Naisen, johon sun pelailut ei tehoakaan. Jos olet puhunut minusta valheita, oikaise ne. Tulet näkemään, että rehellisyys kannattaa.
Vastaukset 13
- Anonyymi00001
Joo se onkin muuten tavallista haastavampi homma monelle se väärien puheiden oikaiseminen kun taepeeksi ollaan riemukkaasti toitotettu liiankin surrealistista potaskaa
- Anonyymi00002
Puhun lisää.
- Anonyymi00003
Ihanaa toteuta itseäsi, oli sinulla penska tekemistä tämän aloituksen kanssa tai ei. Mutta yritä myydä totuutena nämä jutut henkilöstä jota et tunne ensinkään ja lähesty asiaa vaikka groteskin voivottekun ja uhriutumisen kautta, se ny ainaki myy
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihanaa toteuta itseäsi, oli sinulla penska tekemistä tämän aloituksen kanssa tai ei. Mutta yritä myydä totuutena nämä jutut henkilöstä jota et tunne ensinkään ja lähesty asiaa vaikka groteskin voivottekun ja uhriutumisen kautta, se ny ainaki myy
Ja vielä kerran tällainen karismaattinen kilvoittelu voisi olla vaikka vedätettävien rankkaa aliarviointia, mutta eihän ne langat ole ennenkään syttyneet
- Anonyymi00006
Itse kärsit sitten seuraukset. 😊
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse kärsit sitten seuraukset. 😊
No älä ihmeessä gubbe eli aapee että kärsii ja kärsivät, mutta kauhokoon äyskärillä vettä veneestä virtuaalitodellisuudessa
- Anonyymi00005
Kuulostat vähän siltä naiselta joka muilta vaatii täydellisyyttä ja rehellisyyttä samalla kun itse valehtelee kirkkain silmin.
- Anonyymi00007
Sekoitat toiseen. Ap ei ole valehdellut.
- Anonyymi00009
Ööö, aika saakelin erikoista ja ehkä hiukan ahdistunutta tilitystä sinulla, vähän sama kun perättömiä ja muuten asiattomia ajatusapparaatteja viljellyt ulisisi sinussahan ei tietenkään itsessäsi ole mitään vikaa joku dejavu tuli tästä. Kerää ittes, oikaise valheesi ja jatka elämää, Poitsu
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sekoitat toiseen. Ap ei ole valehdellut.
Koska apäijä ajattelit paljastaa olevasi apäijä? Huomasin sen jo ensimmäisestä kököstä lauseesta, mutta väijyin hetken ja katsoin mitä nämä vastaavat. TT
- Anonyymi00008
Parempi ikäväkin totuus kuin kasa kauniita valheita ja esittämistä. Totuudelliset miehet on ihania.
- Anonyymi00011
No mutta sehän on täysin risririidassa köyhän provosi kanssa sitten apäijä. Ensin kärtät jotain absoluuttista totuutta ja sen jälkeen rupeat mutisemaan vähän eri asiaa, mutta tavallaan samaa asiaa jos miettii siltä kannalta, että sillähän siitä särystä pääsee kun kerran astuu kaikkien eteen, että olen ”ehkä” puhunut vastoin parempaa tietoa ns
- Anonyymi00013
Nosto team ky*vän eli Kyröskosken päräytyksen tappioksi, vain maakunta liittyy
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491