...potkupallon yksi alkukappaleista jossa lauletaan silloin tällöin faaar öwei, faaar öwei, alkoi soimaan esim enklanti-norja ottelussa siinä kohtaa kun näytettiin Fifan Var Roomia. Kirjoitin juutuupi-hakuun shakira far away niin ei löydy, kappaleen nimi varmaan sitten jotain muuta.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Siis tarkoitatko David Guettan Titaniumia?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
No sepä se, eli ei ollutkaan Shakira https://youtu.be/-qkUlvjzuZA
Ok. En tiennyt onko tuo soinut juuri tuossa kohtaa, josta puhuit. Muutaman kerran olen tuon kuitenkin noissa lähetyksissä kuullut.
- Anonyymi00002
Sladen Far, far away?
- Anonyymi00003
jalkapallo musiikki 2026 far away Tarkoitat todennäköisesti vuoden 2026 jalkapallon MM-kisojen viraalihittiä tai fanien suosikkimusiikkia. Kyseessä on sosiaalisessa mediassa suuren suosion saanut "Far Away Far Away" -teemainen kappale ja jalkapallomeemi Far Away Far Away Song at World Cup | TikTok.Jos haet turnauksen muita virallisia tai fanien keskuudessa soittolistoille päätyneitä kappaleita, vuoden 2026 turnausalbumiin ja soittimiin kuuluvat:"Dai Dai" (esittäjinä Shakira ja Burna Boy, kisojen avajaismusiikkia) FIFA World Cup 2026 Songs United 2026 | Dai Dai - Shakira, Burna Boy"DNA" (esittäjinä Andrea Bocelli ja David Guetta, virallinen hymni)"Echo" (esittäjinä Daddy Yankee ja Shenseea)
- Anonyymi00004
En tiedä, mutta Sladen Far Far Away on paras...
- Sheena Se laulun termi muuten on "fire away" jonka kai suomeksi voisi kääntää "anna palaa".
- Anonyymi00008
Korjasin kyllä asian mutta poistettiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491083
- 109967
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52691Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34669- 65591
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5571- 62543
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää44533Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23531- 59518