Erikoinen tilanne

Anonyymi-ap

Kun menin työpaikkaan alkoi esimiehen johdosta tulla elämään outoja asioita. Aina puhuttiin homoista, lesboista ja transuista. Kun aiemmin heihin suhtauduin neutraalisti, kun lähipiirissä ei heitä ollut. Sitten alkoin töissä luoviminen kuka on jne. Se jatkuvat epävarmuus jne. Epäilen että hänellä ei ole kaikki kunnossa. Sain kokea vihaa häneltä kun olen hetero perheellinen nainen. Kaikenlaisia pomoja on olemasa ns hyvissä työpaikoissa. Mutta totuus tulee vielä kaikkien tietoon.

15

171

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä hän ei ole itse hetero ja oli epävarma asiasta? Se ei saisi olla koskaan syy kiusaamiselle.

• Anonyymi00002

Tiedät siis ajatusmaailman,no mua syytettettiin erään naisesimiehen virheestä.
      No nuoret on nuoria heidän kiimat on kiimoja,mikäs siinä.En kuitenkaan olisi tehnyt päätöksiä noin hölmösti

• Anonyymi00004

Kokemusta on, harmi juttu.

• Anonyymi00009

rakkautta tuntee hyvin harvoin mut i oli räjähdys

• Anonyymi00003

Tämä naispomo johon viitataan ,voin sanoa ettei ole ihan tästä maailmasta

• Anonyymi00005

Kaikki myötätunto johtajille ja esimiehille, ei varmasti ole helppoa työtä, mutta jos kiusaa toisia toistuvasti omien epävarmuuksien kustannuksella, ei ole aikuismaista toimintaa.

• Anonyymi00007

Itse halusin käydä vain ja ainoastaan työni tekemässä ja sitten keskustellaan asioista jotka eivät minua kiinnosta. Kallista työaikaahan siihen meni tunti tolkulla. Mutta hänellä on aikaa.

ap.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Itse halusin käydä vain ja ainoastaan työni tekemässä ja sitten keskustellaan asioista jotka eivät minua kiinnosta. Kallista työaikaahan siihen meni tunti tolkulla. Mutta hänellä on aikaa.

ap.

Ei se ole oikein.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00007 kirjoitti:

ap.

Niin minä joskus pomollenikin sanoin haastattelussa, että minä sitten tulen tänne töihin ja oppimaan uusia asioita, vielä tähän päivään mennessä ei olla siinä onnistuttu, aina joitakin ottaa päähän.

• Anonyymi00006

kuulostaa äidiltäni

• Anonyymi00010

Äipät on yleensä viisaita.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Äipät on yleensä viisaita.

kiitos;)

• Anonyymi00014

Usko vaan, että äippää kanattaa kuunnella.
      Vaikka se kuulostain jankuttamiselta 🆒😎😘

• Anonyymi00015
      UUSI

Suomalaista valkoista heteromiestä ei syrji kuin toinen samanlainen

• Anonyymi00016
      UUSI

Vanha valkoinen ”hetero”mies on aina kaapissa ja aina puheet kääntyy homoihin ja lesboihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      88
      1378
    2. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      68
      1136
    3. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      65
      951
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      164
      850
    5. Välillä tulee haikeus

Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.
      Ikävä
      66
      705
    6. El Khamenein arkku K-Kaupan autossa?

Kyllä kauppias hoitaa?
      Maailman menoa
      87
      663
    7. Tunteilla leikkiminen

Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?
      Ikävä
      103
      654
    8. Oothan sä erilainen mies

Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️
      Ikävä
      37
      626
    9. Huomenta

Rakas... Tiedän että tykkäät minusta😘
      Ikävä
      43
      611
    10. Mahdoton tilanne

Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova
      Ikävä
      59
      609
    Aihe