Jotenkin olen alkanut kuitenkin ymmärtää miksi tunnet minua kohtaan näin. En voinut silloin ymmärtää, koska minä en tietystikään tuntenut sinua. Jotain samaa meissä on, olemus kai ja ajatuksenkin tasolla kohdataan<3 mutta rikollinen en ole, en halua olla, enkä halua, että leimaat mua niin. Ja sit se fyysisen ja henkisen väkivallan koen vastemielisenä, siksi epäröin.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Siis että uhkailet fyysisellä väkivallalla
- Anonyymi00005
Onpa niitä naisiakin jotka uhkailee väkivallalla naista
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Onpa niitä naisiakin jotka uhkailee väkivallalla naista
Saatanpa vaikka vähäsen hivauttaakin. Sivusta
- Anonyymi00002
Siis tarkoitan silloin kuin näimme, että tuntemukseni jäi jotenkin puolitiehen, koska en kunnolla tietystikään tuntenut sinua. lähelle sinä pääsit koko ajan enempi ja enempi<3
- Anonyymi00003
Sit kun lopetimme ajattelin, että antaa olla, eteenpäin tästä vain
- Anonyymi00004
Miten joku voi edes harkita tuollaisessa tilanteessa suhdetta?
- Anonyymi00007
No varmaan mm trollaava apäijä, eikö sulla ole muuta elämää kuin tämä palstan aloitusten päivystys ja naisvihasi toteuttaminen? Sitähän tämä fundamentalistinen uskomusjärjestelmäsi on, et vain episosiaalisia piirteitä omaavana ymmärrä sitä. Apäijä on muuten myös misogyyni, vähänkään suhteellisuudentajua omaava olisi ymmärtänyt sen ajat sitten
- Anonyymi00006
Ja täällä palstalla olen saanut nyt tutustua paremmin sinuun, olet hauska ja luova kirjoittaja. Olemme saaneet varmasti nauraa yhdessä<3 sinä tiedät, että minä pidän naurusta. Muistatko kun nauroin. 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 56833
- 33829
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14599Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23550- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3542