HELLUNTAILAISET TOIMIVAT TÄYSIN VASTOIN RAAMATUN OHJETTA

Anonyymi-ap

Helluntailaiset siunaavat lihasta syntynyttä Hagar-Israelia, joka murhaa lapsia ja josta Raamattu sanoo: "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."

Gal.4
22 Onhan kirjoitettu, että Aabrahamilla oli kaksi poikaa, toinen orjattaresta, toinen vapaasta.
23 Mutta orjattaren poika oli syntynyt lihan mukaan, vapaan taas lupauksen voimasta.
24 Tämä on **kuvannollista puhetta**; nämä naiset ovat **kaksi liittoa**: toinen on Siinain vuorelta, joka synnyttää orjuuteen, ja se on Haagar;
25 sillä H A A G A R on Siinain vuori Arabiassa ja ***vastaa nykyistä Jerusalemia***, joka elää orjuudessa lapsineen.
26 Mutta se Jerusalem, joka *ylhäällä on*, on vapaa, ja se on *meidän äitimme*.
27 Sillä kirjoitettu on: ***"Iloitse, sinä H E D E L M Ä T Ö N, joka et synnytä***, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."
28 Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niin kuin Iisak oli.
29 Mutta niin kuin **lihan mukaan syntynyt** silloin vainosi **Hengen mukaan syntynyttä**, niin nytkin.
30 Mutta mitä sanoo Raamattu? >>> "AJA POIS ORJATAR POIKINENSA; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
31 Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.

25

101

Vastaukset 25

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anna toimia miten toimivat. Eivät ole kristittyjä vaan yksi vapaamuurarien luomista uus-epäuskonnoista. Teosofiaa eli New ageä.

Maailmaan mahtuu monenlaista.
      Mutta esim. sielunpelastusta ei heidän opeillaan saa.

• Anonyymi00002

"Anna toimia miten toimivat."

En voi, kun ajattelen niitä pieniä raukkoja, jotka joutuvat kokemaan aivan hirvittäviä kauhuja sen vuoksi, kun nämä aivopestyt Jeesuksen seuraajina esiintyvät vuohikristityt (huijarit) ovat nostaneet nämä lapsia murhaavat siionistihirviöt valtaan.

Miksi pitäisi antaa heidän toimia ja elää rauhassa omassa harhauskossaan, jolla on niin hirvittävät seuraukset avuttomille ihmisille, varsinkin viattomille lapsille ?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En voi, kun ajattelen niitä pieniä raukkoja, jotka joutuvat kokemaan aivan hirvittäviä kauhuja sen vuoksi, kun nämä aivopestyt Jeesuksen seuraajina esiintyvät vuohikristityt (huijarit) ovat nostaneet nämä lapsia murhaavat siionistihirviöt valtaan.

Miksi pitäisi antaa heidän toimia ja elää rauhassa omassa harhauskossaan, jolla on niin hirvittävät seuraukset avuttomille ihmisille, varsinkin viattomille lapsille ?

Maailmassa on paljon erilaista pahuutta.

Ymmärrän hyvän tarkoituksesi, mutta ei helluntai-antikristusta voita kuin Itse Kristus, sitten kun Hänen aikansa tulee.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Maailmassa on paljon erilaista pahuutta.

Ymmärrän hyvän tarkoituksesi, mutta ei helluntai-antikristusta voita kuin Itse Kristus, sitten kun Hänen aikansa tulee.

Ehkä jonkun aivopestyn silmät aukeaa ja pelastuu sen antikristuksen kynsistä...

• Anonyymi00015
        Anonyymi00002 kirjoitti:

hyvin on aivopesty sielusi

• Anonyymi00018
        Anonyymi00015 kirjoitti:

hyvin on aivopesty sielusi

No jospa sinä "ei-aivopesty" esittäisit joitakin todisteita väitteesi tueksi, vai pitäisikö sinun sanaasi uskoa sokeasti kuin Jumalan sanaan ?

• Anonyymi00004

Ei kyllä ei vapaan lapsilla, lakihenkisillä ole yhtään sen enempää tekemistä helluntalaisten kuin muidenkaan kanssa.

Orjattaren lapsia ovat kaikki uskonnollisen opillisuuden pauloissa olevat ja on aivan sama ovatko helareita tai mitä tahansa, niin sama kriteeri heillä kaikilla on.

Itse sotahullut ovat vain asetta pahempia kuin orjattaren lapset.

• Anonyymi00006

Iranin hallituksen panttivankeina ovat:

1. Oma kansa.

2. Gazalaiset Hamasin avulla.

3. Libanolilaiset Hitzbollahin avulla.

Aloittaja kuulutko johonkin näihin ryhmiin?

• Anonyymi00007

• Anonyymi00008

Iranissa surmasivat omiaan. Noin 40 tuhatta menetti tässä kansanmurhassa henkensä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Iranissa surmasivat omiaan. Noin 40 tuhatta menetti tässä kansanmurhassa henkensä.

Tai sitten tekoäly teki sen.

• Anonyymi00010

Jos kaksi psykopaattien ryhmää...Iranin hallitus ja siionistit...taistelee keskenään, niin pitäisikö asettua jomman kumman puolelle ????

EI, VAAN HEIDÄN >>>>> UHRIENSA PUOLELLE !

Jos siionistit murhaavat avuttomia siviilejä, niin se, että Iranin psykopaattihallitus murhaa omia kansalaisiaan, ei tee siionistipsykopaattien murhista oikeutettuja !

>>>>>>>>> TAJUATKO ? ? ? ! ! !

Jos olet olevinasi kristitty "Jeesuksen seuraaja", jolla on "Jeesuksen usko", niin osoitapa sieltä Raamatustasi, että Jeesus siunasi juutalaisia sekä oikeuttaa nämä siionistien tekemät murhat !

Matt. 21:43
        Sentähden minä sanon teille: Jumalan valtakunta OTETAAN TEILTÄ POIS ja annetaan kansalle, joka tekee sen hedelmiä.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja tämäkö oikeuttaa mielestäsi sen, että siionistit ovat murhanneet yli 70 000 palestiinalaista ja yli 4 300 libanonilaista, joista valtaosa on naisia ja lapsia...? Tähän päälle vielä kaikki ne loppuiäkseen TORSOIKSI vammautuneet...

Eikä pidä unohtaa niitä Iranissa tapettuja "terroristeja", kuten esim tyttökoulun oppilaat, jotka USAn sotarikoshallitus on murhannut Netanjahun yllyttämänä sekä päälle vielä sielläkin vammautuneet...eikä loppua näy...

Näin varmaan tehdään niistä muslimikansoistakin "rauhaa rakastavia kristittyjä", kun siunataan kaikki Israelin murhat...

JEESUS: "Menkää siis ja tehkää KAIKKI KANSAT minun opetuslapsikseni"...Matt. 28:19

• Anonyymi00011

Kun Iraniin saadaan kansanvalta, niin Lähi-Itä rauhottuu!

• Anonyymi00014

Kuvitteletko sinä todellakin, että nämä iranilaiset, jotka vastustavat omaa psykopaattihallitustaan, on nyt voitettu tällaisten "demokratioiden" puolelle, kuten "kristitty USA" ja "Jumalan valittu silmäterä Israel", kun >NEKIN< ovat MURHANNEET ja VAMMAUTTANEET tuhansittain avuttomia Iranin siviilejä sekä tuhonneet heidän kotejaan ja pilanneet heidän maa-alueitaan...?

Nämä varmaankin alkavat teidän "kristittyjen" lailla palvoa ja siunata Israelia, ja luottamus Amerikkaankin on ihan huipussaan, vai mitä luulet...?

>>>>>>>>>>>>>> NÄIDEN SOTIEN OSAPUOLINA EI OLE HYVIKSIÄ, VAAN AINOASTAAN P A H I K S I A !

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuvitteletko sinä todellakin, että nämä iranilaiset, jotka vastustavat omaa psykopaattihallitustaan, on nyt voitettu tällaisten "demokratioiden" puolelle, kuten "kristitty USA" ja "Jumalan valittu silmäterä Israel", kun >NEKIN< ovat MURHANNEET ja VAMMAUTTANEET tuhansittain avuttomia Iranin siviilejä sekä tuhonneet heidän kotejaan ja pilanneet heidän maa-alueitaan...?

Nämä varmaankin alkavat teidän "kristittyjen" lailla palvoa ja siunata Israelia, ja luottamus Amerikkaankin on ihan huipussaan, vai mitä luulet...?

>>>>>>>>>>>>>> NÄIDEN SOTIEN OSAPUOLINA EI OLE HYVIKSIÄ, VAAN AINOASTAAN P A H I K S I A !

Iran yrittää saada ydinpommia vain sen takia, että saisi tuhottua Israelin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Iran yrittää saada ydinpommia vain sen takia, että saisi tuhottua Israelin.

Netanjahu on valehdellut yli 30 vuoden ajan "Iranin ydinpommista", jota sillä ei ole vieläkään, mutta sen sijaan Israelilla itsellään on 90-100 ydinpommia.

https://www.youtube.com/watch?v=Mzmtdwsef8s

Netanjahu valehteli myös "Irakin ydinpommista".

AI-yhteenveto

Yhdysvallat hyökkäsi Irakiin vuonna 2003 virallisesti siksi, että maan epäiltiin kehittävän joukkotuhoaseita (kuten biologisia ja kemiallisia aseita) ja ylläpitävän yhteyksiä terroristijärjestöihin. Operaation tavoitteena oli myös diktaattori Saddam Husseinin syrjäyttäminen ja demokratian edistäminen Lähi-idässä.

Vaikka Israelin silloinen pääministeri Ariel Sharon varoitti Yhdysvaltoja Irakin sodan riskeistä (kuten alueen epävakautumisesta ja Iranin vahvistumisesta), Benjamin Netanjahulla oli merkittävä rooli hyökkäyksen puolestapuhujana:

Kongressin kuuleminen: Vuonna 2002 silloinen Israelin entinen pääministeri (ja myöhempi pääministeri) Benjamin Netanjahu todisti Yhdysvaltain kongressissa ja vetosi voimakkaasti Irakin hyökkäyksen puolesta. Hän väitti Saddam Husseinin kehittävän ydinaseita ja kuvaili Irakin hallinnon kaatamisen avaavan oven alueen demokratialle.

Vaikutusvalta Washingtonissa: Vaikka Netanjahu ei päättänyt Yhdysvaltain toimista, hänen julkinen ja poliittinen lobbauksensa tuki Yhdysvaltain hallinnon neokonservatiivisia näkemyksiä ja loi osaltaan poliittista pohjaa sodalle.

Irakin sodan todelliset syyt ja seuraukset ovat edelleen laajalti keskustelun aiheena, sillä sodan aloittamisperusteeksi väitettyjä joukkotuhoaseita ei koskaan löytynyt.

• Anonyymi00013

Kyllä se niin on kun jossain tapetaan joku, minäkin saan tappaa.

Mutta uskon kanssa sillä ei ole mitään tekemistä

Se nahkapäiden ajattelua.

• Anonyymi00019

Jer.4:22 Sillä minun kansani on hullu; eivät he tunne minua. He ovat tyhmiä lapsia eivätkä ymmärtäväisiä; he ovat viisaita tekemään pahaa, mutta tehdä hyvää he eivät taida. Biblia (1776)

• Anonyymi00020

1Kor.15:3-4 Sillä minä olen sen ensin teille antanut, jonka minä myös saanut ole, että Kristus on kuollut meidän synteimme tähden, Raamattuin jälkeen. Ja että hän oli haudattu ja nousi ylös kolmantena päivänä Raamattuin jälkeen. Biblia (1776)

• Anonyymi00021

Gazalaisilla olisi hyvät mahdollisuudet asua Gazassa ( vertaa Singapore), jos hamaslaiset eivät terririsoisi Israelia!
      Israel luovutti Gazan muslimeille ja ajoi juutalaiset pois sieltä.

• Anonyymi00022

Mikä siellä raunioiden keskellä on asua kun ruokaa riittää tai vaikka ei ole niin silti ei nähdä nälkää eikä ketään ole kuollut vaikka 70 000 on hävinnyt johonkin vähän pidemmälle lomamatkalle.

• Anonyymi00023

Lihasta syntyneet vuohikristityt siunaavat lihasta syntyneitä Haagarin jälkeläisiä, sillä heidän "paratiisinsa" on täällä maan päällä ja sitä hallitsee Haagar-Israel, joka murhaa siviilejä ja avuttomia lapsia.

Molokin palvojienkin uskonto keskittyi lasten uhraamiseen/murhaamiseen ja heidän sielunsukulaisiaan ovat myös nämä nykyiset Haagar-Israelia siunaavat Hell-vetin palvojatkin (Hell=manalan Jumalatar).

Kirkkoisät väärensivät Jeesuksen suuhun tämän manalan Jumalattaren Hellin nimen, vaikka Jeesus puhui Ben-Hinnomin laaksosta/Gehennasta, jossa murhattiin lapsia.

Jer.7
      30 Sillä Juudan miehet ovat tehneet sen, mikä on pahaa minun silmissäni, sanoo Herra. He ovat asettaneet iljetyksensä temppeliin, joka on otettu minun nimiini, ja saastuttaneet sen.
      31 Ja he ovat rakentaneet Toofet-uhrikukkulat Ben-Hinnomin laaksoon, polttaakseen tulessa poikiansa ja tyttäriänsä, MITÄ MINÄ EN OLE KÄSKENYT JA MIKÄ EI OLE MINUN MIELEENI TULLUT.
      32 Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota 'Toofet' ja 'Ben-Hinnomin laakso', vaan **'MURHA-LAAKSO',*** ja Toofetiin haudataan, kun ei ole muualla tilaa.
      33 Ja tämän kansan ruumiit joutuvat taivaan lintujen ja maan eläinten ruuaksi, eikä näitä kukaan karkoita.
      34 Ja minä lopetan Juudan kaupungeista ja Jerusalemin kaduilta riemun ja ilon huudon, huudon yljälle ja huudon morsiamelle, sillä maa on tuleva raunioiksi."

Todelliset Aabrahamin jälkeläiset odottavat taivaallista Jerusalemia.

Hebr.11
      8 Uskon kautta oli Aabraham kuuliainen, kun hänet kutsuttiin lähtemään siihen maahan, jonka hän oli saava perinnöksi, ja hän lähti tietämättä, minne oli saapuva.
      9 Uskon kautta hän eli muukalaisena lupauksen maassa niinkuin vieraassa maassa, asuen teltoissa Iisakin ja Jaakobin kanssa, jotka olivat saman lupauksen perillisiä;
      10 SILLÄ HÄN ODOTTI SITÄ KAUPUNKIA, JOLLA ON PERUSTUKSET JA JONKA RAKENTAJA JA LUOJA ON JUMALA.
      11 Uskon kautta sai Saarakin voimaa suvun perustamiseen, vieläpä yli-ikäisenä, koska hän piti luotettavana sen, joka oli antanut lupauksen.
      12 Sentähden syntyikin yhdestä miehestä, vieläpä kuolettuneesta, niin suuri paljous, kuin on tähtiä taivaalla ja kuin meren rannalla hiekkaa, epälukuisesti.
      13 Uskossa nämä kaikki kuolivat eivätkä luvattua saavuttaneet, vaan kaukaa he olivat sen nähneet ja sitä tervehtineet ja TUNNUSTANEET OLEVANSA VIERAITA JA MUUKALAISIA MAAN PÄÄLLÄ.
      14 Sillä jotka näin puhuvat, ilmaisevat etsivänsä isänmaata.
      15 Ja jos he olisivat tarkoittaneet sitä maata, josta olivat lähteneet, niin olisihan heillä ollut tilaisuus palata takaisin;
      16 MUTTA NYT HE PYRKIVÄT PAREMPAAN, SE ON ***TAIVAALLISEEN***. ***SENTÄHDEN JUMALA EI HEITÄ HÄPEÄ***, VAAN SALLII KUTSUA ITSEÄÄN HEIDÄN JUMALAKSENSA; SILLÄ >>>> HÄN ON VALMISTANUT HEILLE KAUPUNGIN.

Gal.4
      25 sillä HAAGAR on Siinain vuori Arabiassa ja ***vastaa nykyistä Jerusalemia***, joka elää orjuudessa lapsineen.
      26 Mutta ***SE JERUSALEM, JOKA YLHÄÄLLÄ ON, on vapaa, ja se on MEIDÄN ÄITIMME*** .
      27 Sillä kirjoitettu on: "ILOITSE, SINÄ HEDELMÄTÖN, joka et synnytä, riemahda ja huuda sinä, jolla ei ole synnytyskipuja. Sillä yksinäisellä on paljon lapsia, enemmän kuin sillä, jolla on mies."

Ilm.21
      9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä NÄYTÄN SINULLE ***MORSIAMEN***, Karitsan vaimon".
      10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja >>> NÄYTTI MINULLE ***PYHÄN KAUPUNGIN, JERUSALEMIN***, JOKA LASKEUTUI ALAS TAIVAASTA JUMALAN TYKÖÄ

• Anonyymi00024

Ilm.21
        9 Ja tuli yksi niistä seitsemästä enkelistä, joilla oli ne seitsemän maljaa täynnä seitsemää viimeistä vitsausta, ja puhui minun kanssani sanoen: "Tule tänne, minä ***näytän sinulle morsiamen***, Karitsan vaimon".
        10 Ja hän vei minut hengessä suurelle ja korkealle vuorelle ja ***näytti minulle pyhän kaupungin, Jerusalemin****, joka laskeutui alas taivaasta Jumalan tyköä,
        11 ja siinä oli Jumalan kirkkaus; sen hohto oli kaikkein kalleimman kiven kaltainen, niinkuin kristallinkirkas jaspis-kivi;
        12 siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
        13 idässä kolme porttia ja pohjoisessa kolme porttia ja etelässä kolme porttia ja lännessä kolme porttia.
        14 Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
        15 Ja sillä, joka minulle puhui, oli mittasauvana kultainen ruoko, mitatakseen kaupungin ja sen portit ja sen muurin.
        16 Ja kaupunki oli neliskulmainen, ja sen pituus oli yhtä suuri kuin sen leveys. Ja hän mittasi sillä ruovolla kaupungin: se oli kaksitoista tuhatta vakomittaa. Sen pituus ja leveys ja korkeus olivat yhtä suuret.
        17 Ja hän mittasi sen muurin: se oli sata neljäkymmentä neljä kyynärää, ***IHMISMITAN MUKAAN***, joka on enkelin mitta.
        18 Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.
        19 Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,
        20 viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.
        21 Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.
        22 Mutta ***temppeliä minä en siinä nähnyt***; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.
        23 Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja ***SEN LAMPPU ON KARITSA***.
        24 Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.
        25 Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,
        26 ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.
        27 EIKÄ SINNE OLE PÄÄSEVÄ MITÄÄN EPÄPYHÄÄ EIKÄ KETÄÄN KAUHISTUSTEN TEKIJÄÄ EIKÄ VALHETTELIJAA, VAAN AINOASTAAN NE, JOTKA OVAT KIRJOITETUT KARITSAN ELÄMÄNKIRJAAN.

Jumalan Hengestä syntyneeseen morsianseurakuntaan eli "Uuteen Jerusalemiin" ei pääse kukaan suuren Babylonin kirkkojen/lahkojen (=eriseurojen) jäsenkirjan avulla, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

Uuden Jerusalemin ***LAMPPUNA on JUMALAN SANA eli KARITSA***, joten kannattaisi mitä pikimmin alkaa ***OSTAMAAN JEESUKSELTA*** sen sijaan, että ostaa harhaoppinsa suuren Babylonin kauppiailta, mikäli mielii ehtiä mukaan "tempaukseen"/1.ylösnousemukseen !

Ilm.18
        21 Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois BABYLON, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä".
        23 EI LOISTA SINUSSA ENÄÄ LAMPUN VALO; ei kuulla sinussa enää *huutoa yljälle* eikä *huutoa morsiamelle*; sillä ***SINUN KAUPPIAASI***olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat;
        24 ja hänestä on löydetty profeettain ja pyhien veri ja kaikkien veri, jotka maan päällä ovat tapetut.

Ilm.3
        17 Sillä sinä sanot: Minä olen rikas, minä olen rikastunut enkä mitään tarvitse; etkä tiedä, että juuri sinä olet viheliäinen ja kurja ja köyhä ja sokea ja alaston.
        18 Minä (JEESUS) neuvon sinua OSTAMAAN MINULTA ***kultaa***, tulessa puhdistettua, että rikastuisit, ja ***valkeat vaatteet***, että niihin pukeutuisit eikä alastomuutesi häpeä näkyisi, ja ***silmävoidetta*** voidellaksesi silmäsi, että näkisit.
        19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus.

22 Jolla on korva, se kuulkoon, mitä HENKI seurakunnille sanoo.'"

• Anonyymi00025

Niin ja ovat siis lakihenkisiä ja luulevat olevansa otollisia Jumalalle, mutta päinvastoin, on vain yksi Tie. Lain tie vie aina kadotukseen. Silti kristitty ei syntiä tahallaan voi tehdä, se on myös eksytystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      138
      897
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      657
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      588
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      110
      573
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    7. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      62
      530
    8. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      488
    9. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      486
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      462
    Aihe