Huoltoasemat lyövät lyötyä

Anonyymi-ap

Ensin kuluttaja huomaa tehneensä kammottavan virheen siirtyessään sähköautoon. Range vaihtelee päivittäin surkean ja luokattoman välillä. Kaatosateessa joutuu asentamaan monta kertaa päivässä latauspiuhaa ja jokaisen pikkuvian korjaus maksaa vähintään tonnin. Sitten kuluttaja menee ABC:lle lataamaan ja tajuaa, että lataamisesta joutuu vielä maksamaan. Ei riitä, että kahden tunnin välein ajomatkoilla joutuu maksamaan ABC:n mauttomista sämpylöistä, mutta vielä maksamaan heille lataussähköstä.

Varokaa.

7

50

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

On sulla huonoja kokemuksia - ilmeisen sopimattomalla sähköautolla...
      Eilen tein 2 x 200 km maantiereissun ilman välilatauksia ja kotipihaan päästyäni rangea oli jäljellä 120 km.

• Anonyymi00002

Missä sähköautoissa on 1040 km wltp-range että pääsit 520 km?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

1040 kilometrin ajaminen 85 km/h keskinopeudella kestää 12 tuntia ja 14 minuuttia.
        Meinaat yhdellä istumalla sen ajaa?

Ennakoi: Älä aja väsyneenä. Varmista, että nukut edellisenä yönä hyvät yöunet.Ravinto: Syö kevyesti, jotta vältyt raskaalta aterian jälkeiseltä väsymykseltä.Kuljettajan vaihto: Jos autossa on useampi ajokortillinen, vaihtakaa kuskia säännöllisest

Väli: Pidä tauko vähintään 2 tunnin välein tai noin 150–200 kilometrin välein.Kesto: Yhden pysähdyksen tulee kestää 15–20 minuuttia kerrallaan.Toiminta: Jaloittele, juo vettä ja haukkaa raitista ilmaa. Kevyt liikenne vilkastuttaa verenkiertoa ja poistaa jäykkyyttä.

Miten sen lataustauon käyttää vaikuttaa turvallisuuteen.
        Tankkaaminen ei siis lisää turvallisuutta bensa ja diesel vehkeissä.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tarttee näköjään vain 677 km wltp:n niin kesäkelissä sillä pääsee 520 km ja "varatankki" huomioiden range on todellisuudessakin sen 500 km.
        Iida 7 gtx, ilman neliveto wltp on hieman suurempi, eli n. 700 km.

Tuossakin oli 120 km/h motaria yht. 200 km, pelkästään 80-100 km/h teillä range olisi ollut jonkin verran isompi. Sekin tosin kokeiltu, eli 2 x 100 km (80-100 km/h) teitä täydellä akulla, niin kotiin palattua mittari näytti 350 km rangea.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Mulla on 623 km WLTP ja ajoin yhdellä latauksella noin 750 km.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mulla on 623 km WLTP ja ajoin yhdellä latauksella noin 750 km.

Omassa WLTP 404 km, SOH 98,7%. Ikinä en ole 250 km enempää pystynyt ajamaan. 220 km jälkeen varausta on alle 15%.

• Anonyymi00005

Mene töihin niin sulla on varaa ostaa kunnollinen auto. Niin ei tartte olla kateellinen toisille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      151
      1269
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      119
      1048
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      215
      798
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      772
    5. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      29
      760
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      752
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      139
      716
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      45
      641
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      622
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      60
      571
    Aihe