luulevat olevansa tavismiehiä jäävät ilman.
- Anonyymi00005
Just. Pikkupoika tietää mitä aikuiset naiset katsovat telkusta ja mitä ajattelevat, haluavat ja tavoittelevat.
- Anonyymi00004
Mitä pikkupoika muka tietää aikuisten parisuhteista? Ei sellaisista asioista puhuta lapsille.
- Anonyymi00006
Vanhempasi antoivat sinun kesälomalla heti aamusta avata telkkarin ja tuijottaa jotain typerää sarjaa? Vastuutonta vanhemmuutta. Laiskat äidit ja isät tekevät noin: kun kakara on telkun ääressä niin vanhempi voi nukkua puoleenpäivään eikä tarvitse nousta hoitamaan. Huonoa kasvatusta, tuolla tavalla lapsista kasvaa velttoja aikuisia jotka vain lojuvat sohvalla ja elävät jossain virtuaalitodellisuudessa. Epäilen että ätmit ovat jo lapsena oppineet tuon elämäntyylin ettei herätä reippaasti eikä lähdetä ulos edes kauniilla säällä.
, Minun lapseni eivät todellakaan käyttäneet kesälomaaa telkkariin ja tietokonepeleihin.- Anonyymi00007
Ei lähdetä ulos kauniilla säällä? Aloittajahan sanoi "lähdin ulos leikkimään ja pelaamaan pelejä. Jääkiekko oli meidän ykköspelimme."
- Anonyymi00015
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ei lähdetä ulos kauniilla säällä? Aloittajahan sanoi "lähdin ulos leikkimään ja pelaamaan pelejä. Jääkiekko oli meidän ykköspelimme."
Jääkiekkoa kesälomalla????
- Anonyymi00008
Ihminen ei ole monogaminen laji, se on ihan selvä asia. Sinä saat uskoa naissukupuolen siveellisyydestä ja puhtoisuudesta mitä haluat, mutta todellisuudessa jopa 20 prosenttia lapsiperheistä on sellaisia, jossa joku lapsista on "väärän" isän siittämä.
- Anonyymi00024
Miten tämä liittyy aloittajan aiheeseen? Hän kertoi lapsuudestaan. Monogamis ei ollut puheenaiheena ollenkaan.
- Anonyymi00009
90-luvulla syntyvyys huipussaan ... no ei uskoisi, kun sukupolvien kokoa katsoo. Suomen suuret ikäluokat ovat syntyneet paljon ennen ysäriä.
- Anonyymi00011
Myöhempiä korkeahkon syntyvyyden lyhyempiä aikakausia on ollut 1960-luvulla, 1980-luvun loppupuolella ja 2000-vuosikymmenen keskivaiheilla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Myöhempiä korkeahkon syntyvyyden lyhyempiä aikakausia on ollut 1960-luvulla, 1980-luvun loppupuolella ja 2000-vuosikymmenen keskivaiheilla.
Mutta ei korkeaa syntyvyyttä. Näkeehän tosiaan tämän maan ikäjakaumasta. Suuret ikäluokat aloittivat pienten perheiden trendin. Heitä voi siis syyttää nykytilanteesta.
- Anonyymi00025
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mutta ei korkeaa syntyvyyttä. Näkeehän tosiaan tämän maan ikäjakaumasta. Suuret ikäluokat aloittivat pienten perheiden trendin. Heitä voi siis syyttää nykytilanteesta.
Paitsi ettei heitä pidä siitä syyttää vaan kiittää. He itse kasvoivat suurperheessä ja huomasivat ettei sellainen lapsuus ole onnellinen. Isossa perheessä isot kiusaavat pienempiä ja kaikki lapset ovat laiminlyötyjä ja huonosti hoidettuja kunvanhemouen aika ja voimat eivät riitä. Tultuaan itse vanhemmiksi suuret ikäluokat tekivät 1-3 lasta, jotta jokaiselle riitti huomiota ja aikaa.
- Anonyymi00049
Anonyymi00025 kirjoitti:
Paitsi ettei heitä pidä siitä syyttää vaan kiittää. He itse kasvoivat suurperheessä ja huomasivat ettei sellainen lapsuus ole onnellinen. Isossa perheessä isot kiusaavat pienempiä ja kaikki lapset ovat laiminlyötyjä ja huonosti hoidettuja kunvanhemouen aika ja voimat eivät riitä. Tultuaan itse vanhemmiksi suuret ikäluokat tekivät 1-3 lasta, jotta jokaiselle riitti huomiota ja aikaa.
Vaan jos valittaa matalasta syntyyvyydestä, niin sieltä se sylttytehdas löytyy, suurista ikäluokista, jotka loivat pieniä ikäluokkia.
- Anonyymi00010
Pelasitte jääkiekkoa kesälomalla. Ilmeisesti jollain pelikoneella.
- Anonyymi00016
1990-luvulla perheissä oli lapsiseksi sinulla paljon kavereita. Nyt kun itse olet aikuinen et saa vaimoa hankituksi etkäperhettä perustetuksi, lapsista puhumattakaan. Saamaton ihminen.
- Anonyymi00017
Saan minä naista ja panoja on vyöllä 100+. Pystytkö parempaan? Et varmana pysty, paitsi jos olet nainen, mutta sitä ei kukaan arvosta. Naiselle se ei ole mikään saavutus, eikä meriitti.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Saan minä naista ja panoja on vyöllä 100 . Pystytkö parempaan? Et varmana pysty, paitsi jos olet nainen, mutta sitä ei kukaan arvosta. Naiselle se ei ole mikään saavutus, eikä meriitti.
Sinulla on satoja panoja vyöllä, ja valitat tällä palstalla että naiset ovat nirsoja ja valitsevat miehet väärin perustein. Olet siis itse väärä valinta?
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
Saan minä naista ja panoja on vyöllä 100 . Pystytkö parempaan? Et varmana pysty, paitsi jos olet nainen, mutta sitä ei kukaan arvosta. Naiselle se ei ole mikään saavutus, eikä meriitti.
Ei se ole saavutus miehillekään. Olet kiertopalkinto ja naisen lelu. Ylpeydenaihe tuokin.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kyse oli lasten hankkimisesta, hoitamisesta ja kasvattamisesta. Ei painojen määrästä. Panemaan pystyy kuka mies vain, siittämäänkin pystyy kuka mies vain jos panee ilman ehkäisyä. Parhaat miehet pystyvät hankkimaan, hoitamaan ja kasvattamaan lapsia. Sinä et pysty kuin panemaan. Paneminen ei ole mikään saavutus.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sinulla on satoja panoja vyöllä, ja valitat tällä palstalla että naiset ovat nirsoja ja valitsevat miehet väärin perustein. Olet siis itse väärä valinta?
Ap:lla on ollut vastuuttomat vanhemmat. Jos lapsi on kaiket päivät kesälomalla itsekseen, ensin sisällä telkkarin ääressä kun vanhemmat vain nukkuvat ja sitten ulkona kavereiden kanssa, niin kyse on laiminlyödystä lapsesta. Kyllä edes lomien aikana pitää kiinnittää lapseen huomiota ja tehdä perheenä jotain yhdessä.
Kaikki ne lapsia tekevätkin! - Anonyymi00023
Anonyymi00017 kirjoitti:
Tä? Eikös sinun pointtisi (oletan että oletap) ollut että parisuhteet olivat sinun lspsuusvuosiesi aikana pysyvämpiä ja ehjempiä kuin nykyään? Seuraavassa hetkessä kehuskelet omien irtopanojesi määrällä.
Tuolla elämäntyylillä tuskin koskaan saat hyvä toimivaa pysyvää parisuhdetta. Ehkä et edes halua sellaista vaan mieluummin paneskelet ristiin rastiin jokaista naista joka siihen suostuu, niin mikäpä siinä, se on sinun valintasi ja sinun oikeutesi.
Mutta älä sitten moralisoi ja kauhistele sitä miten nykyään ei solmita pysyviä parisuhteita. Jos et itsekään sellaista suhdetta halua etkä solmi niin miksi muiden pitäisi haluta ja solmia?
- Anonyymi00022
Lapsena katsoit telkkaria ja leikit ulkona kavereiden kanssa, ja sillä perusteella sait tietoa aikuisten parisuhteista???
- Anonyymi00027
Mitäs itse teit muuta kuin patsastelit?
- Anonyymi00026
""Tuolla elämäntyylillä tuskin koskaan saat hyvä toimivaa pysyvää parisuhdetta.""
Missä sanoin haluavani parisuhteen? Ja vaikka en halua parisuhdetta, niin kai silti voin sanoa sanottavani ja kertoa mielipiteeni nykyajan parisuhteista.
Otetaan ajatusleikki: jos etsisin parisuhdetta, niin tottakai tavoitteeni olisi luoda pitkäkestoinen ja pysyvä parisuhde ja kaikkien muidenkin tulisi tavoitella sitä, mutta nykyään kumppanissa arvostetaan eri asioita kuin ennen ja sen takia parisuhteet ei kestä.- Anonyymi00030
Nykyään kumppanissa ei todellakaan erityisemmin arvosteta sitä että takana on satoja panoja.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Nykyään kumppanissa ei todellakaan erityisemmin arvosteta sitä että takana on satoja panoja.
Paitsi jos mies on super komea.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Paitsi jos mies on super komea.
Ulkonäöstä riippumatta ei arvosteta.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ulkonäöstä riippumatta ei arvosteta.
Älä valehtele silmiä päästäsi. Tutkittu juttu.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Älä valehtele silmiä päästäsi. Tutkittu juttu.
Yhdessäkään tutkimuksessa ei lle tuollaista tutkimustulosta.
- Anonyymi00028
""Ap:lla on ollut vastuuttomat vanhemmat. Jos lapsi on kaiket päivät kesälomalla itsekseen, ensin sisällä telkkarin ääressä kun vanhemmat vain nukkuvat ja sitten ulkona kavereiden kanssa, niin kyse on laiminlyödystä lapsesta.""
En tiedä sinun vanhemmista, mutta olivatko vanhempasi työttömiä alkoholisteja kun makasivat päivät pitkät perse homeessa? Minun vanhempani kävivät päivisin töissä.- Anonyymi00029
Minun vanhempani olivat töissä. Kesälomalla he touhusivat lasten kanssa eivätkä todellakaan nukkuneet puoleenpäivään ja pitäneet telkkaria lapsenvahtina.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
Minun vanhempani olivat töissä. Kesälomalla he touhusivat lasten kanssa eivätkä todellakaan nukkuneet puoleenpäivään ja pitäneet telkkaria lapsenvahtina.
Älä puhu paskaa! Vanhempasi olivat työttömiä alkkiksia, aivan kuten sinäkin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Älä puhu paskaa! Vanhempasi olivat työttömiä alkkiksia, aivan kuten sinäkin.
Just just. Itse kerrot ensin omasta lapsuudestasi, että kesälomalla tuijotti aamut telkkaria ja sitten menit ulos kavereiden kanssa. Ei mitään mainintaa siitä mitä vanhempasi tekivät, ei mitään mainintaa perheen yhteisestä elämästä tai siitä että vanhemmat panostivat lomaan ja lapsiinsa. Kun totesin että kuulostaa siltä että sinua laiminlyötiin ja työnnettiin vain telkkarin ääreen ja ulos kavereitten luo ettet aiheuttaisi vaivaa, sinä nerokkaasti päättelet että minun vanhempani olivat työttömiä alkkiksia.
Tuolla ”menehän siitä katsomaan telkkaria, menehän kavereitten kanssa, äiti ei nyt jaksa, isä ei nyt jaksa, ota jääkaapista jotain jos on nälkä”. -kasvatuksella syntyy tunnevammaisia ihmisiä. Sinä olit pieni esine jota työnnettiin tieltä pois. Sinusta kasvoi ihminen joka on kykenemätön läheisiin ihmissuhteisiin. - Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Just just. Itse kerrot ensin omasta lapsuudestasi, että kesälomalla tuijotti aamut telkkaria ja sitten menit ulos kavereiden kanssa. Ei mitään mainintaa siitä mitä vanhempasi tekivät, ei mitään mainintaa perheen yhteisestä elämästä tai siitä että vanhemmat panostivat lomaan ja lapsiinsa. Kun totesin että kuulostaa siltä että sinua laiminlyötiin ja työnnettiin vain telkkarin ääreen ja ulos kavereitten luo ettet aiheuttaisi vaivaa, sinä nerokkaasti päättelet että minun vanhempani olivat työttömiä alkkiksia.
Tuolla ”menehän siitä katsomaan telkkaria, menehän kavereitten kanssa, äiti ei nyt jaksa, isä ei nyt jaksa, ota jääkaapista jotain jos on nälkä”. -kasvatuksella syntyy tunnevammaisia ihmisiä. Sinä olit pieni esine jota työnnettiin tieltä pois. Sinusta kasvoi ihminen joka on kykenemätön läheisiin ihmissuhteisiin.Ap. itse kertoi että hän vietti lomapäivät itsekseen ja kavereiden kanssa. Vanhemmat antoivat heti aamusta katsoa jotain roskaa telkkarista.
Huonoa vanhemmuutta! - Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ap. itse kertoi että hän vietti lomapäivät itsekseen ja kavereiden kanssa. Vanhemmat antoivat heti aamusta katsoa jotain roskaa telkkarista.
Huonoa vanhemmuutta!Sinun vanhempasi tarttuivat aamulla pulloon kun normaalit ihmiset lähtivät töihin.
Se jos mikä on huonoa vanhemmuutta! - Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ap. itse kertoi että hän vietti lomapäivät itsekseen ja kavereiden kanssa. Vanhemmat antoivat heti aamusta katsoa jotain roskaa telkkarista.
Huonoa vanhemmuutta!Voi hemmetti. Sulla oli siis äiti tekemässä kesälomalla aamupuurot ja syöttämässäkin vielä ja kaiken kukkuraksi pyyhkimässä paskasen perseesi kun se ei sinulta onnistunut. Toivottavasti nyt kädet on sen verran pidemmät, että onnistuu ihan omin pikku kätösin..
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Voi hemmetti. Sulla oli siis äiti tekemässä kesälomalla aamupuurot ja syöttämässäkin vielä ja kaiken kukkuraksi pyyhkimässä paskasen perseesi kun se ei sinulta onnistunut. Toivottavasti nyt kädet on sen verran pidemmät, että onnistuu ihan omin pikku kätösin..
Mulla oli äiti keittämässä aamupuuroa ja sanomassa että puehan nopeasti, nyt lähdetään autoajjelulle: ensin marjametsään ja sitten uimarannalle. Otettiin mukaan evääksi voileipiä ja termariin kahvia.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mulla oli äiti keittämässä aamupuuroa ja sanomassa että puehan nopeasti, nyt lähdetään autoajjelulle: ensin marjametsään ja sitten uimarannalle. Otettiin mukaan evääksi voileipiä ja termariin kahvia.
Eli äitisi huristeli autolla ilman korttia pikku pöhnässä ja vielä lapset kyydissä. Siinäpä vasta vastuullinen vanhempi!
- Anonyymi00042
Anonyymi00041 kirjoitti:
Eli äitisi huristeli autolla ilman korttia pikku pöhnässä ja vielä lapset kyydissä. Siinäpä vasta vastuullinen vanhempi!
Mutta rikos on jo vanhentunut. Äitinsä katseli taustapeilistä kun ipana patsasteli takapenkillä. Äitinsä tiesi jo tuolloin, että hänen lapsestaan tulee patsastelija.
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mutta rikos on jo vanhentunut. Äitinsä katseli taustapeilistä kun ipana patsasteli takapenkillä. Äitinsä tiesi jo tuolloin, että hänen lapsestaan tulee patsastelija.
Kerrankin osuit oikeaan! Äitini katsoi minua taustapeiliä kautta kun istuin takapenkillä ja nyökkäsi hyväksyvästi huomatessaan että istun siellä rauhallisesti, tyytyväisenä ja ryhdikkäänä. Äiti oli iloinen kun lapsi ei metelöi, kiukuttele, kitise enkä kiemurtele tuskastuneena ja koko ajan kysele että ”joko ollaan perillä, miten pitkään vielä menee, mulla on tylsää”.
Katselin maisemia ja viihdyin. Minulla on hyvä itsetunto, olin ylpeä perheestäni, elämästäni ja itsestäni. Olin takapenkillä kiltisti, en aiheuttanut häiriötä. Käyttäydyin hyvin. Kalle-poika kutsuu sellaista patsasteluksi.
Jos Kallella olisi lapsia, hän ärsyyntyisi nähdessään taustapeilin kautta lapsensa istumassa auton takapenkillä tyytyväisenä ja itsevarmana. Hän ärähtäisi heti että lopeta penska se patsastelu. Kalle haluaisi nähdä lapsensa ahdistuneena, nöyränä ja nitistettynä.
Toivottavasti Kallesta ei koskaan tulee isää. - Anonyymi00044
Anonyymi00043 kirjoitti:
Kerrankin osuit oikeaan! Äitini katsoi minua taustapeiliä kautta kun istuin takapenkillä ja nyökkäsi hyväksyvästi huomatessaan että istun siellä rauhallisesti, tyytyväisenä ja ryhdikkäänä. Äiti oli iloinen kun lapsi ei metelöi, kiukuttele, kitise enkä kiemurtele tuskastuneena ja koko ajan kysele että ”joko ollaan perillä, miten pitkään vielä menee, mulla on tylsää”.
Katselin maisemia ja viihdyin. Minulla on hyvä itsetunto, olin ylpeä perheestäni, elämästäni ja itsestäni. Olin takapenkillä kiltisti, en aiheuttanut häiriötä. Käyttäydyin hyvin. Kalle-poika kutsuu sellaista patsasteluksi.
Jos Kallella olisi lapsia, hän ärsyyntyisi nähdessään taustapeilin kautta lapsensa istumassa auton takapenkillä tyytyväisenä ja itsevarmana. Hän ärähtäisi heti että lopeta penska se patsastelu. Kalle haluaisi nähdä lapsensa ahdistuneena, nöyränä ja nitistettynä.
Toivottavasti Kallesta ei koskaan tulee isää.Kallesta ei toivottavasti ikinä tule isää, eli henkilöä joka kuuluu lapsen elämään.
Kallesta voi tulla vain siittäjä. Siittäminen ei ole temppu eikä mikään.
Jos joku nainen joskus alkaa odottaa Kallen siittämää lasta, hän toivottavasti tajuaa tämän. Toivottavasti nainen hoksaa pullauttaa Kallen kuvioista ulos jo raskauden aikana ettei tämä vain rupea leikkimään isukkia. Pysyköön siittäjänä; isän arvonimeä hän ei ansaitse.
Kukaan täyspäinen nainen ei halua lapselleen isää joka suuttuu kun lapsi on iloinen, itsevarma, älykäs ja positiivisen utelias. Kukaan nainen ei halua lapselleen isää joka on totaalinen ilonpilaaja. Kukaan lapsi ei tarvitse isää jonka mielestä mielipiteiden ja ajatusten ääneen lausuminen, pohdiskelu ja sanavalmius on patsastelua. Kukaan lapsi ei tarvitse isää joka ärsyyntyy kun lapsi on iloinen ja innostunut. - Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Kallesta ei toivottavasti ikinä tule isää, eli henkilöä joka kuuluu lapsen elämään.
Kallesta voi tulla vain siittäjä. Siittäminen ei ole temppu eikä mikään.
Jos joku nainen joskus alkaa odottaa Kallen siittämää lasta, hän toivottavasti tajuaa tämän. Toivottavasti nainen hoksaa pullauttaa Kallen kuvioista ulos jo raskauden aikana ettei tämä vain rupea leikkimään isukkia. Pysyköön siittäjänä; isän arvonimeä hän ei ansaitse.
Kukaan täyspäinen nainen ei halua lapselleen isää joka suuttuu kun lapsi on iloinen, itsevarma, älykäs ja positiivisen utelias. Kukaan nainen ei halua lapselleen isää joka on totaalinen ilonpilaaja. Kukaan lapsi ei tarvitse isää jonka mielestä mielipiteiden ja ajatusten ääneen lausuminen, pohdiskelu ja sanavalmius on patsastelua. Kukaan lapsi ei tarvitse isää joka ärsyyntyy kun lapsi on iloinen ja innostunut.Synnytä Kalle Komealle ja ihmettele sitten kun miehiä ei kiinnosta muu kuin seksi.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
Synnytä Kalle Komealle ja ihmettele sitten kun miehiä ei kiinnosta muu kuin seksi.
Jos Kalle Komeaa ei kiinnosta muu kuin seksi, niin ei sen perusteella voi väittää ettei miehiä yleensä, siis ketään miestä, kiinnosta muu kuin seksi. Kalke on yksittäistapaus.
- Anonyymi00046
Palstaprinssejä ei kiinnosta muu kuin seksi. Sitä en tiedä miltä palstaprinssit näyttävät, ovatko komeita vai eivät. Ehkä heissä on minen näköisiä ja kokoisia. Heidän ulkonäöllään ei kuitenkaan ole merkitystä kun sisäinen kauneus puuttuu. Sen huomaa siitäkin että mikään muu ei kiinnosta kuin seksi. Sisäisedti kaunista miestä kiinnostaa muukin.
P.S. Naiset eivät synnytä miehille vaan itselleen silloin kun haluavat tulla äideiksi.- Anonyymi00048
Lesbot synnyttävät itselleen.
Nainen ja mies on PERHE. Tiedätkö mitä perhe tarkoittaa? Et varmasti tiedä kun sinulla ei ole koskaan sellaista ollut. - Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nainen ja mies on PERHE. Tiedätkö mitä perhe tarkoittaa? Et varmasti tiedä kun sinulla ei ole koskaan sellaista ollut.Nainen synnyttää itselleen oli lesbo tai hetero ja oli sinkku tai parisuhteessa.
Mikä merkillinen olio se mies muka on, että lapsi pitäisi synnyttää hänelle? Miehen osuus koko juttuun ei ole kuin yksi siemensyöksy. Mikä temppu se on olevinaan? Siihen pystyy kuka vain.
Nainen on se joka raskaana, kokee raskauspahoinvoinnit yms. tuskat. Nainen on se joka synnyttää ja jonka alapää repeää niin ettei voi kuukauteen istua. Nainen on se joka imettää, saa rintansa haavoille. Nainen on se joka herää monta kertaa yössä vaihtamaan vaippoja ja imettämään. Nainen tekee kaiken työn! Nainen kokee kaikki vaivat ja kuvut. Totta helkkarissa hän tekee sen lapsen itselleen. Lapsi on hänen.
Mieheltä tuli yksi siittiö joka hedelmöitti munasolun, siinä kaikki. Mies sai seksinautinnon jonka tuloksena on lapsi. Onko yksi ainokainen siittiö niin merkillinen juttu että mies voi sillä perusteella omia lapsen? - Anonyymi00051
Anonyymi00048 kirjoitti:
Nainen ja mies on PERHE. Tiedätkö mitä perhe tarkoittaa? Et varmasti tiedä kun sinulla ei ole koskaan sellaista ollut.Nainen ja lapsi on PERHE. Siinä ei mies ole mitenkään välttämätön. Mies teki oman osuutensa silloin kun sai sen seksinautintonsa yhdeksän kuukautta ennen lapsen syntymää. Mitään muuta hän ei ole asian eteen tehnyt. Muuta virkaa hänellä ei olekaan.
Perusta sinä sellainen perhe johon kuuluu mies, vaimo ja lapsi. Varmaan sinusta olisi siittäjäksi, kenestäpä miehestä ei.
Mutta se ei riitä. Kysymys kuuluu:
Onko sinusta isäksi? - Anonyymi00052
Anonyymi00050 kirjoitti:
Nainen synnyttää itselleen oli lesbo tai hetero ja oli sinkku tai parisuhteessa.
Mikä merkillinen olio se mies muka on, että lapsi pitäisi synnyttää hänelle? Miehen osuus koko juttuun ei ole kuin yksi siemensyöksy. Mikä temppu se on olevinaan? Siihen pystyy kuka vain.
Nainen on se joka raskaana, kokee raskauspahoinvoinnit yms. tuskat. Nainen on se joka synnyttää ja jonka alapää repeää niin ettei voi kuukauteen istua. Nainen on se joka imettää, saa rintansa haavoille. Nainen on se joka herää monta kertaa yössä vaihtamaan vaippoja ja imettämään. Nainen tekee kaiken työn! Nainen kokee kaikki vaivat ja kuvut. Totta helkkarissa hän tekee sen lapsen itselleen. Lapsi on hänen.
Mieheltä tuli yksi siittiö joka hedelmöitti munasolun, siinä kaikki. Mies sai seksinautinnon jonka tuloksena on lapsi. Onko yksi ainokainen siittiö niin merkillinen juttu että mies voi sillä perusteella omia lapsen?Sinä vihaat miehiä ja perheitä eli olet LGBTQ fanaatikko.
- Anonyymi00053
Anonyymi00050 kirjoitti:
Nainen synnyttää itselleen oli lesbo tai hetero ja oli sinkku tai parisuhteessa.
Mieheltä tuli yksi siittiö joka hedelmöitti munasolun, siinä kaikki. Mies sai seksinautinnon jonka tuloksena on lapsi. Onko yksi ainokainen siittiö niin merkillinen juttu että mies voi sillä perusteella omia lapsen?LQBT on sinulla veressä. Vihaat miehiä sekä perheitä.
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
LQBT on sinulla veressä. Vihaat miehiä sekä perheitä.
Rakastan älykkäitä, hauskoja, keskustelutaitoisia, huomaavaisia, lämminsydämisiä, vastuuntuntoisia, syvämietteisiä miehisiä miehiä. Halveksin palstaprinssien kaltaisia hemmoteltuja nulikoita, joilla tosin roikkuu jotain jalkojen välissä, mutta eivät he mitään miehiä ole vaan puunukkeja.
- Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Rakastan älykkäitä, hauskoja, keskustelutaitoisia, huomaavaisia, lämminsydämisiä, vastuuntuntoisia, syvämietteisiä miehisiä miehiä. Halveksin palstaprinssien kaltaisia hemmoteltuja nulikoita, joilla tosin roikkuu jotain jalkojen välissä, mutta eivät he mitään miehiä ole vaan puunukkeja.
Itseäsi sinä rakastat, etkä ketään muuta. Omahyväinen nulikka!
- Anonyymi00062
Anonyymi00057 kirjoitti:
Itseäsi sinä rakastat, etkä ketään muuta. Omahyväinen nulikka!
Sinä ruikuta ja olet riippuvainen pimperosta.
- Anonyymi00054
Tilkka taikalientä saa naiset turpoamaan kuin pullataikina eli melkoisia ihmemiehiä!
- Anonyymi00056
Kyllä, mutta se ihmelieni tarvitsee parikseen munasolun, muntorven ja kohdun päästäkseen elämän alkuun. Ei se liemi kovin ihmeellistä ole. Naisen ruumiissa ne ihmeellisyydet ovat.
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Kyllä, mutta se ihmelieni tarvitsee parikseen munasolun, muntorven ja kohdun päästäkseen elämän alkuun. Ei se liemi kovin ihmeellistä ole. Naisen ruumiissa ne ihmeellisyydet ovat.
Omahyväinen kuspää nosti pimperon kaiken keskiöön! Tykkäätkö patsastella valokeilassa?💩
- Anonyymi00060
Anonyymi00058 kirjoitti:
Omahyväinen kuspää nosti pimperon kaiken keskiöön! Tykkäätkö patsastella valokeilassa?💩
Koeta elä sen tosiasian kanssa että naiset tarvitsevat miehiä yhä vähemmän. Te palstaprinssit tarvitsette sitä pimperoa, me emme tarvitse teidän mukaanmeno., Halveksimme teitä juuri silsi että tarvitsette pimperoa. Lakatkaa tarvitsemasta pimperoa niin teitä voi vähän arvostaakin. Mikään ei ole naurettampaa kuin pimperoriippuvuus.
- Anonyymi00061
Anonyymi00058 kirjoitti:
Valokeilassa? Luuletko ääliö että kaipaan huomiota? En kaipaa. Riitän itselleni.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Valokeilassa? Luuletko ääliö että kaipaan huomiota? En kaipaa. Riitän itselleni.
Jatkuvasti patsastelet ja nostat itsesi tai jonkun yksittäisen ätmin kaiken keskiöön. He ikään kuin ratkaisevat pariutumisen ja syntyvyyden ja pariutumista ja syntyvyyttä tulee käsitellä mielestäsi heidän näkökulmasta.
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Jatkuvasti patsastelet ja nostat itsesi tai jonkun yksittäisen ätmin kaiken keskiöön. He ikään kuin ratkaisevat pariutumisen ja syntyvyyden ja pariutumista ja syntyvyyttä tulee käsitellä mielestäsi heidän näkökulmasta.
Sinä et määrää mistä näkökulmasta minä asioita katson. Et ole tällä palstalla mikään pomo.
Esität järjettömiä väitteitä. Pähkähullut väitteesi on, ettei lasten synnyttäminen ei ole ratkaisu vähäiseen syntyvyyteen ja vauvakatoon. Väität ettei ongelma ratkea sillä että naiset rupeavat synnyttämään. Millä sitten?
Endin syyllistät naisia siitä etteivät he synnytä, ja kun joku nainen kertoo synnyttäneestä, sinä vastaat ettei yksi lapsi mitään muutosta tee.
Mutta sattumoisin nainen ei voi tehdä enempää kuin vauvan puolessatoista vuodessa. Raskaus kestää 9 kk ja sen jälkeen pitäisi odottaa sellaiset puoli vuotta että elimistö ehtii palautua raskaudesta ja synntyksestä, ennen kuin uutta raskautta voi ruveta suunnittelemaan.
Miehelle homma on paljon helmpompaa. Mies voi tehdä viisi vauvaa viikossa. No, mikset tee? Mikset hoida omaa osuuttaan? Sinulle se on hemmetin paljon helpompaa kuin naiselle: yksi kiksaus, ja se on siinä!
Etkä sinä saamaton nahjus saa tuon vertaa aikaiseksi! - Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Nettipalstalla ei voi patsastella. Patsastelu vaatii että on näkyvillä.
- Anonyymi00059
”Laajassa ruotsalaisessa rekisteritutkimuksessa havaittiin koronapistosten jälkeen kohonnut suhteellinen riski äkilliseen kuulonalenemaan, lihasreumaan ja vyöruusuun. Kolmannen Pfizer- tai Moderna-annoksen jälkeen kuulonaleneman riski oli tutkimuksessa yli kaksinkertainen rokottamattomiin verrattuna.”
Tomeralta koronarokote on heikentänyt myös näköä sekä järki on lähtenyt lopullisesti. - Anonyymi00064UUSI
Sodan jälkeisellä ajalla oli syntyvyys kaikkein suurinta, noin 2,5 vuotta heti alkaen1945 (eli sodan viimeisen vuoden aikanakin puuhasteltiin erittäin ahkerasti), sitten 1965 alkoi syntyvyyden raju väheneminen hormonaalisen ehkäisyn käytön ja voimaantumisen lisäntyessä, joka tasaantui noin 1974, paljon alemmalle tasolle. 1980 alussa tunnistettu homorutto aiheutti pelkoa joka aiheutti syntyvyyteen notkahduksen 1983-1987. 1990 luvulla on syntyvyydessä suuri alenema 1993-1997, jonka varmaankin aiheutti 1991 pörssiromahdus/lama.
Tässä dokussa on aiheeseen liittyviä graafeja, toki julkaisija on Valtiollinen virasto joten dokun sisältöön täytyy suhtautua se huomioiden:
https://www.julkari.fi/server/api/core/bitstreams/202d8259-0653-43c0-ae73-b354af086b35/content - Anonyymi00067UUSI
Nykyään on ihan liikaa narsistisia, feministisiä ja ylimielisiä naisia jotka haluavat miesmallin ja kun miesmallin kanssa parisuhde on päättynyt nopeasti eroon ja muistona on pienet lapset, niin nämä naiset haukkuvat miehet.
- Anonyymi00068UUSI
Naiset menevät ansoihin niin, että tomu heilahtaa ja kuopassa ollaan.
Maahanmuutto, ilmaston lämpeneminen, paska lääketiede ja rokotukset, kaikki uppoavat useimpiin naisiin kuin veitsi voihin, mutta ei miehiin. Joudumme sitten kaikki maksajiksi, kun näitä älyttömiä projekteja rahoitetaan yhteisestä pussista ja naiset tukevat näitä hankkeita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491