On sairaalloisen mustasukkainen ja hän käyttää henkistä- ja fyysistä väkivaltaa naistaan kohtaan. Pieni mustasukkaisuus ok, mutta jos se menee harhaiseksi se ei enää sovi mulle. Älkää lähestykö miehet sellaisest miehet minua jos olette tällaisia. Minua ette väkivalla saa.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
En myöskään tykkää kontrolloivista ihmisistä, jotka määrää kaiken tekemisesi ja olemisesi. Se johtaa vain riitaan, koska perustelen asian silloin, että sinä et voi hallita minua ja mun elämää. Mulla on vapaus. Se ei kuitenkaan tarkoita että olisin hylkäämässä miehen. Itse annan myös kumppanille vapauden olla omaitsensä ja annan hänen toteuttaa haaveitaan, tukea myös niissä. Rento ilmapiiri on vähiten kuormittava, ja se sopii mun luontaiselle parhaiten.
- Anonyymi00002UUSI
En tykkää yliseksuaalisista ihmisistä, se on mun mielestä jo saiarata
- Anonyymi00003UUSI
Sairasta, joka koko ajan sellaista höpöttää ja vielä jos julkisesti
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sairasta, joka koko ajan sellaista höpöttää ja vielä jos julkisesti
Häpeän silloin, jos joku on niin ajattelematon ja tyhmä ja päähän ei mahdu kuin rakkaus ja seksi
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Häpeän silloin, jos joku on niin ajattelematon ja tyhmä ja päähän ei mahdu kuin rakkaus ja seksi
Elämässä pitää olla muutakin kuin nuo kaksi edellä mainittua asiaa
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Elämässä pitää olla muutakin kuin nuo kaksi edellä mainittua asiaa
Kaikki sairaat seksuaaliset teot, jotka jo ovat rikollisia, jos tämmöisiä teette, älkää lähestykö minua. Minä en sellaisiin halua, koska haluan että minulla pysyy elämä järjestyksessä ja saan panosta niihin asioihin mitkä minulle on kuitenkin tärkempiä elämässä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kaikki sairaat seksuaaliset teot, jotka jo ovat rikollisia, jos tämmöisiä teette, älkää lähestykö minua. Minä en sellaisiin halua, koska haluan että minulla pysyy elämä järjestyksessä ja saan panosta niihin asioihin mitkä minulle on kuitenkin tärkempiä elämässä
En halua rikollisuutta elämääni, en päihteitä. Rikosrekisterisi tulee olla tyhjä
- Anonyymi00008UUSI
onnea teille
- Anonyymi00009UUSI
Miehen tulee arvostaa ja kunnioittaa naistaan. Naisen pitää saada kertoa ajatuksiaan ja mielipiteitään. Miehen pitää pystyä yhteistyöhön ja jakamaan asioita joissain asioissa. Mies yksin ei saa määrätä kaapin paikkaa. Naisen tulee saada pukeutua niin kuin haluaa, ilman että häntä nälvitään ja arvostellaan siitä koko ajan. Mieskin saa pukeutua niin kuin haluaa. Semmoiset lapselliset ja mustasukkaiset kommentit hajuista ym. joo mulle ei sellaista, että mieskö sitten haisee aina hyvälle, joopa jol
- Anonyymi00010UUSI
Jokaisella on oikeus myös parisuhteessa omaan poliittiseen mielipiteeseen ja uskonnolliseen vakaumukseen, myös siihen jos ei usko Jeesukseen. Politiikasta ja uskonnosta pitää kuitenkin pystyä puhumaan, muttei sillain että sua määrätään ja painostetaan asialla
- Anonyymi00011UUSI
Miehen pitää pystyä myös kertoa, jos rakkaus loppuu. Asiassa tulee olla rehellinen, asiasta keskustellaan ja se on hyväksyttävää. Suhde sillon päätetään jos siinä ei ole hyvä olla, mutta inhoon että suhteesta tulis on/off. Eron hetkellä suhteesta täytyy päästä eteenpäin, eikä jäädä katkerana roikkui ja ehkä myöhemmin voi löytää ystävyyden vanhan kumppanin kanssa. Inhoan miehiä jotka pettää ja sanoo sit et se oli naisen vika, kun en enää rakasta sinua. Ei kyllä naisenkaan saa tehdä tuota. Jokainen kantaa vastuun pettämisestä, eikä sysää sitä toisen syyksi.
- Anonyymi00012UUSI
Äläkää ulkonäkökeskeiset miehet lähestykö minua, inhoan jos ihminen on liian pinnallinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 119783
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.20716- 39685
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32639Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38567Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63526- 34525
Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519- 76517
- 63491