Kun menin työpaikkaan alkoi esimiehen johdosta tulla elämään outoja asioita. Aina puhuttiin homoista, lesboista ja transuista. Kun aiemmin heihin suhtauduin neutraalisti, kun lähipiirissä ei heitä ollut. Sitten alkoin töissä luoviminen kuka on jne. Se jatkuvat epävarmuus jne. Epäilen että hänellä ei ole kaikki kunnossa. Sain kokea vihaa häneltä kun olen hetero perheellinen nainen. Kaikenlaisia pomoja on olemasa ns hyvissä työpaikoissa. Mutta totuus tulee vielä kaikkien tietoon.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Ehkä hän ei ole itse hetero ja oli epävarma asiasta? Se ei saisi olla koskaan syy kiusaamiselle.
- Anonyymi00002
Tiedät siis ajatusmaailman,no mua syytettettiin erään naisesimiehen virheestä.
No nuoret on nuoria heidän kiimat on kiimoja,mikäs siinä.En kuitenkaan olisi tehnyt päätöksiä noin hölmösti- Anonyymi00004
Kokemusta on, harmi juttu.
- Anonyymi00009
rakkautta tuntee hyvin harvoin mut i oli räjähdys
- Anonyymi00003
Tämä naispomo johon viitataan ,voin sanoa ettei ole ihan tästä maailmasta
- Anonyymi00005
Kaikki myötätunto johtajille ja esimiehille, ei varmasti ole helppoa työtä, mutta jos kiusaa toisia toistuvasti omien epävarmuuksien kustannuksella, ei ole aikuismaista toimintaa.
- Anonyymi00007
Itse halusin käydä vain ja ainoastaan työni tekemässä ja sitten keskustellaan asioista jotka eivät minua kiinnosta. Kallista työaikaahan siihen meni tunti tolkulla. Mutta hänellä on aikaa.
ap. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Itse halusin käydä vain ja ainoastaan työni tekemässä ja sitten keskustellaan asioista jotka eivät minua kiinnosta. Kallista työaikaahan siihen meni tunti tolkulla. Mutta hänellä on aikaa.
ap.Ei se ole oikein.
- Anonyymi00013
Anonyymi00007 kirjoitti:
ap.Niin minä joskus pomollenikin sanoin haastattelussa, että minä sitten tulen tänne töihin ja oppimaan uusia asioita, vielä tähän päivään mennessä ei olla siinä onnistuttu, aina joitakin ottaa päähän.
- Anonyymi00006
kuulostaa äidiltäni
- Anonyymi00010
Äipät on yleensä viisaita.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Äipät on yleensä viisaita.
kiitos;)
- Anonyymi00014
Usko vaan, että äippää kanattaa kuunnella.
Vaikka se kuulostain jankuttamiselta 🆒😎😘 - Anonyymi00015UUSI
Suomalaista valkoista heteromiestä ei syrji kuin toinen samanlainen
- Anonyymi00016UUSI
Vanha valkoinen ”hetero”mies on aina kaapissa ja aina puheet kääntyy homoihin ja lesboihin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881378
- 681136
- 65951
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164850Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66705- 87663
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103654Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37626- 43611
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59609