Muistakaa että nainen ei ole esine

Anonyymi-ap

Tämän vuoksi nainen ei ole virheetön, synnitön tai täydellinen. Kuka tahansa meistä voi myös yhtäkkiä sairastua, myös koko ikänsä perusterveet ihmiset kuten äidilleni kävi. Tai kuolla tapaturmaisesti. Se panee hieman asioita perspektiivin.

Älkää tavoitelko täydellistä naista tai pian huomaatte että koko elämä meni ohi ilman merkityksetöntä suhdetta.

KPL kirjautumatta kännykällä

20

167

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Mutta nainen voi tehdä esineitä.

• Anonyymi00002

Kyllä nainen monelle miehelle on esine, vähän niin kuin auto. Sellainen pitää olla. Jos sen menettää niin etsitään tilalle uusi.

• Anonyymi00003

No miksi minulta sellaista jatkuvasti odotetaan. Jopa kun en tee mitään niin siitäkin keksitään tai väännetään jotain muuta. Keskustelkaa suoraan älkääkä luottako kuulopuheisiin ja muiden tulkintoihin.
      S

• Anonyymi00004

Ei kai kumpainenkaan sukupuoli ole esineistettävissä tai yleistettävissä?
      Melkoisen kokematonta porukkaa jos luulevat sukupuolen, tai esimerkiksi kansalaisuuden määrittelevän jotain, se ei määrittele yhtään mitään.

AV

• Mä vaan mietin kun viimeaikoina on ollut näitä aloituksia "yhdenkään miehen ei tule tyytyä vanhaan, ylipainoiseen tai rumaan naiseen". Ja muuta perinteistä palstamateriaalia, mitä on silloin tällöin taas noussut pintaan, markkina-arvoineen, "kaikki naiset huolii vaan tätä ja tätä" ynnä muineen.

Ei onneksi mun live-elämässä tuntemat miehet ole tälläisiä. Lähinnä jotkut tällä palstalla. Heitä pitää välillä ojentaa elämän realiteetteihin.

• Mikään elävä olento ei ole esine. MIKÄÄN!

Sen kun saisikin kaikkien kalloon mahtumaan, niin avot. Silti jatkuvasti ihmiset esineellistää itsensä, toisensa ja eläimet. Ei taida tajuta edes esineellistämistä sanasta sanaan.

• Kyllä sen siinä vaiheessa huomaa, kun saa pientä kisua silitellä. Mulla menu tuntikausia, ihmetellessä elämän ihmettä. Sitä kuinka se kisu on ihan yhtälailla elävä kuin mekin.

19 vuotta sai kisua pitää. Surulluista kyllä ettei oo enää elossa.

• Anonyymi00008

Tuosta tuli mieleen oma nyt jo mennyt parisuhteeni! Eksmieheni oli tietyllä tavalla autismin kirjolla ja hän ei osannut näyttää tunteitaan, eikä koskaan halannut minua. Hänen kotonaan ei näytetty tunteita, koska hänen isänsä oli samanlainen! Eksäni ei käsittääkseni tarvinnut sellaista läheisyyttä mistä minä pidin ja sen takia minä halasin häntä, eikä hän siitä pahastunut koskaan!

• JeroP kirjoitti:

Kyllä sen siinä vaiheessa huomaa, kun saa pientä kisua silitellä. Mulla menu tuntikausia, ihmetellessä elämän ihmettä. Sitä kuinka se kisu on ihan yhtälailla elävä kuin mekin.

19 vuotta sai kisua pitää. Surulluista kyllä ettei oo enää elossa.

Niin on, yhtä elävä ja yhtä ainutkertainen elämä lajityypilliseen tapaansa, kuin meilläkin. Ihminen vaan jostain syystä usein nostaa ihmiseläimen elämän muuden elävien yläpuolelle ja kohtelee vähempi arvoisena toisen lajista elämää. Usein lajitoverienkin elämää omaa elämäänsä tyrhempana pitäen. Siksi, siksi ihminen on tyhmä kun saapas.

Paitsi ne jotka kunnioittaa muidenkin elollisten elämää lajiin toljottamatta. En tiedä moniko ymmärtää ajatus- ja arvomaailmaani, moniko on erkaantunut ylemmyydentunnossaan pokkaamaan ihmisapinoita muita sortaen.

Ei ainakaan multa irtoa plussapisteitä heille. 😺

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen oma nyt jo mennyt parisuhteeni! Eksmieheni oli tietyllä tavalla autismin kirjolla ja hän ei osannut näyttää tunteitaan, eikä koskaan halannut minua. Hänen kotonaan ei näytetty tunteita, koska hänen isänsä oli samanlainen! Eksäni ei käsittääkseni tarvinnut sellaista läheisyyttä mistä minä pidin ja sen takia minä halasin häntä, eikä hän siitä pahastunut koskaan!

❤️ Ymmärsit että sinäkin voit olla se joka halii. Ei kaikki ei autisminkirjolla olevatkaan kaipaa haleja tai isaa halia, ennen kun joku muu tekee aloitteen aina halimiseen. Mutta osaa silti rakastaa, ei vaan osoita sitä halien.

Ei mun puolisokaan ole mitenkään hali tyyppi eikä lapseni eikä äitini. Mutta halaa kyllä takas kuten osaa, kun heitä ensin halataan. 😊

Ei kaikki ole halaajia.

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Niin on, yhtä elävä ja yhtä ainutkertainen elämä lajityypilliseen tapaansa, kuin meilläkin. Ihminen vaan jostain syystä usein nostaa ihmiseläimen elämän muuden elävien yläpuolelle ja kohtelee vähempi arvoisena toisen lajista elämää. Usein lajitoverienkin elämää omaa elämäänsä tyrhempana pitäen. Siksi, siksi ihminen on tyhmä kun saapas.

Paitsi ne jotka kunnioittaa muidenkin elollisten elämää lajiin toljottamatta. En tiedä moniko ymmärtää ajatus- ja arvomaailmaani, moniko on erkaantunut ylemmyydentunnossaan pokkaamaan ihmisapinoita muita sortaen.

Ei ainakaan multa irtoa plussapisteitä heille. 😺

Vaan nyt lähden ettimään tarvikkeita ruukkugrilliin. Pienmetalliosat ensin. Ne löytyy ostamatta, kunhan pengon. Ruukut tarvii ostaa ja eristenauha ruukkujen väliin reunoille tiivisteeksi. Sitten pyörittelen sylini kautta guinea possut kynnenleikkuussa ennen yöunia. 9kpl poffua. Quuik qu quiik.

Mukavaa iltaa kaikille taino yötäkin jo. 🤗

• Anonyymi00005

En ole kokenut olevani esine. Kylläpä minut on otettu naisihmisenä.
      Mitä ihmiset parisuhteiltaan odottavat?
      En voi vastata muiden puolesta.
      Sydäntä.
      Vilma

• Anonyymi00006

kahvikuppikin on ihmisolio, ei ole esine?

• Anonyymi00007

Mies ei myöskään ole naisen VISA.

• Niin, tässä puhuttiin siksi juuri naisista ja heidän esineellisestämisestään että monissa viimeaikaisissa aloituksissa heistä on puhuttu kuin hankittavista esineistä, joissa ei saisi olla vikoja. Tällä palstalla harva nainen on kertonut halustaan elää miehen rahoilla tai naida rahojen takia, ne naiset löytyy jostain muualta kuin tältä palstalta.

• Anonyymi00010

00007

Jos olet hämäläinen, halusit kommentillasi ilmaista, että sinulla on rahaa.

Hämäläiset on planeetan kieroimpia, niiden kommetti ei koskaan vastaa kysymykseen ja se on niin kiero, että sitä pitää tulkita.
        Kuulijan kovin ponnistus on olla provosoitumatta raivoon.

No, paljonko?

• Anonyymi00009

Facts

• En ole koskaan nähnyt täydellistä ihmistä (en naista, enkä miestä). Jos sellainen kummajainen joskus kävelee vastaan, otan siitä kuvan ja laitan raameissa seinälle.

Ihmistä ei saa esineellistää. Jokainen on yksilö, kumppani, ystävä, läheinen, jne. Kukaan ei ole itsestäänselvyys, vaan ainutlaatuinen "kanssamatkustaja" täällä Telluksen planeetalla. 🌍😊

• Anonyymi00011

Eipä sellaista kukaan varmasti haluaisikaan,se että on jollekin täydellinen se riittää.

• Anonyymi00012

Tässä ei kukaan kirjoittaja ole kertonut, onko milloinkaan kokenut olleensa esineellistetty.
      Vähän näin, että tuolla jossain ei saa esineellistää.
      Ja esimerkkejäkin voisi kirjoittaa, milloin joku o n omasta mielestä esineellistetty.
      Vaatemallit, siis mannekiinit, voisi nähdä näin.
      Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      207
      2059
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1217
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      176
      1108
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      976
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      871
    6. 71
      793
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      782
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      347
      693
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      29
      676
    Aihe