Ovatko palstan eniten kirjoittavat henkilöt jo niin vanhoja etteivät saa iloa elämäänsä muusta kuin nuorten miesten kuolemasta. Voivat perustella itselleen miten sota on "kivaa" kun nuoret kuolevat nopeammin mitä he?
Suurin osa taitaa olla jo iässä eläköitymisen ja kuoleman välissä?
Tuli mieleeni yksi todennäköisyys
6
<50
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Venäjä on tapattaja valtio ja siitä ei päästä mihinkään
Näin pitävät tappamis taitojaan yllä- Anonyymi00002
Putte siellä kehuu ja iloitsee hyökäysten helvetistä maastopukuun kääriytyneenä medioitten edessä -
- Anonyymi00004
Nato ei ole sivistysvaltio mutta nauttii nuorten siviilien tappamisesta täysin rinnoin.
- Anonyymi00003
Palstalla on oikeasti aloituksen mukaisia henkilöitä, joista ei ole itsestään enää mihinkään muuhun kuin pullisteluun ja "muiden eteen työntämiseen".
- Anonyymi00005
Moloismi on erittäin paha ja vakava sairaus.
- Anonyymi00006
taitaa nato fanit olla ikäloppuja, tai jos ei ole niin ukrainalla on vapaita paikkoja kuulemma yrittää saada 30-50% armeijastaan ulkomaalaisia kun omat viisaasti juoksee mäkeen. Sinne vaan sekaan ajamaan suomen asiaa tai ainakin näin olen ymmärtänyt että ukrainan sota on myös suomen sota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.782480Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422106Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28955- 32837
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154788Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6528- 21505
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 33472