Mjoo, muutama mukava ja touhukas päivä takanapäin.
Paljon kun kokee ja tekee, niin alkaahan se väsyttämään, mutta jos joku kertoisi ettei olisi saanut hyvää unta pitkään aikaan...ja sellaisen viereen suihkun jälkeen köllähtäisi.
Meni varmaan vain 5 minuuttia kun nainen oikaisi itsensä sängylle, alkoi tuhina kuulua viereltä.
Pistin telkkarin hiljemmälle katsoen elokuvaa, tyytyväisenä kuuntelin samalla jopa kuorsausta.
Aamulla kysyin nukuttiko hyvin, oli kuulemma ihan ihmeen virkeä olotila.
Voiko olla niin että joku ihminen on unilääkettä tehokkaampi, huokuu "unihiekkaa" jos samaan ympäristöön astuu. Mitäs me melatoniinin vapauttajat:)
AV
Biologinen kävelevä unipilleri
Anonyymi-ap
3
67
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Mieheni on väittänyt, ettei hän nuku, eikä ole koskaan nukkunut, yhtä hyvin missään muualla, kuin minun kanssani. Syytä en osaa sanoa.
- Anonyymi00002
Sinulla on ilmeisen hyvä vaikutus ihmisen yhteen tärkeimpään tarpeeseen.
AV
Fyysinen työ toimii unilääkkeenä. Ja jostain syystä David(Davina) Memontin käsienläpsäys videonsa alussa aina räväyttää silmät torkkuvalta auki, mutta kohta olenkin jo unessa.
Jotenkin mukavasti nukuttava persoona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556