Vankilakundi kiinnostaa

Anonyymi-ap

Eräs täysin kouluttamaton, iso tatuoitu entinen moottoripyöräjengiläinen, ja naisia piisaa. Kolme kertaa ollut naimisissa, ja useita lapsia kertynyt.

Ja nyt jatkossa naiset hiljaa täällä niiden henkisten "kriteeriensä" kanssa. Eiköhän ne naisten puheet ole nyt jo kuultu ja nähty mitä ne todellisuudessa on.

54

285

Vastaukset 54

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin mikä tän jutun pointti oli.?

• Anonyymi00002

Tuoda todellisuus julki ja sanoa se ääneen.

• Valittaminen, niin kuin näillä aina.

• Anonyymi00003

Jos sua kiinnostaa, niin käy kiinni vaan!

• Anonyymi00004

Yritin tavata moneen kertaan isoa mutta luki kaikkee muuta😍

• Anonyymi00010

Se ei halunnut tavata sinua kun näki minkä näköinen ja kokoinen olet.

• Anonyymi00005

Kyllä niille aina ottajia riittää :). Syytä en tiedä. Kenties jokin alitajuinen itsetuhon kaipuu? "Lis-ti mut niin mä pääsen vähemmällä kuin täällä maailmassa löyhässä hir-ressä kiikkuen". Jotain ton suuntaista. -💊-.

• Anonyymi00043

Mä pidän siitä kun näissä jännämiesjutskissa näkyy välillä eksentrisiä ilmaisuja. Soturikalloinen on yks semmonen adjektiivi. Assosioin sen Neanderthalin ihmiseen eli kivikauden luolaihmiseen. Ne vissiin oli jopa älykkäämpiä kuin nykyihminen ja myös vahvempia. Ois kiva tietää montako naista on listitty jännämiesten käsittelyssä. Tuhansia? Kymmeniä tuhansia? Onhan se määrä nyt aivan jumalaton kun aletaan miettimään esim. tiettyjä kulttuuripiirejä ja eloa niiden sisällä. -💊-.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Mä pidän siitä kun näissä jännämiesjutskissa näkyy välillä eksentrisiä ilmaisuja. Soturikalloinen on yks semmonen adjektiivi. Assosioin sen Neanderthalin ihmiseen eli kivikauden luolaihmiseen. Ne vissiin oli jopa älykkäämpiä kuin nykyihminen ja myös vahvempia. Ois kiva tietää montako naista on listitty jännämiesten käsittelyssä. Tuhansia? Kymmeniä tuhansia? Onhan se määrä nyt aivan jumalaton kun aletaan miettimään esim. tiettyjä kulttuuripiirejä ja eloa niiden sisällä. -💊-.

Mitäs vikaa vankilassa muka on 🤷‍♂️? Voittaa mennen tullen perus betonilähiön itsemurhakuution. Breivikillä oli oma luksuslukaali, oli televisiota, kuntosalia, privaatti yksityisrauha eli oma huone, pleikkarit ja niin edelleen. Täysylläpito. Vankilanjohtaja taisi itse olla oikeistolainen kun näemmä palkitsi ja ihannoi sitä.

Jälleen norjalainen kyseessä. Oon tehnyt kantani selväksi Norjan futikseen mutta mä oon silti ennemmin sen kuin Englannin puolella. Britit filmaa. -💊-.

• Anonyymi00006

Mikä teitä vaivaa? Yleistätte että ne on kaikki naisten tappajia? Aatella jos kaikki pahantekijät ja raiskaajat ois vankilassa

• Anonyymi00011

Niin, viattomiahan ne kaikki aina on jotka vankilaan ovat joutuneet.

• Anonyymi00024

Mikä tässä myös yleistetään, että kaikki naiset olisivat näiden rikollisten perään. Kun eivät ole.

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Niin, viattomiahan ne kaikki aina on jotka vankilaan ovat joutuneet.

Vankilaan voi joutua monestakin syystä. Jos vaikka huijaat pahasti verottajaa.

• Anonyymi00038

No se lajike ihmisroskissa on erittäin helppo yleistää koska se saasta toimii niin, yleensäkin väkivaltaa kun alkaa käyttämään ellei perheeseensä niin muihin niin se on lopun alku ihan tasan aina.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Mikä tässä myös yleistetään, että kaikki naiset olisivat näiden rikollisten perään. Kun eivät ole.

Yllättävän moni nainen valitsee rikollisen jopa persuissa rikolliset kiinnostavat , siis kun paskalle haiseva rikostaustainen tatskattu harrikkamies on kiinnostavampi kuin tavallinen velaton veronmaksaja jolle riittää saunallinen kaksio ja parit iltalonkerot ja volvo.

• Anonyymi00007

Ei kaikki tatuoidut ihmiset ole mitään vankilakamaa, kun ei vaan mene jakeluun.

• Anonyymi00008

Se on vain ajan kysymys. Ihonsa pilaaminen on ⁢hulluuden oire.

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Sanivat minua hulluksi ja väittävät etten ole kuin muut ihmiset.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei ole tatuoinnin ottaminen ihoonsa mikään hulluuden oire.
        Tuleppas sieltä puustasi jo maan kamaralle.

• Anonyymi00012

En tiedä mistä puhut, mutta aloituksessa kuvailtu henkilö on omien sanojensa mukaan ollut vankilassa, muistaakseni viisi vuotta.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei ole tatuoinnin ottaminen ihoonsa mikään hulluuden oire.
        Tuleppas sieltä puustasi jo maan kamaralle.

Ihonsa pilaaminen tatuoinnilla edustaa mielenvikaisuutta aivan kuten lävistykset ja viiltely.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ihonsa pilaaminen tatuoinnilla edustaa mielenvikaisuutta aivan kuten lävistykset ja viiltely.

Minun ihoni ja minun tatuointini.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kylläpä nyt jauhat paskaa ja sen tiedät myös itsekkin!
        Samaan vetoon voisin tuumata että uskonnosta paasaavat ihmiset ovat hulluja.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Luetko sä korviksetkin lävistyksiksi? Ihan konkreettisesti ne sen ihon lävistää, "pilaavat" ihoa yhtä paljon kuin muidenkin alueiden lävistykset. Korviksia löytyy aika isolta osalta maailman naisista. Mä olin ainakin lapsena ja teininä yksi ainoita joilla sellaisia ei ollut, ehkä nykyään asia on jo toisin.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kylläpä nyt jauhat paskaa ja sen tiedät myös itsekkin!
        Samaan vetoon voisin tuumata että uskonnosta paasaavat ihmiset ovat hulluja.

Kyllä, todelakin uskovaiset ovat hulluja. Psykiatrikin kysyy uskonnosta ja jos vastaa myöntävästi niin papereihin tulee merkintä siitä.

• Miehenä on helpompaa moni asia, kukaan ei kysele eikä vittuille jos et käytä hameita, meikkiä tai piipitä tyttömäisesti tai valitse vääriä kumppaneita

Rikollisena on helpompaa moni asia, kun kukaan ei oleta susta muuta kuin negatiivista. Ei tarvitse edes yrittää olla muuta, kaikki olettaa yrittämättäkin.

• Anonyymi00013

Ja naisia piisaa niin paljon kun jaksaa ottaa, kun vaan sanoo niille että on tuomittu rikollinen, vankilassa istunut.

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja naisia piisaa niin paljon kun jaksaa ottaa, kun vaan sanoo niille että on tuomittu rikollinen, vankilassa istunut.

Jaa, eos. Ei ole kokemusta. Muitten puolesta en kehtaa edes puhua.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? 70v? Muistelet aikoja, jotka olivat 30v sitten.

Linnavenkula saa edelleen white trash -naisia räkälöistä, mutta tuo ei ole arvostettua.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Linnavenkula saa edelleen white trash -naisia räkälöistä, mutta tuo ei ole arvostettua.

Ootsä joku matula vai mitä sä puhut? Mtv

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mistäs niitä ei-valkoisia naisia sitten saa?

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Ootsä joku matula vai mitä sä puhut? Mtv

Ihan asiaa se puhuu. En mä ole ikinä seurustellut rikollisen kanssa, enkä edes tapaillut sellaista.

• Näin se on, mä olin vielä yläasteaikana hoikka, mutta ei se riittänyt. Kyllä pojat jaksoivat parjata ulkonäköä, lähinnä tietysti pärstäkerrointa, joka viikko elleivät jopa joka päivä. Jos taas olisin ollut lihava, niin sitten olisin varmaan vastaavasti kuullut myös siitä - tosin tähän täytyy todeta, että jopa yläasteaikana ja tuollaisen ulkonäkökiusauksen keskellä yllättävän moni lihavampikin tyttö siellä kyllä seurusteli, osa jopa kovispoikien kanssa... Tuntui että naaman piirteet olivat tärkeämpiä kuin paino, johon saattoi sentään itse vielä edes jotenkin vaikuttaa, toisin kuin paskoihin geeneihin!

• Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

Näin se on, mä olin vielä yläasteaikana hoikka, mutta ei se riittänyt. Kyllä pojat jaksoivat parjata ulkonäköä, lähinnä tietysti pärstäkerrointa, joka viikko elleivät jopa joka päivä. Jos taas olisin ollut lihava, niin sitten olisin varmaan vastaavasti kuullut myös siitä - tosin tähän täytyy todeta, että jopa yläasteaikana ja tuollaisen ulkonäkökiusauksen keskellä yllättävän moni lihavampikin tyttö siellä kyllä seurusteli, osa jopa kovispoikien kanssa... Tuntui että naaman piirteet olivat tärkeämpiä kuin paino, johon saattoi sentään itse vielä edes jotenkin vaikuttaa, toisin kuin paskoihin geeneihin!

Kiusaaminen on helppoa epävarmoille ihmisille, varmojen ei tarvitse eikä haluta kiusata ketään ollakseen cool. 🙂

Kaikista coolimpaa on antaa muidenkin olla itsejään inside to outside, epävarmoilla tää homma ei ole hallussa itsensä kanssa, siksi ne koittaa horjuttaa muitakin kiusaamalla ja manipuloimalla.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kiusaaminen on helppoa epävarmoille ihmisille, varmojen ei tarvitse eikä haluta kiusata ketään ollakseen cool. 🙂

Kaikista coolimpaa on antaa muidenkin olla itsejään inside to outside, epävarmoilla tää homma ei ole hallussa itsensä kanssa, siksi ne koittaa horjuttaa muitakin kiusaamalla ja manipuloimalla.

Ja joka puolustaa kiusaamistaan ja huonoa käytöstään sillä, että on cool ja niin sinut ittensä kanssa, että kehtaa toimia niin. Niin hällä on vielä pitkä matka siihen oikeaan itsevarmuuteen.

Nuo on lähinnä kasvukipuja mitä hän potee tuntiessaan itsensä mitättömäksi ilman leveää nikkaroitua suojamuuri egoa.

Läpinäkyvää mutta myös epämukavaa muita kohtaan.

• Anonyymi00041
        Tökstöksnöö kirjoitti:

No toi niin totta, kun populistien touhua saadaan /joudutaan katselamaan päivittäin niin epävarmuus niistä paistaa ja kaikki nega on muiden vika.

• Anonyymi00015

Tarkoitatko Nakkia?

• Anonyymi00017

No mobilejengiläiset on ihan palikoita. Max 2 / mobile jenga on ees jotenkin pärjääviä.

• Anonyymi00023

Onko lääkkeet otettu?

• Anonyymi00027

Vankilakundi tietää, miltä tuntuu saada munaa, vaikka sitä ei tahtoisi.
      Naiset arvostaa tätä ymmärrystä.
      🧸

• Anonyymi00028

Niin että sitten ymmärtää naisia huvin. Joopa joo. Ehkä ap. ei ihan tätä hakenut.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niin että sitten ymmärtää naisia huvin. Joopa joo. Ehkä ap. ei ihan tätä hakenut.

Tämä on ainoa selitys missä on edes jonkinlaista logiikkaa. Parempi kuin kaikki mitä naiset on kommentoineet.

ap

• Anonyymi00029

Joitakin naisia kiinnostaa, joitakin ei.

• Anonyymi00030

Eksäni väitti, että miehet tekevät rikoksia sen takia, kun naiset ihannoivat rikollisia miehiä. Naisten vika siis miesten rikokset. lol

• Joidenkin miesten logiikka on kyllä niin timanttista :D

• Anonyymi00037

Tuossa on kyllä hyvä selitys.

• Moniko palstan miehistä on saanut vankilassa istuneelta naiselta? Mä olen 😆

• Taasko näitä tälläisiä iänikuisia marina-aloituksia "naisten kriteereistä". Luulin jo ettei niitä ole ollut enää pariin vuoteen.

Mitä tarkoittaa "moottoripyöräjengiläinen"? Niitä jengejä on oikeasti laidasta laitaan, osa on rikollisia mutta osa todellakaan ei! Mun toka eksäkin oli intohimoinen moottoripyöräilijä, siis ihan harrastaja, oli aikeissa mennä jonnekin lajin kisojen isoon tapahtumaan. Mutta oli silti tosi mukava, aito, luotettava, järkevä. Kaukana machosta, kaukana alistajasta, kaukana hakkaajasta. Siihen päälle hänellä oli vielä mun silmää miellyttävä ulkonäkö ja olipa hän pisinkin kaikista seksikumppaneistani (pituus on mulle kyllä yksi ja hailee, tää tyyppi nyt vaan sattui mun kymmenistä senaikaisista treffikumppaneista olemaan melkeinpä ainoa joka halusi nähdä mut myös uudelleen!).

Ei mulla muuten kouluttamattomiakaan vastaan mitään ole, mutta osa niistä voi yrittää elää naisen kustannuksella tai varsinkin pyydellä rahaa. Sellainen on iso miinus. Koulutus ylipäänsä on mulle miehen kriteereissä täysin yhden tekevä, kaikkein yhdentekevimpiä ominaisuuksia. Toki perussivistys täytyy löytyä ja kyky keskustella asiasta kuin asiasta! Mutta sivistynyt voi olla vaikkei olisi käynyt sen kummemmin kouluja.

Tatuoinneista en kauheasti tykkää, kun itselläkään ei niitä ole. En ole tainnutkaan koskaan seurustella tai harrastaa seksiä yhdenkään tautoidun kanssa. Jos miehellä on kuitenkin muutama maltillinen, pieni ja ennen kaikkea kaunis tatuointi, se on ihan ok. Kauttaaltaan tatuoidut kädet tai vastaavat ovat enemmän turn-off kuin plussaa, luonnollisuus on kivaa.

Iso koko on mulle ehkä enemmän miinus kuin plus, jos se tarkoittaa semmoista "rotevaa, karhumaista". Tykkään hoikista tai normaalipainoisista miehistä. :)

Oletko muuten miettinyt että mariseminen on naisille yleensä turn-off? En tarkoita että välttämättä edes marisisit suoraan niille "oikeassa elämässä" näkemillesi tai tapaamillesi naisille, mutta sellainen elämänasenne että "naisilla on paskat kriteerit, naiset ei kelpuuta" ihan oikeasti näkyy jo olemuksesta ja KAUAS...

• Anonyymi00032

Ei mulla muuten kouluttamattomiakaan vastaan mitään ole, mutta osa niistä voi yrittää elää naisen kustannuksella tai varsinkin pyydellä rahaa.

Koultamattomat ovat juuri tälläisiä .Vaikka kävisivät jossain raksalla töissä niin aina on rahat loppu ja kinuavat lainaa jota eivät koskaan maksa takaisin, Rahat heillä menee röökiin ja bubissa istumiseen. Bubiin saatetaan jopa juosta suoraan töistä työvaatteet päällä!

• Joo, kerran olen tavannut tuollaisen joka juurikin oli "raksalla töissä". Siis aina silloin tällöin. Silloin kun ei ainakaan "mukamas" ollut töitä, niin ei ollut "rahaa edes ruokaan". Vaikka en antanut rahaa, niin kummasti kuitenkin pystyi syömään, käymään salilla ja kuluttamaan kalliita merkkivaatteita. Kun kokeilin kerran antaa ruuaksi jääkapissani olleen makkaran, ei kelvannut...

• Anonyymi00033

No nyt en kyllä nk jännämiehille katkera einiinkatu-uskottava gubbe tiedä sanoa muuta kuin että mieluummin vaikka sellainen kuin tallukka joka alkaa gang stalkkeriksi tai sellaisten groupieksi

• Anonyymi00034

Eihän se meidän muiden naisten vika ole, että sulla on p.ska naismaku.

• Anonyymi00035

Ei kiinnosta vankilatyypit yhtään. On henki- ja talousrikoksia tai sekä että.
      Rötöstelijä: kerran kekattu, aina hampaissa.
      Minkähänlaisia ne naiset sitten ovat, joita kiinnostaa? Mistä sosiaaliryhmästä?
      Vilma

• Anonyymi00039

Diesel kurssi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      119
      783
    2. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      20
      716
    3. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      685
    4. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      639
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      567
    6. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      526
    7. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      525
    8. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    9. Kaipaatko vielä exää?

Jos olet ihan rehellinen
      Ikävä
      76
      517
    10. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63