Löytyykö miehelle ketään

Anonyymi-ap

Jos tekee jotain tyhmää niin naisen saa rauhoittumaan kun sanotaan siitä hänen miehelleen niin mies tekee tyhmyyksistä lopun mutta onko miehelle ketään itselle ei yhtäkkiä tule mieleen kuka tai mikä saisi miehen lopettamaan jos tekis tyhmiä

5

83

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sanonta menee: Mies menee ja vastaa teoistaan. Miestä uhataan yleensä lyödä turpaan.

• Anonyymi00002

Hämmentämän pöljä kysymys taas. Naisellehan siitä sanotaan, jos mies törttöilee ... pistä ukkos kuriin jne. Jos vaimoa ei ole, niin sitten miehen äidille. Tai jos nonen on miehen kanssa liikeellä vaikka baarissa, vaikka se mies olisi vain kaverikin, niin sille naiselle siitä sanotaan ... pistä ukko kuriin, vie se pois.

• Anonyymi00004

Juu noin juuri.
        Aikoinaan soitin Kelaan ja kerroin virkailijalle meidän perheen tuloista, selitin miten miehelleni ei ole maksettu kuin yksi iso palkka 2kk sitten. Kela kehtasi sanoa "mikset pidä huolta miehesi palkan maksusta?" Ihan kuin se olisi ollut minun asiani eikä miehen työnantajan.

• Anonyymi00003

Noin se ei mene ensinkään. Naiset eivät tee tyhmyyksiä ja ovat rauhallisempia muutenkin.

• Anonyymi00005

Minulle soitettiin firman pikkujouluista. Soita esimiehesi vaimolle. Että hakee puolisonsa pois. Muuten tapahtuu kauheita.

Mistä he tiesivät minulle soittaa? Eli mikä yhteys minulla oli pomon muijaan?

No koska en käynyt firman pikkujouluissa, niin varmaan arvannettekin!

Mies 65

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2059
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1217
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      176
      1108
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      793
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      693
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      29
      676
    Aihe