Läksin kauppaallisuuteen sukkasillani

Anonyymi-ap

Ei kenkäallisuuksia. Lattia oli vähä kylymäallinen mutta rohkeuksellisteellisuus voitti.

Ostin viis maksalaatikkollisuutta. Yks ei riittäny. Kaks oli alakantiollinen. Kolome oli harjotteluallinen. Nelijä oli jo lähellä. Viis oli oikee maksalaatikkaallisuurellinen tasapaino.

Kassajonollisuurella yks ihiminen kahto mua vähä erikoisehkoisallisesti. Minä sanoin jotta röh.

Sitte mää sanoin jotta ylöstenpauksellisuus on kyllä semmonen asija jotta siittä puhutaan ihan liijan vähä. Joku kysy että mikä ylöstenpaus.

Minä sanoin jotta no se ylöstenpausallisuus tietenni. Ei kaikki asijat voi aina alakautteellistua.

Kassa piippaili maksalaatikkoja. Piip. Piip. Piip. Piip. Piip.

Mää sanoin jotta kaikki viis kuuluu samaan ateriaalliseen kokonaisuusteellisuuteen.

Kassahenkilö sano jotta siitä tulee semmonen ja tämmönen summa.

Minä sanoin röh.

Maksalaatikallisuus pääsi onnistuneesti kotijääkaappisteelliseen sijoittautumiseen.

Juomaksi otin maijoo. Raswatoont tietenni. Maksalaatikkaallisuus ja maijollisuus muodostaa semmosen makuyhistelmisteellisen kokonaiskokemuksen jotta siitä tullee melkeen ilosehkoinen.

Jeesus on Herra.

Röh.

Selef Urge

25

120

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maksalaatikkoa. 🤢

• Anonyymi00001

Ap identtiteetti varas ("nikkivaras").

• Anonyymi00002

Nikkivarkaallisuusepäilysteellisyys tuli luettavuuteeni.

Minä kahtelin sitä vähä kulimainallisesti ja sanoin jotta röh.

Jos minä olisin nikkivarkaallisuuksellinen, niin miks mää kirjottasin näin omaperäisehköisallisesti. Eihän tämmöstä kukaan järkevä ihimine ossaa ees vahingollisuurella tehä.

Selef on Selef. Muut on muitallisuuksia.

Mää en käy varastamass nikkiläisyyksiä. Mulla on ihan omat kirjotuksellisuurelliset koukerointeellisuuret, joista välillä en itekkää saa kiinni. Sana lähtee yhteen suuntaallisuuteen ja loppuukin ihan toiseellisehkoon päätepysäkillisyyteen.

Röh.

Istuin vähä tietokoneellisuuden äärellä ja ulukona kuulu harakkaallisuurellinen rääkäsy. Aattelin jotta sekin varmaan epäilee jotaki.

Mutta harakka ei maksa laskuja eikä kirjota kommentteja.

Se vaan harakoittelee.

Jeesus on mun Herra.

Ja jos joku epäilee vieläki, niin epäillä saa. Ei se minun maksalaatikallisuuksia vähennä eikä puuroksellisuuksia sekota.

Röh.

Selef Urge

• Anonyymi00003

Missä asut "Selef Urge" ja mikä auto sinulla on ?

• Anonyymi00004

Kirjoitustyyli on tässä erilainen kuin oikealla selefillä. tässä on selvästi selefiä halventava tai mikä se oikea sana on, satiirinen (?) kuvaus selefin ruokatouhuilusta. selef ei söisi maksalaatikkoa kun on tottunut parempaan. Ja muutenkin kirjoitustyyli on haettua, pakotettua , ei samalla tavalla luontevaa ja vapautunutta kuin aidolla selefillä. Herkkyys puuttuu, tämä on sellainen sikamainen röhkäisy selefin satiirisella tavalla huomioimiseksi.

Motiivi?

Sitä en osaa sanoa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kirjoitustyyli on tässä erilainen kuin oikealla selefillä. tässä on selvästi selefiä halventava tai mikä se oikea sana on, satiirinen (?) kuvaus selefin ruokatouhuilusta. selef ei söisi maksalaatikkoa kun on tottunut parempaan. Ja muutenkin kirjoitustyyli on haettua, pakotettua , ei samalla tavalla luontevaa ja vapautunutta kuin aidolla selefillä. Herkkyys puuttuu, tämä on sellainen sikamainen röhkäisy selefin satiirisella tavalla huomioimiseksi.

Motiivi?

Sitä en osaa sanoa.

Hullu matkii itseään ja sehän tunnetusti Selef on.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Motiivi?

Sitä en osaa sanoa.

Jos jollakin on motiivi olla kiinnostunut muitten pölhöjen motiiveista niin tällä palstalla kyllä riittää siihen hommaan materiaalia 🤣

• Anonyymi00005

Ja hän sanoi vielä heille: "Menkää ja syökää rasvaisia ruokia ja juokaa makeita juomia ja lähettäkää maistiaisia niille, joilla ei ole mitään valmistettuna, sillä tämä päivä on pyhitetty meidän Herrallemme. Ja älkää olko murheelliset, sillä ilo Herrassa on teidän väkevyytenne."

Jokaisella on vapaus syödä mitä vaan.
      Itse en syö veriruokia.
      Johanneskin söi heinäsirkkoloisii ja hunajata. Ei Jumala kieltänyt sitä.

• Anonyymi00008

Kirjoitan tässä ketjukkeessa nyt ekan kerrakseisyyteni.

Joten epäilijät ketjukkeessa, olitte oikejassa, ei ollut aito Selef asijalla nimimerkkijäni käyttäis. Varokaa pankkitunnusten kyselijöitäkin elkeekä antako tunnuksijanne vaikka kuinka olisivat vakuuttavan kuuloisija poliiseja pankkivirkailijoita, jotka halluu päästä pankkitililöitä tyhjenteen.

Selef Urge

• Anonyymi00009

Hyvä että nimimerkkiselevyyrellisyys tuli nyt selvitteellistyneheksi.

Minä aattelin kahvinkeittelykseni aikana jotta internettiallisuus on vähä niinku toripaikkaallisuus. Siellä kulukee oikeita ihimisiä ja välilä vähä vääränlaisiakin kirjottelijoita.

Minä söin tänään kaks ruisleipäallisuutta. Toises oli juustollisuus, toises oli maksamakkarallisuutta. Kurkku loppu jääkaappisteellisuuresta kesken. Ei auttanu muu ku syyä ilman.

Parvekkeelliselta kuulu lokkiäänisyyttä. Aattelin jotta silläki mahtaa olla omat murheellisuutensa.

Ja jos kirjotustyyli näyttää vähä sinnepäinallisuurelle, niin ei se vielä Selefiyttä tee. Jokahisella on omat sanallisuutensa ja kirjottelukoukerointeellisuutensa.

Siunaallista iltaallisuutta.

Selef Urge

• Anonyymi00010

Mutta tollanenhan sä oot kuin aloituksessa!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Mutta tollanenhan sä oot kuin aloituksessa!

Enkä oo, ja tuo jolle kommentoit en ollut oikea minällisyys taaskaanlaisuus, olen samaa mieltä erään huomijoitsijan kanssa että ihana herkkyyteni puuttuu aloittamuksisuuvessa, siitä on, jos mahjollista, tunnistaa minullisuuttain persoonaallisuuttain.

Toisen kerran tähän ketjuun kirjoittajen voittoisana ,

Selef "Äksön zäksön" Urge

• Anonyymi00012

Nytten tulee tähän ketjukkeellisuuteen ensimmäinen oikean minällisyyteni kirjottamuksellisuus.

Aijemmat sinnepäinallisuudet olivat muitten sälleilyksiä. Ei siinä mittään pahallisuutta, mutta oikea Selefiyteellisyys tunnistuu pienistä sanallisuuksista ja ilosehkoisista koukerointeellisuuksista.

Oon minä kova sälli. Voitokkaasti kirjottelen tämänkin kommentillisuuden kahvikuppiseuralaisuuvessa. Parvekkeellisuuresta kuulu puluäänisyyttä. Aattelin jotta silläkin mahtaa olla omat lentelyksellisyytensä ja siemenensyöntitouhuallisuutensa.

Jeesus on mun Herra.

Nytten tämä on ensimmäinen oikean minällisyyteni kommentti tähän ketjukkeellisuuteen.

Voitokkaasti.

Selef Urge

• Anonyymi00013

Oletpa ylpeä!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oletpa ylpeä!

Ei se ole ylpeyttä jos uskaltaa todistaa "Jeesus on Herra."

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Et sä tosta ylpeydestäsi tolla tempulla selviä. Olet vielä itsekäskin

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Todellisuudessa viestisi eivät julista Jeesuksen vaan sinun oman lihasi herruutta.

Jeesus ei laita ketään puhumaan ja kirjoittamaan tuollaisia sanaväännöksiä jotka eivät väännöksinäkään noudata minkäänlaista kielioppia.

Mitä sinulla on Jumalan luomaa, meille lahjoittamaa, kaunista suomenkieltämme vastaan?

• Anonyymi00016

Mihin perustuu tuo Selefin halu pilkata suomenkieltä?
      Onko ranta-ruåtsalainen, jolla halu esittää suomalaiset sekopäinä, halventaa heidän rikkaampaa kieltämme?
      Vai henkivalta tämäkin. (1)

Mitään suomenkielistä murrettahan tuo ei ole.

Mitä sanoisi psykiatri? Jotain Selef haluaa tuolla kätkeä? Sitäkö, ettei hänellä koskaan ole mitään, hengellistäkään sanottavaa. Ainoat "raamatulliset" kirjoituksensa hän esittää aina kysymysmuodossa. Eli "uskovaisuutensa" ja hengellisten asioiden tuntemuksensa on todellisuudessa aina +, -, 0.

Tuo alkoi yhtäkkiä muutama vuosi sitten. Oliko käynyt jonkun helluntainoidan tilaisuudessa (jenkki-huijarisaarnaaja? Hinn?) vai mistä tuo henkivalta (1) häneen tuli?

- Sillä: "Herran sanat ovat selkeitä sanoja".
      - Raamatun Herran Pyhä Henki ei siis Selefissä vaikuta vaan jokin muu henkivalta. (2)

- Myös jatkuva ahmiminen, erilainen oman lihansa palvonta ja lihanhimoistaan jatkuva puhuminen, viittaa mahd. riivaajahenkeen (3).
      - Voi olla myös psyykkinen oire.

Ongelmastahan selviäisi terveellä rukouksella ja tekemällä täyden parannuksen. Tunnustamalla, itsensä sijasta, Jeesuksen Herraksi.

Mahd. riivaajien ulosajo, mutta kenen toimesta, ettei tilanne vain pahenisi?

• Anonyymi00018

Niinhänsähänsä se onhansahansa se että kun tulee nälkäisyys niin silloin pitää syömäisyys.

Mulla on just kaksi Can Ping krillimakkaraa valmiina uunissa, joten mään hakeen ne ja syän ne suuhukseeni. On sinappii, on rooman salaattii, kurkku puolikas, raakaisena keltasipulija.

Selef Urge

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niinhänsähänsä se onhansahansa se että kun tulee nälkäisyys niin silloin pitää syömäisyys.

Mulla on just kaksi Can Ping krillimakkaraa valmiina uunissa, joten mään hakeen ne ja syän ne suuhukseeni. On sinappii, on rooman salaattii, kurkku puolikas, raakaisena keltasipulija.

Selef Urge

Juu ei siis tee mieli muuta kuin syödä. Rukoilisi parannusta itsellesi

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Juu ei siis tee mieli muuta kuin syödä. Rukoilisi parannusta itsellesi

Jokainen meistä joutuu nälkäänsä syömään, mutta ei tee siitä tuollaista lihanpalvontaseremoniaa jota joka haukkauksella julistaa internetissä. Tuo on sairasta.

On todellakin kaikkea muuta kuin "rohkea", "sankari" ja Jumalan palvelija.

Päinvastoin: mitä ilmeisin pelkuri joka ahmii kermakakkuja jatkuviin, eri pelkotiloihinsa. Milloin "ylöstempavusvellisuussisuussuus" tai "Venäjänköläisenkö hyökkävyksellisöisyyssyys = ihan näppäimet tärisee, kun näistä kirjoittaa!

On kyllä syytäkin olla peloissaan, sillä tuo tie ei vie ainakaan Taivaaseen. Jos lukisi Raamattua asiallisesti, aidosti rukoillen, eikä heti siirtäen vastuuta ymmärtämisestä muille = kysellen, niin Pyhä Henki saattaisi saada mahdollisuutensa vaikuttaa aitoa hengellistä heräämistä ja ymmärrystä.

Tuo "Jeesus on Herrani" on pelkkä opeteltu mantra, aitoa uudestisyntymää ja siinä raamatullisesti elämistä se ei ilmennä.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Jokainen meistä joutuu nälkäänsä syömään, mutta ei tee siitä tuollaista lihanpalvontaseremoniaa jota joka haukkauksella julistaa internetissä. Tuo on sairasta.

On todellakin kaikkea muuta kuin "rohkea", "sankari" ja Jumalan palvelija.

Päinvastoin: mitä ilmeisin pelkuri joka ahmii kermakakkuja jatkuviin, eri pelkotiloihinsa. Milloin "ylöstempavusvellisuussisuussuus" tai "Venäjänköläisenkö hyökkävyksellisöisyyssyys = ihan näppäimet tärisee, kun näistä kirjoittaa!

On kyllä syytäkin olla peloissaan, sillä tuo tie ei vie ainakaan Taivaaseen. Jos lukisi Raamattua asiallisesti, aidosti rukoillen, eikä heti siirtäen vastuuta ymmärtämisestä muille = kysellen, niin Pyhä Henki saattaisi saada mahdollisuutensa vaikuttaa aitoa hengellistä heräämistä ja ymmärrystä.

Tuo "Jeesus on Herrani" on pelkkä opeteltu mantra, aitoa uudestisyntymää ja siinä raamatullisesti elämistä se ei ilmennä.

No ei se ainakaan herrastaan puhu. Kermakakut sillä on mielessään aina.
        Ja ylöstempaus.

• Anonyymi00019

miksi et ole vieläkään mennyt Ukrainaan eturintamalle jos kerran olet oikeasti sankari. pelottaako se kuoleman mahdollisuus niin paljon? Häpeä!

• Anonyymi00022

Oletkos sinä siellä sitten taistellut? S:tananpalvoja-azov-joukkojen rinnalla?

• Anonyymi00024

Mene selehvi töihin ja lopeta tuo lapsellinen pelleily!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      139
      920
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      667
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      120
      590
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      63
      538
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      503
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      472
    Aihe