seksi ruman naisen kanssa

mimmimyy

Mitä mies ajattee sekstaillessaan naisen kanssa, joka luokitellaan ns. rumaksi naiseksi? Luulisi että paremmin kiihottuisi hyvin vetävän näköisestä naisesta. Kuitenkin monille miehille kelpaa rumemman puoleinen nainen, joka itsetuntonnon puutteessa on helppoakin helpompi saada sänkyyn. Jos miehen silmää tämä nainen ei fyysisesti miellytä, niin miksi häntä tahtoo panna?

24

9325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumikki

      ...itseäsikin peilistä!

      • mimmiimmyy

        Tämä viestihän ei tietääkseni ollut ketään haukkuva/provosoiva, joten kumma juttu että näin reagoit. Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa?

        Parempia vastauksia on muuten tuolla miesten logiikka puolella, sinullekin Lumikki.


      • NautitaankoHetkiYhdessä

        Lueskelin näitä eri näkökulmia aiheesta ja mulla heräsi sellainen kysymys että KUKA sen rumuuden määrittelee?? EN MINÄ AINAKAAN!! Itsekin satunnaisia yhden yön irtosuhteita silloin tällöin (parisuhteen ohella) harrastaneena voin sanoa että silloin kun se seikkailun kaipuu iskee niin, täytyy kyllä myöntää että silloin mennään ihan sen hetkisten fiilisten mukaan ja joskus satunnaisesti kaiken klikatessa olen JOPA päätynyt kahden keskiseen hauskan pitoon vastakkaisen sukupuolen kanssa....ja sen hetkisten fiilisten mukana menolla en tarkoita pelkästään kyrpä edellä baariin astelemista ja kaikki kelpaa mikä liikkuu asennetta vaan jos molemmat ollaan samoilla ajtuksilla liikkeellä NIIN HITTO MIKSEI ;) pointtini tässä jutussa on että esim. mä voin olla jonkun neitosen mielestä hot ja toisen mielestä hyi helvetti :) ELIKKÄ ihmiset...,tehkää niin kuin hyvältä tuntuu, tutustukaa, nauttikaa toisistanne, niin mäki haluun tehdä. (JATKOSSAKIN SATUNNAISESTI) peace<3


    • Näin se menee, valitettavasti

      Tällä miespuolisella ystävälläni on tosiaan "ruma" nainen hoitona. Kysyin häneltä, miksi ihmeessä? Hän vastasi: -Se on aina valmiina tarvittaessa, parempi ku hoitaa homma yksin, kun löydän paremman, tämä jää välittömästi.
      Tämä on siis miehen logiikkaa.

      • yyyyyy

        Miten niin "valitettavasti"? Eikö ole hyvä asia, että rumat naiset sentään joltain saavat? :) Paljon hankalampi on tilanne hiljaisilla peräkammarin pojilla. Harvemmin niitä normaalit naiset panopuina pitää.

        Eikä muutenkaan kannata liikaa taivastella, koska ulkonäkö on kumminkin asia, jolle voi halutessaan tehdä aika paljonkin.

        Itse en kyllä yhteen muuttaisi ruman naisen kanssa, kun en ihan helposti muuta edes kauniin naisen kanssa... Mutta joka tapauksessa kiimaiselle miehelle on tärkeämpää pimppi kuin nainen sen pimpin takana, näin se vaan menee.


      • Anonyymi
        yyyyyy kirjoitti:

        Miten niin "valitettavasti"? Eikö ole hyvä asia, että rumat naiset sentään joltain saavat? :) Paljon hankalampi on tilanne hiljaisilla peräkammarin pojilla. Harvemmin niitä normaalit naiset panopuina pitää.

        Eikä muutenkaan kannata liikaa taivastella, koska ulkonäkö on kumminkin asia, jolle voi halutessaan tehdä aika paljonkin.

        Itse en kyllä yhteen muuttaisi ruman naisen kanssa, kun en ihan helposti muuta edes kauniin naisen kanssa... Mutta joka tapauksessa kiimaiselle miehelle on tärkeämpää pimppi kuin nainen sen pimpin takana, näin se vaan menee.

        Jos pelkkä pimppi on tärkeää, niin sittenhän kannattaisi ottaa vaikka iso narttukoira ja panna sitä kun sillä on kiima-aika.


    • Otsre

      Ei tarvitse mikään kaunotar olla, mutta kyllä niistä pahimmista tapauksista joutuu kieltäytymään. Ei seiso kaikille.

    • ovat

      Minulla on sellainen, ehkä jonkun mielestä fetissi, että ns. rumina pidetyt naiset ovat mielestäni seksikäitä ja kiihottavia.

      • kiihottavaa

        Sama.


    • tositarkoituksella

      Mä ymmärrän sen, että yhden illan juttuna katsotaan "hyvännäköistä". Mutta mikä siinä on, kun katsoo katukuvaa, että monen komeaksi luokitellun miehen vaimona ja lasten äitinä kulkee usein vaatimattoman näköinen nainen. Sama pätee myös kauniiden naisten kanssa - mies ei usein ole mikään erityinen adonis. Olisko totuus jotain sellaista, että pelkällä komealla ulkonäollä ei pitkälle pötkitä, kun pitää asua samassa asunnossa ja elää yhteistä elämää.

      • Miisupiisu

        vaikka ei se kemia ole ulkonäöstä kiinni vaan ihmisestä..ja kauneus on edelleen katsojan silmässä..:) Olen tehnyt saman huomion, komeilla miehillä/naisilla on parinaan yleensä vähemmän viehättävä ihminen/harmaa hiiri. Johtuuko se siitä että eipähän kukaan änkeä väkisin pesää rikkomaan- asenteesta? "niin otanpa ruman naisen tai miehen"..jos se on jotain lajillemme ominaista reviirin merkkausta? tai sitten se vaan on siitä katsojasta kiinni..kyllähän jokainen tietää että aina ei kaverin suttura innosta..joskus se taas innostaa enemmänkin..

        Itselläni on vakipano, hän ei ehkä ole joka tytön unelmamies..painoa on enemmän puoleisesti..mutta hänessä on sitä jotain..ja ainakun hän soittaa, hän saa minut sekaisin.

        Itselläni ainakin "yhdenillanjuttu" tyypeillä pitää olla jotain muutakin kuin suuri ego. Mukava ja himokas mies..se on sitä jotain :)


    • 01346546

      Hei haloo.
      Kauneus riippuu AINA katsojasta.

    • Pinnallista

      Olisiko niiden hyvännäköisten isien vaimot muuttuneet lasten saannin myötä vähän vähemmän koreiksi ja eri asioita arvostaviksi kuin ennen lapsia... Itsellä ainakin pitkät vaaleat hiukset lähti päästä ja jouduin leikkaamaan lyhyemmäksi, yli vuoden valvominen ja töiden teko näkyy naamasta, ja kun univelkaa on joka päivä, niin ei tee mieli herätä aamuyöstä meikkaamaan... Hiuksetkin hirveän näköiset kun ovat hormonimuutoksista menneet huonoon kuntoon, ei niitä tahdo saada siisteiksi. Liikuntaa harrastan, syön kohtuu terveellisesti mutta silti en kaikilta muutoksilta ole välttynyt, lapsen saaminen vanhensi vuosilla naamaa.. Pitäisikö mieheni nyt jättää minut, tai vähintäänkin pettää, kun uhrautumiseni hänen jälkikasvunsa kantamiselle ja hoivaamiselle muutti radikaalisti ulkonäköäni?

    • luokitellaan

      Mitä mies ajattee sekstaillessaan naisen kanssa, joka luokitellaan ns. rumaksi naiseksi?
      = ihmettelen joka kerta, että miksi itseään rumana pitävät naiset on poikkeuksetta hyviä panoja.
      Luulisi että paremmin kiihottuisi hyvin vetävän näköisestä naisesta.
      = tosimiehet ei kiihotu naisen ulkonäöstä, yleensä ulkonäkökeskeiset on kuin kuolleia lahnoja sängyssä
      Kuitenkin monille miehille kelpaa rumemman puoleinen nainen, joka itsetuntonnon puutteessa on helppoakin helpompi saada sänkyyn.
      = ei siinä kelpaamisesta ole kysymys vaan viisaasta valinnasta
      Jos miehen silmää tämä nainen ei fyysisesti miellytä, …
      = fyysinen miellyttävyys ei ole ulkonäköasia eikä vähääkään.
      … niin miksi häntä tahtoo panna?
      = häntä tahtoo panna siksi kun nainen on haluttava, kiinnostava, näyttää että on saatavilla. Jotenkin sen vaistoaa/aavistaa kun nainen tietää itse olevansa ”laatulihaa” vaikka pitää itseään rumana.
      Sitten on vielä tietynlainen naisen tuoksu joka houkuttelee ainakin yrittämään.
      Itseään rumana pitävä nainen jolla on terve itsetunto, on kumppanina parasta a-laatua

    • Anonyymi

      Menin ruman kanssa naimisiin, joten ei kai tässä muu auta kun löydä vieraissa.

    • Anonyymi

      Jos on himo olemassa, niin rumemmankin kanssa sen voi tyydyttää kertakäyttöisenä. Rumahan ei aina tarkoita aivan vastenmielistä läskiplöntsiä. Ruman kanssa homma hoituu hiukan toisin kuitenkin. Siinä vain pannaan kuin porsasta mielessään naureskellen, mutta hellyyttä tai suudelmia hänen on turha odotella. Naisen on siis parasta pitää itsensä kauniina.

    • Anonyymi

      Koskaan en ole ruman naisen kanssa sänkyyn mennyt, mutta monesti olen niiden vierestä herännyt

    • Anonyymi

      Sanotaann vaikkaa näiiinnn jotta se joka värkkejä valkkaa se vähän virkkaa.

    • Anonyymi

      kylläpähän sitä rumia miehiä enemmän naiset niinkohteliaita että ei kehtaa sanoa että mies olet liian ruma sinulle en pillua nyt anna.

    • Anonyymi

      En halua olla ihmisten kanssa tekemisissä, jotka luokittelee ihmisiä rumaksi.

    • Anonyymi

      kun kyrpä seisoo niin sitä nussitaan

      • Anonyymi

        Kyllä se vaan niin on


    • Anonyymi

      Ei ole rumia naisia, on vain lian vähän viinaa....vitsi vitsi

      Itse olen aika keskinkertainen ulkonäöllisesti ja vaikka Sabina Särkkä viehättää silmää niin auttamatta sen luokan mimmi on out of my league. Joskus on käynyt tuuri ja kämpille on saatu rontattua yhteiskunnan kauneusnormeilla mitattuna asteikon yläpäähän sijoittuva "hoikka tissiblondi". Seksi on tällaisennaisen kanssa juuri samanlaista kuin muidenkin, vartalon puolesta. Parempaa seksiä olen kyllä saanut "tavallisemmilta" naisilta. Itseä ei haittaa yhtään jos naisella on kiloja varsinkin jos ne on karttunut reisiin ja takapuoleen.

    • Anonyymi

      Yhden yön panoissa mielestäni tärkeämpää on kroppa kuin kasvot. Aikoinaan vaihdossa samassa asuntolassa oli saksalainen hissukka vaihtarityttö, joka ei ollut mitenkään nätti tai sellainen, että jätkät hänestä olisi kiinnostuneet, mutta itse kiinnitin heti alkuun huomiota hänen peppuun, joka oli todella nätin muotoinen, pyöreä pystypeppu ja ainoastaan tästä syystä halusin päästä panemaan häntä. Yksissä bileissä sitten aloin jututtaa häntä, käveltiin lopulta samaan aikaan asuntolaan ja päädyttiin harrastamaan seksiä. Pyysin häntä heti menemään vatsalleen, sillä halusin tietysti panna takaapäin.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe