Ei ole helppoo ei

Anonyymi-ap

Varmaan monellakkaan. Mutta pidän varsinkin sinulle peukkuja, että saat elämäsi kuntoon ja voit taas olla onnellinen, mielessä oot<3

24

257

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mua surettaa vaan nämä kiusaajat täällä. Se ei kyllä helpota tilannetta yhtään

• Anonyymi00006

Ei todellakaan helpota! Mutta elokuussa tilanne voi olla sellainen, että kiusaamisen on pakko loppua!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ei todellakaan helpota! Mutta elokuussa tilanne voi olla sellainen, että kiusaamisen on pakko loppua!

Okei, sit on mahdollisuus saada loppuu. Tsemppiä siihen koitokseen

• Anonyymi00002

Törkeyksiä ladellaan toisen nimellä, manipuloidaan ja kiusataan kaikin mahdollisin tavoin.

• Anonyymi00004

Joo ja ei pelkästään täällä vaan myös seläntakana.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Joo ja ei pelkästään täällä vaan myös seläntakana.

Miten voi olla noin ilkeitä. Mä en pystyis päivääkään tuommoisen ihmisen kanssa olla samassa tilassa

• Anonyymi00003

Ja kaiken takana on luultavasti vaimosi ja M

• Anonyymi00007

On siinä vaimo jos on M:n kanssa yhteistyössä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

On siinä vaimo jos on M:n kanssa yhteistyössä.

Ne on, se on tullu selväks. Sit liirumlaarum rakkausrunot päälle

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sairasta kiusaamista

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sairasta kiusaamista

No pitäkööt toisensa, ansaitsevat toisensa.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eikö tänne ois saanu kirjoittaa, kun ihan pyydettiin kirjoittamaan runo? Enpä tiennyt tuotakaan.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00012 kirjoitti:

No pitäkööt toisensa, ansaitsevat toisensa.

Siinä todella olisi sopiva pari

• Anonyymi00020

Kerro nyt ihmeessä kenen vaimo,
        sekä kuka se vaimo sitten on sun mielestäs.
        Niin ja entäs kukas hemmetin M.
        Kerro nyt rohkeasti vaan keitä nuo ovat
        joita maalitat........

Niin sekin olisi hienoa tietää kuinka pystyt sanomaan anonyymistä aloittajalta että just hänen vaimo ja blaablaablaa.....

Miten voit tietää kuka joku Anonyymi on?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Kerro nyt ihmeessä kenen vaimo,
        sekä kuka se vaimo sitten on sun mielestäs.
        Niin ja entäs kukas hemmetin M.
        Kerro nyt rohkeasti vaan keitä nuo ovat
        joita maalitat........

Niin sekin olisi hienoa tietää kuinka pystyt sanomaan anonyymistä aloittajalta että just hänen vaimo ja blaablaablaa.....

Miten voit tietää kuka joku Anonyymi on?

Ja entä olettaa joidenkin nimettömänä kirjoitettujen runojen perusteella yhdistää just tähän sit?, sivumiettijä

• Anonyymi00005

Kuin kehtaavat, sit haukkuvat toisia narsisteiksi

• Anonyymi00014

Pahempaakin on ollut kuin vain narsistiksi nimittelyä.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Pahempaakin on ollut kuin vain narsistiksi nimittelyä.

Minä en puolisoani haukkuisi tuollatavoin, oli hän sitten minkälainen tahansa tai tehnyt mitä tahansa

• Anonyymi00015

Kiitti. Elämäni on kunnossa jo.

• Anonyymi00018

Voi kiitos kulta. Tilanne oli kyllä ihan toinen ja minusta ei johtunut vaan kuskista. Eli voin ihan hyvin.

• Anonyymi00019

Kas, äsken tätä etsiessä ei löytynyt, mutta heti, kun menin hakemaan muualta tämän, tämä tuotiin yhtä aikaa oman aloitukseni kanssa tänne. 🤣

• Anonyymi00022

En pysty nousemaan tästä suosta omin keinoin. Sen parhaani olen yrittänyt, mutta yksin olen. Osa ihmisistä hylkäsi ensimmäisten vaikeuksien tultua, osan olen itse joutunut poistamaan elämästäni. Olen rakastanut ihmisiä, mutta minua on kohdeltu muiden pellenä. Osa luulee että olen vahva, joka kestää mitä vain. Ja kohteleekin sen perusteella kovalla tavalla.

Oikeasti olen todella herkkä, ymmärtävä ja ihmis- eläin- ja luontorakas. Sen verran introvertti ja erakoitunut, etten osaa ilmaista hätääni. Enkä enää edes halua, kun joskus sieltä on tullut vastaan kovia loukkauksia.

Entinen paras ystäväni sanoi, että olen kamala marttyyri ja että muillakin on vaikeaa. Sanoi lisäksi että, "sinäkin voit saada jonkin kivan pillerin, joka auttaa." Tästä ystävyyden loppumisesta on päälle kuusi vuotta. Siinä ymmärrys ja välittäminen. Kukaan ei kuule. Oli muitakin ystäviä, uudempia, mutta eivät hekään ole ymmärtäneet tai aidosti välittäneet.

Terapioissa olen käynyt, mutta se on ehkä pahentanut vointiani, sekä keventänyt kukkaroa. Olen siis ollut valmis mihin tahansa, että voisin paremmin. Tänään taas sellainen päivä, että en liiku mihinkään. Mitään en ole syönyt. Makaan vaan ja itken lohdutonta itkua. Lohduton itku ei auta vointia parantamaan. Ystävä voisi auttaa, mutta niitä ei näy missään. Mitään lääkettä en tähän nyt aio ottaa, koska pitkän päälle niistä tulee riippuvaiseksi ja voin entistä huonommin. Tänään alkoi kannabistauko, bentsoa on hätätilanteita varten vähän. Haluaisin elää täysin päihteettä ja mennä ja tehdä. Tuntuu että se on taakse jäänyttä elämää kokonaan.

Kauan on ollut siis elämäni rankkaa, mutta pahin tapahtui reilu kymmenen vuotta sitten. Minut lyötiin niin maahan ja mitätöitiin, etten voinut kuvitella sellaista kenellekään parhaansa yrittävälle tehtävän. Erilaisten addiktioiden avulla sitten yrittänyt selviytyä. Mutta nyt ei auta mikään. Ei ole elämänhalua, mutten halua kuollakaan. Paitsi välillä tuntuu, etten jaksa enää tätä kovin pitkään.

Runsas kaksi vuotta sitten minua kiusattiin siihen pisteeseen, että sain sairauskohtauksen. Siinä kohtaa oli hengenlähtö todella lähellä. Elämä on ollut siitä selviytymisen jälkeen potenssiin kymmenen raskasta. Sain ptsd:n. Se onkin sitten vähän hankalampi kaveri seurana.

Aloitus ei varmasti minulle, mutta otin oikeudekseni purkaa tähän aloitukseen omaa pahaa oloani. Peace and Love 💖

• Anonyymi00023

🥺💙

• Anonyymi00024

En tiedä kenelle aloitus oli,
      mutta sopii omaan tilanteeseeni.

En saa ikinä elämääni kuntoon.
      En tule enää olemaan onnellinen.
      En jaksa edes turhaan yrittää mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten yksi ihminen

Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,
      Ikävä
      85
      1552
    2. Mikä on hänen nimen viimeinen tavu?

🎣🎣🎣🎣🎣
      Ikävä
      81
      1355
    3. Olet lihonut kuin pullataikina

Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?
      Ikävä
      81
      1311
    4. Kyllä on ihmisillä paha olla

Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan
      Sinkut
      164
      895
    5. Olisko jo aika?

Voisitko jo viimein puhua tai avata edes yhteydet sen mahdollistamiseksi.
      Ikävä
      56
      892
    6. Festivaaliko?

Ei kunnon valoja tai mitään rakenteita, amatöörien puuhastelua äänentoistoa myöten.Yksi soittotaitonen bändi! Luisia kyl
      Kuhmo
      38
      795
    7. Mustikanpoimintaa

Raskasta ja hidasta hommaa on vaikka kyllä pääsisi ihan hyville tuntipalkoille jos ämpärin tunnissa ehtisi hyvältä paika
      Maailman menoa
      87
      776
    8. Toivotko jotain tapahtuvan

Että saisit kaivattusi vaimoksesi?
      Ikävä
      58
      740
    9. Mies viimeinen viestisi..

Minkä verran panostit? Oliko jotain kokreettista. Pyysitkö treffeille? Ilmoititko halusta tavata? Epämääräisiin ei mon
      Ikävä
      133
      679
    10. Ammoniakkivuoto

Oliko tämä Kiantaman tehtaalla? Ei heitä huonot uutiset Kiantamaa kiertämästä. Pitäsikkö jo laittaa lappu luukulle ja mu
      Suomussalmi
      19
      643
    Aihe