rakkauden pitäisit huolen miehestä sekä yhteisestä kodista
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
En halua miestä, jolle pitäisi olla äiti.
- Anonyymi00002
Olisihan se mahtavaa löytää se elämäni rakkaus ja hänen kanssaan pitää huolta kodista. En vain ymmärrä, miksi joku mieskin pitäisi siihen ottaa.
- Anonyymi00003
nyt näin "mekkomiehen", joka pukeutuu naisten mekkoon... juttelin hänen kanssaan vähän, annoin uuden lempinimenkin "dressman".
Kiitti hienosta uudesta lempinimestä. - Anonyymi00004
Tuskin musta kukaan kiinnostuu 😂
- Anonyymi00005
Tapasin ja olisin ollut valmis niin tekemään mutta alkuvaiheessa oli pitkä odotus ja hänellä muuta mm.varanainen astui kuvioon hänelle. Odottelin ja ihmettelin. Otin sitten odotellessa itsellenikin varamiehen. Odottelin jos asiat edistyisi ja edistyiväthän ne ja ovat edistyneet paljonkin. Aika kului mutta varaihmiset hierovat naamoihimme juttujaan. Olisitko todella valmis siihen että luopuisimme näistä varaihmisistä aidosti ja kokonaan? Minä olisin mutta vain jos sinäkin olet siihen valmis. Oletko?
- Anonyymi00006
pitäisin huolta naisesta ja kodista
- Anonyymi00007
Onko se jotenkin liikuntakyvytön?
Holhottava?
Eikö kukaan opettanut sille, miten
ihminen huolehtii itsestään?
Miten tää ”mies” liittyy asiaan?
Entä rakkaus?
Joku etsii taloudenpitäjää? Niinkö?- Anonyymi00010
Kyllä naisen kuuluu huolehtia miehestään ja yhteisestä kodista nainen siivoaa keittää ruoat leipoo siivoaa ja näyttää nätiltä miestään varten perus asioita
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä naisen kuuluu huolehtia miehestään ja yhteisestä kodista nainen siivoaa keittää ruoat leipoo siivoaa ja näyttää nätiltä miestään varten perus asioita
Palkkaa siivooja. Kauhean vanhanaikaista tollanen.
Vanha vitsi.
Maksa siivouksesta. - Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Anonyymi00010
Kasva aikuiseksi. - Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Palkkaa siivooja. Kauhean vanhanaikaista tollanen.
Vanha vitsi.
Maksa siivouksesta.Miksi siivooja nainen huolehtii eikä tarvitse maksaa siitä mitään
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi siivooja nainen huolehtii eikä tarvitse maksaa siitä mitään
Miehet on teknisesti niin taitavia,
ja vahvoja… IMURI käteen.
Miehet tykkää kun on siistiä, ISOSSA KÄDESSÄ PYSYY RIEPU
JA MIEHEN PALKALLA VOI OSTAA PALJON
h i e n o j a
SIISVOUSLAITTEITA.
Hihat heilumaan.
- Anonyymi00008
Olen löytänyt elämäni.!Piru vain viekottelee,meinaa viedä koko käden!
- Anonyymi00009
Toki halusin ja löysinkin, mutta ei hänestä huolta tarvitse pitää. Hän on aikuinen ihminen. Kodista huolehdimme yhdessä. Jos olisin halunnut lapsen ja huollettavan ja huolehdittavan, niin olisin tehnyt lapsen, en etsinyt aikuista miestä lapsekseni.
- Anonyymi00014
Odotan sotaa, että osa porukasta saadaan rintamalle.
- Anonyymi00016
Tuollaisen miehen ei kannata muuttaa pois äitinsä luota. Vaikka voihan se tosin niinkin olla, että äiti itse potkii jossain kohtaa pellolle, jos touhu on tuota luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494