Erikoinen tilanne

Anonyymi-ap

Kun menin työpaikkaan alkoi esimiehen johdosta tulla elämään outoja asioita. Aina puhuttiin homoista, lesboista ja transuista. Kun aiemmin heihin suhtauduin neutraalisti, kun lähipiirissä ei heitä ollut. Sitten alkoin töissä luoviminen kuka on jne. Se jatkuvat epävarmuus jne. Epäilen että hänellä ei ole kaikki kunnossa. Sain kokea vihaa häneltä kun olen hetero perheellinen nainen. Kaikenlaisia pomoja on olemasa ns hyvissä työpaikoissa. Mutta totuus tulee vielä kaikkien tietoon.

15

201

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä hän ei ole itse hetero ja oli epävarma asiasta? Se ei saisi olla koskaan syy kiusaamiselle.

• Anonyymi00002

Tiedät siis ajatusmaailman,no mua syytettettiin erään naisesimiehen virheestä.
      No nuoret on nuoria heidän kiimat on kiimoja,mikäs siinä.En kuitenkaan olisi tehnyt päätöksiä noin hölmösti

• Anonyymi00004

Kokemusta on, harmi juttu.

• Anonyymi00009

rakkautta tuntee hyvin harvoin mut i oli räjähdys

• Anonyymi00003

Tämä naispomo johon viitataan ,voin sanoa ettei ole ihan tästä maailmasta

• Anonyymi00005

Kaikki myötätunto johtajille ja esimiehille, ei varmasti ole helppoa työtä, mutta jos kiusaa toisia toistuvasti omien epävarmuuksien kustannuksella, ei ole aikuismaista toimintaa.

• Anonyymi00007

Itse halusin käydä vain ja ainoastaan työni tekemässä ja sitten keskustellaan asioista jotka eivät minua kiinnosta. Kallista työaikaahan siihen meni tunti tolkulla. Mutta hänellä on aikaa.

ap.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Itse halusin käydä vain ja ainoastaan työni tekemässä ja sitten keskustellaan asioista jotka eivät minua kiinnosta. Kallista työaikaahan siihen meni tunti tolkulla. Mutta hänellä on aikaa.

ap.

Ei se ole oikein.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

ap.

Niin minä joskus pomollenikin sanoin haastattelussa, että minä sitten tulen tänne töihin ja oppimaan uusia asioita, vielä tähän päivään mennessä ei olla siinä onnistuttu, aina joitakin ottaa päähän.

• Anonyymi00006

kuulostaa äidiltäni

• Anonyymi00010

Äipät on yleensä viisaita.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Äipät on yleensä viisaita.

kiitos;)

• Anonyymi00014

Usko vaan, että äippää kanattaa kuunnella.
      Vaikka se kuulostain jankuttamiselta 🆒😎😘

• Anonyymi00015

Suomalaista valkoista heteromiestä ei syrji kuin toinen samanlainen

• Anonyymi00016

Vanha valkoinen ”hetero”mies on aina kaapissa ja aina puheet kääntyy homoihin ja lesboihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 166
      2203
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      423
      1611
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1165
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      279
      784
    5. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      279
      678
    6. Eikö sen tyhmäkin tajua,että rakastan...

😘
      Ikävä
      33
      661
    7. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      661
    8. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      102
      618
    9. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      603
    10. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      22
      557
    Aihe