Mee pois. Mee pois
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Mene nyt!!!
- Anonyymi00018
Menisin, jos päästäisit mut pois sieltä? Sinä toimit siinäkin portinvartijana ja minä, joka en halua väkisin pois mistään vaan hyvällä irtaudun, jos mahdollista. Pakkopulla on jo syöty ja muut eväät levällään.
- Anonyymi00002
Kenen pitäisi mennä?
- Anonyymi00003
Legioona
- Anonyymi00004
Enpä taida. Siinä se ero kun toimii pahan kauttakulkuvälineenä, se syö ihmistä itseään..
Ja se näkyy ulospäin, ja sen aistii. Kaikella todennäköisyydellä myös kalvaa sisintä koska minuutesi tietää että sisimpäsi on pelkkää liejua. Miltä se tuntuu?- Anonyymi00005
Itsestäsihän sinä puhut. Kerro?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Itsestäsihän sinä puhut. Kerro?
Ei ole tapana puhua itsestäni negatiivisesti, sekin on oman mielen myrkyttämistä, enkä myöskään projisoi omia epävarmuuksia muihin. Sellaiset ihmiset voivat huonosti, kuinka sinä voit?
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei ole tapana puhua itsestäni negatiivisesti, sekin on oman mielen myrkyttämistä, enkä myöskään projisoi omia epävarmuuksia muihin. Sellaiset ihmiset voivat huonosti, kuinka sinä voit?
Juurihan tuossa haukuit sisintäsi liejuksi. Että kerro vaan nyt.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Juurihan tuossa haukuit sisintäsi liejuksi. Että kerro vaan nyt.
Sinulla on vielä opittavaa. Veikkaan että se tapahtuu kantapään kautta kuten palstaäijä ansaitsetkin...
Suoranainen ihme että olet edes elossa vielä. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinulla on vielä opittavaa. Veikkaan että se tapahtuu kantapään kautta kuten palstaäijä ansaitsetkin...
Suoranainen ihme että olet edes elossa vielä.Loukkasit vielä itseäsi kaupan päälle..
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Loukkasit vielä itseäsi kaupan päälle..
Tiedän että kovasti yrität ja haluaisit minut laittaa samaan lokeroon itsesi kanssa. Sitähän olet tehnyt vuosia, esittänyt minua 😉
Siinä samalla olet sairastuttanut itsesi entistä enemmän, sekä sotkenut muiden lapsia tähän sairaaseen ristiretkeesi että se, että edelleen siellä taaperrat omassa pskassasi on täysin muiden armoilla, ja tiedät sen. Varmaan kiva tunne. - Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tiedän että kovasti yrität ja haluaisit minut laittaa samaan lokeroon itsesi kanssa. Sitähän olet tehnyt vuosia, esittänyt minua 😉
Siinä samalla olet sairastuttanut itsesi entistä enemmän, sekä sotkenut muiden lapsia tähän sairaaseen ristiretkeesi että se, että edelleen siellä taaperrat omassa pskassasi on täysin muiden armoilla, ja tiedät sen. Varmaan kiva tunne.Kerro nyt kaikki itsestäsi kun noin kerrot.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kerro nyt kaikki itsestäsi kun noin kerrot.
Toivon että jälleensynnyt seuraavassa elämässäsi vähemmän piinatuksi sieluksi. Kaikesta päätellen kaikki ei ole omaa syytäsi vaan äitisi, jonka tekoja kostat netissä naisille ja vähän kaikille.....
Näkemisiin, Ikävä kyllä. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Toivon että jälleensynnyt seuraavassa elämässäsi vähemmän piinatuksi sieluksi. Kaikesta päätellen kaikki ei ole omaa syytäsi vaan äitisi, jonka tekoja kostat netissä naisille ja vähän kaikille.....
Näkemisiin, Ikävä kyllä.Mitä äitisi teki?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä äitisi teki?
Jo siinä itsessään väärin kun synnytti tämän palstaäijän, jos minulta kysytään. Onko vähän liiankin hoppu etsiä jotain traumaa luonnollisista henkilöistä ja hakea etulyöntiasemaa vai mikä homma? Et voi hyvin. Naiselta jaksamisia
- Anonyymi00014
Onko krapula, että siitä johtuisi?
- Anonyymi00016
Haluatko oikeasti, että menen? Käsky ja tarve menee ristiin..
- Anonyymi00017
Samat tänne. Ihan kokonaan pois päästä, jos ei halua ottaa minua. Tää on ihan kauheeta taas vaihteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491