Kaksi kokousta viikossa on aivan liikaa. Yksi kokous kuukaudessa riittää.
Vastaukset 24
- Anonyymi00001
Yksi kokous viikossa riittää.
- Anonyymi00002
Et sää oo mikää hallinto eli!!!
- Anonyymi00003
1 kokous kymmenessä vuodessa on ihan riittävä.
- Anonyymi00004
Korkeintaan yksi kokous viikossa riittää.
Yksi kokous elämässä riittää, loppuelämän voi naureskella taikauskoisille!
- Anonyymi00005
Mielestäni aiempi kolme kokousta/viikko oll minimi. Ainakin itse kaipasin jo perjantaina kovasti viikonlopun kokoontumista ihanalle Valtakunnansalillemme! Kaunis salimme oli veljien itse rakentama rakennus, joka on nyt sittemmin toisessa käytössä.
Oli niin ihanaa kutsua kiinnostuneet viikonlopun kokouksiin - ne olivat oikea juhlahetki mielenkiintoisine, maailmanlaajuisine teemoineen, jossa veljet opettivat komeina!
En pidä tietokoneasioista ensinkään ja nämä nykyaikaiset "etäkokoontumiset" ovat omiaan vieraannuttamaan seurakuntia Järjestöstä! Väki jää kotiin, kun kokouksia ei järjestetä riittävää määrää Valtakunnansaleilla!
Ymmärrän, että näinä lopun aikoina kaikilla on vaikeaa, mutta haluaisin silti hieman peruuttaa teknisessä kehityksessä. Pitääkö loppuun valmistautua niin kalliilla laitteilla ja omissa oloissaan, vai riittäisivätkö Raamatut ja veljien innokas opetus, kuten vielä esim. 1990-luvulla? - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mielestäni aiempi kolme kokousta/viikko oll minimi. Ainakin itse kaipasin jo perjantaina kovasti viikonlopun kokoontumista ihanalle Valtakunnansalillemme! Kaunis salimme oli veljien itse rakentama rakennus, joka on nyt sittemmin toisessa käytössä.
Oli niin ihanaa kutsua kiinnostuneet viikonlopun kokouksiin - ne olivat oikea juhlahetki mielenkiintoisine, maailmanlaajuisine teemoineen, jossa veljet opettivat komeina!
En pidä tietokoneasioista ensinkään ja nämä nykyaikaiset "etäkokoontumiset" ovat omiaan vieraannuttamaan seurakuntia Järjestöstä! Väki jää kotiin, kun kokouksia ei järjestetä riittävää määrää Valtakunnansaleilla!
Ymmärrän, että näinä lopun aikoina kaikilla on vaikeaa, mutta haluaisin silti hieman peruuttaa teknisessä kehityksessä. Pitääkö loppuun valmistautua niin kalliilla laitteilla ja omissa oloissaan, vai riittäisivätkö Raamatut ja veljien innokas opetus, kuten vielä esim. 1990-luvulla?Jos ei olisi jw.orgia jajw. librarya ja zoom kokouksia, minulla ei olisi mitään. Olen liikuntarajoitteinen, enkä käy kokouksissa. Enkä kävisi kokouksissa muutenkaan, vaikka olisin terve. Kokouksiin täytyy nähdä paljon vaivaa. On kalliiisiin vaatteisiin pukeutumista ja vaivalloista istumista niin, että koskee joka paikkaan. Puheet ovat myöskin tylsiä. Ei niitä jaksa kuunnella. En yksinkertaisesti kävisi kokouksissa, vaikka olisin terve. Lehtiä kertyi vinot pinot. En minä niitä juuri lukenut. Kirjoja vielä vähemmän.
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jos ei olisi jw.orgia jajw. librarya ja zoom kokouksia, minulla ei olisi mitään. Olen liikuntarajoitteinen, enkä käy kokouksissa. Enkä kävisi kokouksissa muutenkaan, vaikka olisin terve. Kokouksiin täytyy nähdä paljon vaivaa. On kalliiisiin vaatteisiin pukeutumista ja vaivalloista istumista niin, että koskee joka paikkaan. Puheet ovat myöskin tylsiä. Ei niitä jaksa kuunnella. En yksinkertaisesti kävisi kokouksissa, vaikka olisin terve. Lehtiä kertyi vinot pinot. En minä niitä juuri lukenut. Kirjoja vielä vähemmän.
Ei ole jeesus siis liikuntarajoitetta korjaamaan?
Jos vammasi on puuttuva raaja voit osallistua perinteiseen ekumeeniseen amputoidun raajan rukouksellakorjaamisjuhlaani. Valitettavasti amputaatiota pienempiä vammoja ja niiden korjaantumista on hankala mitata, joten diskaan vähemmän vammaisten osallistumisen.
Mittanauhalla saadaan tapahtuman jälkeen selville oikea jumala, oikeat palvontamenot ja tarvittavat uhrit. Voittanut joukkue saa tietysti kivittää vääräuskoiset joukkueet ekumenian hengessä hengiltä.- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ymmärrän, että näinä lopun aikoina kaikilla on vaikeaa, mutta haluaisin silti hieman peruuttaa teknisessä kehityksessä. Pitääkö loppuun valmistautua niin kalliilla laitteilla ja omissa oloissaan, vai riittäisivätkö Raamatut ja veljien innokas opetus, kuten vielä esim. 1990-luvulla?Trolli.
- Anonyymi00008
Minulla on kroonisia vatsavaivoja
Kulkiessani tässä tuonnoittain kävelyllä, sain äkisti voimakkaan tarpeen, tuntui mahdottomalta pidätellä. Onneksi näin siinä valtakunnansalin ja menin koputtamaan, kysyin saisinko käydä vessassa, mutta ovi vedettiin tylysti kiinni.
Nyt oli hätäkin niin mahdoton, että hyvä kun kerkesin laskeman housut kinttuihin ja pyllistämään. Sitten vaan nopeasti housut ylös ja matkoihin taas. Kiitos nyt kuitenkin tämänkinmääräisestä tarpeentekomahdollisuudesta jehovantodistajille - Anonyymi00011
Kuuntelen zoomilta vain sunnuntain kokouksen. En koskan kuuntele kahta kokousta viikossa.
- Anonyymi00012
Minulle yksi kokous viikossa riittää.
- Anonyymi00013
Ei Jeesus asioissa oo mitään muuttunut pariin tuhanteen vuoteen.
Eikö kerran kymmenessä vuodessa riittäisi? - Anonyymi00014
Aika uuvuttavaa on silti kuunnella ja tutkia samoja raamatunaikaisia tapahtumia yhä uudelleen ja uudelleen, sellainen alkaa jo yli 50 vuoden kuuntelemisen jälkeen käymään suorastaan hermoille, samojen asioiden jankkausta.
Mielenhallinnan ylläpito vaatii vähintäin kaksi hämäystilaisuutta viikossa.
- Anonyymi00015
Minä olisin valmis vaikka päivittäisiin kokouksiin, niin ihania ja virkistäviä ne ovat! Järjestössä kasvaneet pojat alkavat pitää opettavaisia puheita ja ne käyvät oikein sydämeen asti! Niin reippaita ja salskeita seurakuntien nuoret ovat! Nuoria poikia saisi kyllä olla enemmänikin! Meidän seurakunnassa on vain 7 miestä/poikaa. Valitettavasti uusia tulokkaita on tällä hetkellä vähemmän kuin ennen tietokoneaikaa. Lapset ovat liikaa puhelimilla ja Raamatun totuus jää heille vieraaksi tai jopa täysin tuntemattomaksi! Minulla ottaa aina silmiin ja päätä ailaa särkeä, kun vaikka vain hetkenkin katson lapsenlapseni puhelimella vilistäviä videoita!
Maailmalliset tietokonelaitteet ovat lapsille liian houkuttelevia! Siksi osallistuminen Raamatun Totuuden tutkisteluun kokouksissa ollisi todella tarpeen lapsillemme! - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä olisin valmis vaikka päivittäisiin kokouksiin, niin ihania ja virkistäviä ne ovat! Järjestössä kasvaneet pojat alkavat pitää opettavaisia puheita ja ne käyvät oikein sydämeen asti! Niin reippaita ja salskeita seurakuntien nuoret ovat! Nuoria poikia saisi kyllä olla enemmänikin! Meidän seurakunnassa on vain 7 miestä/poikaa. Valitettavasti uusia tulokkaita on tällä hetkellä vähemmän kuin ennen tietokoneaikaa. Lapset ovat liikaa puhelimilla ja Raamatun totuus jää heille vieraaksi tai jopa täysin tuntemattomaksi! Minulla ottaa aina silmiin ja päätä ailaa särkeä, kun vaikka vain hetkenkin katson lapsenlapseni puhelimella vilistäviä videoita!
Maailmalliset tietokonelaitteet ovat lapsille liian houkuttelevia! Siksi osallistuminen Raamatun Totuuden tutkisteluun kokouksissa ollisi todella tarpeen lapsillemme!Ehdotan sinulle:kun noin vartiotornikiimassa olet,hyppää kahdesti päivässä pää edellä kaivoon.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Maailmalliset tietokonelaitteet ovat lapsille liian houkuttelevia! Siksi osallistuminen Raamatun Totuuden tutkisteluun kokouksissa ollisi todella tarpeen lapsillemme!Kyllä miehiä on liian vähän kokouksissa!minunkin pitäisi tulla! M45v
- Anonyymi00017
Olisi upeaa kun JT siskot tulisi hakemaan,kahdesti viikossa kokoukseen väkisin !!
- Anonyymi00019
Seuraan ainoastaan yhden kerran viikossa sunnuntaisin kokousta. Ja sekin on liikaa.
- Anonyymi00020
Seuraan vain sunnuntain kokouksia zoomista. Kaksi kokousta viikossa on todellakin liikaa.
- Anonyymi00021
Seuraan vain jw.orgia ja jw.librarya. En seuraa kokouksia, enkä käy niissä.
- Anonyymi00022
Ennenhän valtakunnansaleilla oli vessoissa raaskut.
Kun pikkulapset, jotka eivät puheesta ymmärtäneet, pitkästymistään rpesivt parkumaan, piti heidä viedä ja piiskata hiljaisiksi.
Laki tuli ja kielsi väkivallan.
Lahkossa katsoivat ettei lahko siedä voimakasta yleisen vastenmielisyyden nostatusta.
Nyt kokouksissa korostetaan että lapset tulisi piiskäta kotosalla.- Anonyymi00023
Mielenkiintoista, 🤔🤔 eli himassa vitsa viuhuu!??
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2072069
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,491227Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1831122- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56871- 71803
- 100792
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.348695- 30678