Pienestä palkasta kun laskettu ansiosidonnainen, niin porrastusten jälkeen ei kannata kyllä enää kalliita liiton maksuja maksaa.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Kassa maksaa ansiosidonnaisen, ei liitto. Liitto antaa rahaa vain demareiden ja vasemmiston vaalityöhön.
- Anonyymi00002
Juu, tyhjän saa pyytämättäkin.
- Anonyymi00004
Olisko siinä eroa mitkä tulot vaikuttaa tuen saamiseen? Onko tuen saaminen kassasta helpompaa kuin Kelasta?
Toki nykyään pitää saada tietty palkka anskun saamiseksi.- Anonyymi00005
Samalla lailla työllisyysviranomainen käsittelee päivärahan saamisen ehdot oli se sitten ansiosidonnainen vaiko kelan päiväraha.
- Anonyymi00006
Jos ei ole koskaan työtön olevinaan niin kannattaa jättää työttömyyskassojen maksut maksamatta....
itse olen maksanut aikoinaan työttömyyskassaan useita kymmeniä vuosia.
Kun arvioin miten meni noin niikun omasta mielestä, niin +1100 kassapäivää ennen eläkettä ei voi olla väärässä kannattiko...
Harva 60v pääsee töihin ja omakohtaisesti sain sen eläkeputken vielä käyttää loppuun saakka!
Porrastetussakin laskelmissa se kassan korvaus on enemmän kuin kelan peruspäiväraha!
Liitto ei maksa ansiosidonnaista vaikka se onkin mukana jäsenmakujen kanssa mikäli maksut menevät työnantajan kautta automaattisesti! - Anonyymi00007
Vesurilla pitäisi hallituksen mulkkuja piestä tästäkin leikkauksesta.
- Anonyymi00008
Miksi valitat kun voit muuttaa vapaasti maasta pois sinne parempaan maahan...
- Anonyymi00009
Kirves oli parempi kokkareiden hakkuuseen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kirves oli parempi kokkareiden hakkuuseen.
.
- Anonyymi00011
Kun pienipalkkainen alkaa neuvomaan miten tekevinään parempaa tiliä ja "säästää joissain maksuissa" jos joutuu tai pääsee pitkäaikaiseksi työttömäksi, niin se johtaa todella syvään päätyyn....
Vaikea on varmaan ymmärtää sekin yksinkertainen tosiasia, että liitto ei maksa mitään kun on työtön, ainoastaan joitain etuuksia lomanviettoon tarjotaan jäsen alennuksella tai ainoastaan jäsenille... - Anonyymi00012
Jos ammattiliittoon kuulumisen perussyy on ansiosidonnainen työttömyyskorvaus niin tällaisesta harhasta kärsivien pitääkin erota
- Anonyymi00014
Ei tarvitse erota, kun en ole enää vuosiin kuulunut näihin ammattiliittoihin.
- Anonyymi00013
Ei tarvitse saivarrella. Tarkoitin, kun eräät kuuluu ammattiliittoon ja toiset taas vaikkapa Ytk:työttömyyskassaan.
Maksan ennemmin kerran vuodessa jäsenmaksun, kuin lihotan ammattiliittojen pomojen takapuolia.
Monilta menee useampi kymppi joka kuukausi palkasta liitonmaksuja. Ennemmin käyn silläkin rahalla ruokakaupassa. - Anonyymi00015
Kiitos tämän oikeistohallituksen joka heikensi ansiosidonnaista työttömyysturvaa🤔
- Anonyymi00016
Kuolema heille.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kuolema heille.
Tuskallinen sellainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053030Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E71923- 42807
- 62740
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi42527Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit47514Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80465Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k24456Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82451