On täysin järjetön!
Miettikää nyt vähän, miten voit hakea jatkuvasti 4 ERI TYÖPAIKKAA per kk, kun niitä sopivia töitä ei edes ole.
Miten haet lääkäriksi, poliisiksi, sairaanhoitajaksi, ala-asteen opettajaksi, juristiksi, lakimieheksi ym. kun et sen alan osaaja ole? Ei niitä sopivia töitä ole enää kaikille aloille tässä maassa. Miten vaikeaa tätä asiaa on siellä hallituksessa oikein ymmärtää? Ei kaikille ole töitä kaikilta aloilta tässä maassa, eikä opiskelujen aloittaminen uutta mahdollista ammattia varten onnistu noin vain. Lisäksi tulisi huomioida hakijan ikä, ei yli 55-vuotta täyttänyttä voi velvoittaa hakemaan samaa määrää töitä, mitä 25-vuotiasta voidaan velvoittaa. Tässä maassa on runsaasti ikärasismia, mihin hallitus ei puutu yhtään YLIPÄÄTÄÄN IHMETYTTÄÄ MITÄ UUSI TYÖMINISTERI OIKEIN TEKEE HYVÄN PALKKANSA ETEEN? EI MITÄÄN KONKREETTISTA JA TYÖLLISYYTTÄ EDISTÄVÄÄ. TÄSTÄ PAKKOHAUSTA ON TULTAVA LOPPU TÄSSÄ MAASSA, KUN NIITÄ SOPIVIA TÖITÅ EI ENÄÄ KOSKAAN OLE TARPEEKSI KAIKILLE TÄSSÄ MAASSA!
4 ERI työpaikan pakkohaku velvoite per kk
21
144
Vastaukset 21
Että kun sopivaa työtä ei heti löydy, ei tarvitse kouluttautua taikka tehdä mitään sen eteen, että työtä löytyisi?
- Anonyymi00012
haluan valita ammatikseni sosiaaliohjaajan ammatin, mutta minua ei hyväksytä koska olen vain mcdonals kokki
Anonyymi00012 kirjoitti:
haluan valita ammatikseni sosiaaliohjaajan ammatin, mutta minua ei hyväksytä koska olen vain mcdonals kokki
Sosiaaliohjaajalla on koulutuksenaan sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinto. Tutkinto on edellytyksenä ammatille, joten mukavia tulevia lukukausia.
- Anonyymi00013
rytmimunat kirjoitti:
Sosiaaliohjaajalla on koulutuksenaan sosiaali- ja terveysalan ammattikorkeakoulututkinto. Tutkinto on edellytyksenä ammatille, joten mukavia tulevia lukukausia.
Sosiaaliohjaajan nimike tulee myöntää kaikille työttömille pelkän ilmoituksen perusteella
Haluatko seuraavat ammattioikeudet
[x] Psykologi
[ ] Sosionomi
[ ] Terapeutti
- Anonyymi00001
Ei ole pakko hakea 4:ä
iso osa hakee vain yhtä, tai ei ollenkaan- Anonyymi00002
Kyllä on pakko hakea 4 paikkaa jos määräävät kun käy työviranomaisten juttusilla aina 3kk välein
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä on pakko hakea 4 paikkaa jos määräävät kun käy työviranomaisten juttusilla aina 3kk välein
Itsellä ollut 2 paikkaa/kk nyt kolmen vuoden ajan..yhtään paikkaa en ole oikeasti edes hakenut
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Itsellä ollut 2 paikkaa/kk nyt kolmen vuoden ajan..yhtään paikkaa en ole oikeasti edes hakenut
mulla on 1 paikka per kk
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
- Anonyymi00006
Minun pitää hakea kahta paikkaa, oletan että se tippuu piankin nollaan, kun olen jo 64v3kk vanha.
- Anonyymi00009
Taas väärin? 64v3kk ei ole vanha! *Ravistelua* :D
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Taas väärin? 64v3kk ei ole vanha! *Ravistelua* :D
on aika vanha
- Anonyymi00017
Ja viime joulukuussa hain kahta samaa työpaikkaa, ilmoitukset oli kahdelta ERI vuokratyövoiman välitysfirmalta sanaan paikkaan.
- Anonyymi00007
Aloittajalka suuri suu, joten nyt kannattaa valmistautua tuleviin eduskuntavaaleihin. Toki sinä aikana täytyy töitä hakea.
- Anonyymi00008
Ennen piti hakea kokoajan ja joka päivä!...
- Anonyymi00011
Ei, ennen ei tavinnut hakea yhtään paikkaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei, ennen ei tavinnut hakea yhtään paikkaa.
Olisi muka niin että työnantajat hakivat kotoa töihin?...
- Anonyymi00014
Hain yhden firman toimitusjohtajaksi,niin seuraavalla tapaamisella sanottiin etten saa hakea tuollaisia paikkoja kun ei ole koulutustasi vastaavaa.Vastasin että sinäkö se päätät kenet firma palkkaa? Nainen katsoi vihaisesti ja oli vaan hiljaa
- Anonyymi00015
Esim veikkauksen pääjohtajana on ollut vain lukion suorittanut henkilö
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Esim veikkauksen pääjohtajana on ollut vain lukion suorittanut henkilö
Ahde ei ollut käynyt lukiota vaan hankki sähköasentajan tutkinnon
- Anonyymi00019
Idiootin kanssa väittely ei johda mihinkinkään joten asiantuntija merkitsi vain kynällä ison miinuksen kohdallesi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397