Mistä löydän mä ystävän?

Anonyymi-ap

Tai mieluummin miesystävän 55v- 65v-.

Mitkä ovat luotettavimmat treffisivustot? Onko kokemusta?

nainen 55v

21

154

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tuosta ei ole vielä kokemusta, MUTTA on kokemusta miten avoin henkilö löytää nopeasti ns. "puolituttuja" jotka uskaltavat pyytää lähes mitä tahansa.

Tänään menin hakemaan porukat ja siinnä ulkona odotellessa tapasin jo eläköityneen heikosti liikkuvan naisen. Hän kysyi suoraan "onko sinulla tänään kiire", kysyin miksi hän sellaista nyt kyselee. Hän avasi tarkemmin mikä oli ongelma, auto pitäisi pestä, ja hän ei osaa ajaa automaattipesuriin..joten voisinko käydä pesemässä hänen autonsa.

Kerroin että nyt tulin hakemaan omaa porukkaa, ja vähän kiire nyt on.
      Olen aikaisemmin auttanut tätä rouvaa muutamia kertoja, joten hän on kai siitä tehnyt johtopäätöksen jossa kuulun niihin hänen ystäviin?

Millaisestahan ystävyyskentästä aloituksessa olisi kysymys?!

AV

• Anonyymi00002

Vapaa-aikaa yhdessä, mukavaa yhdessäoloa. Seksi osa sitä.
        En hae talonmiestä enkä remonttireiskaa.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Kai tuollaista "normaalia miehen ja naisen välistä suhdetta" voi vaikka ystävyydeksikin kutsua. MUTTA, opetan sinulle yhden periaatteelisen asian, ystävien kanssa ei voi harrastaa seksiä, kavereiden kesken sitä voi harrastaa:)

AV

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kai tuollaista "normaalia miehen ja naisen välistä suhdetta" voi vaikka ystävyydeksikin kutsua. MUTTA, opetan sinulle yhden periaatteelisen asian, ystävien kanssa ei voi harrastaa seksiä, kavereiden kesken sitä voi harrastaa:)

AV

Siksi laitoinkin tarkennuksena hakevani miesystävää.

En poikaystävää, en kirjekaveria, en pelkkää seksisuhdetta vaan oikean seurustelusuhteen. Toiveena viihtyä yhdessä ja luottamus erilläänkin.

Jos kaksi aikuista tapailee, ei se mielestäni ole ystävyyssuhde jos siihen kuuluu seksi. Ja näin aikuisena kaverisuhde kuulostaa vähän lapselliselta..

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

AV

Opetat? Eiköhän tän ikäinen tiedä mistä puhutaan 😉

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Siksi laitoinkin tarkennuksena hakevani miesystävää.

En poikaystävää, en kirjekaveria, en pelkkää seksisuhdetta vaan oikean seurustelusuhteen. Toiveena viihtyä yhdessä ja luottamus erilläänkin.

Jos kaksi aikuista tapailee, ei se mielestäni ole ystävyyssuhde jos siihen kuuluu seksi. Ja näin aikuisena kaverisuhde kuulostaa vähän lapselliselta..

Hmm...voi olla mutta yleisesti ajateltuna seksi tuhoaa ystävyyden.

Minulla on yksi naisystävä jonka kanssa voin vaikka mennä nakuna sänkyyn ja molemmat tietävät ettei mitään seksuaalista tapahtuisi. En muista olisinko koskaan edes suudellut häntä, mutta toki joskus vähän hellinyt ja läheisyyttä antanut. Rajat kaikessa.

Molempien kun tulisi tiedostaa se etteivät kuulu kaikesta huolimatta yhteen, sanan varsinaisessa merkityksessä.

Elämä on.

Seksi tuhoaa ystävyyden, se on selviö.

AV

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Hmm...voi olla mutta yleisesti ajateltuna seksi tuhoaa ystävyyden.

Minulla on yksi naisystävä jonka kanssa voin vaikka mennä nakuna sänkyyn ja molemmat tietävät ettei mitään seksuaalista tapahtuisi. En muista olisinko koskaan edes suudellut häntä, mutta toki joskus vähän hellinyt ja läheisyyttä antanut. Rajat kaikessa.

Molempien kun tulisi tiedostaa se etteivät kuulu kaikesta huolimatta yhteen, sanan varsinaisessa merkityksessä.

Elämä on.

Seksi tuhoaa ystävyyden, se on selviö.

AV

Et taida ymmärtää mitä tarkoitan. En hae pelkkää ystävyyttä tai kalakaveria. Vaan seurustelua, toiseen sitoutumista seurustelun muodossa.

Mennään kysymykseen; onko kokemusta hyvitä treffisivustoista?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Et taida ymmärtää mitä tarkoitan. En hae pelkkää ystävyyttä tai kalakaveria. Vaan seurustelua, toiseen sitoutumista seurustelun muodossa.

Mennään kysymykseen; onko kokemusta hyvitä treffisivustoista?

Nyt menet jo asian lähteille, haluat siis miehen jakamaan arkipäivääsi, tai ainakin viikonloppuja.
        Kyllä sinulle Suomesta varmasti seuraa löytyy. Treffisivustoista ei ole kokemusta, lähinnä arkikohtaamisista, festareista ja yöelämästä. Olen kai vähän adhd, halunnut tutustua heti:)

AV

• Anonyymi00002 kirjoitti:

Näin sivusta. Miten se seksi voi olla osa sitä? Ainaki itelle, näin kuiteski heterona vaikee, jos toinen osapuoli ois samaa sukupuolta.

• Anonyymi00011
        JeroP kirjoitti:

Näin sivusta. Miten se seksi voi olla osa sitä? Ainaki itelle, näin kuiteski heterona vaikee, jos toinen osapuoli ois samaa sukupuolta.

Olen nainen ja etsin miesystävää.
        Eikö ole normaalia että seksi on osa vapaa-aikaa yhdessä, mukavaa yhdessäoloa = parisuhdetta?

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Eikö ole normaalia että seksi on osa vapaa-aikaa yhdessä, mukavaa yhdessäoloa = parisuhdetta?

Näkökantoja on tietenki erilaisia. Mutta mikä siinä seksissä on normaalia? Mitä hyötyä siitä on? Siis sillon jos ei enää tarvetta tehdä lapsia?

• Anonyymi00015
        JeroP kirjoitti:

Näkökantoja on tietenki erilaisia. Mutta mikä siinä seksissä on normaalia? Mitä hyötyä siitä on? Siis sillon jos ei enää tarvetta tehdä lapsia?

No en sano juuta enkä jaata. Jokainen tietää mitä haluaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Tuo ei ole ystävyyttä, kyse on rakastajasta.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Haet siis vanhempaa miestä parisuhteeseen. Tuon seksin kanssa voi olla niin ja näin.

• Anonyymi00019
        JeroP kirjoitti:

Seksissä kaikki on ihan normaalia. Aika rajoittunutta, kun ajattelet hyötyä tai lapsia. Seksi tekee hyvää keholle ja mielelle, mutta vain jos se on hyvää seksiä ja antoisaa.

• Anonyymi00009

Treffipalstasta kannattaa vähän maksaa.

Muuten niin karmeita tapauksia, ja epäasiallista käytöstä.

Älä pistä profiiliin mitään negatiivista, tai ei -listoja.

• Anonyymi00010

"Onko kokemusta hyvistä treffisivustoista."
      He, joilla on hyviä kokemuksia hyvistä treffisivustoista, eivät ole enää täällä kertomassa kokemuksiaan.
      Meillä lopuilla ei ole hyviä kokemuksia sen paremmin hyvistä kuin huonoistakaan treffisivustoista.

Joka tapauksessa. Valmistaudu etukäteen Suureen Pettymykseen mahdollisilla ensitreffeillä oikeassa elämässä.
      City.fi -ehdokkaiden tapaamiset. Huh huh näin jälkikäteenkin muisteltuna.

Itse panostaisin sinkkuyhteisöihin. Kyllä sielläkin säpinä käy kuin treffipalstoillakin. Löytänet verkosta. Tapaamisissa sitten voi vertailla tarun ja toden välistä eroa!

Menestystä metsästykseen.

Mies 65

• Anonyymi00012

Kiitos, ja kiitos myös asiallisesta vastauksestasi.

nainen, ap

• Anonyymi00013

Minulla on kokemusta. Olen löytänyt sieltä kaksi pidempää suhdetta. Toinen päättyi usean vuoden jälkeen kuolemaan ja toinen kyllästymiseen mutta vasta kolmen vuoden kuluttua. Mutta runsaasti heitä, joiden kanssa jo ensimmäisillä kahveilla olen huomannut että ketku on.
      Iso osa niistä jotka roikkuvat siellä kk- tai vuosikausia, epäluotettavia jo jonkinlaisessa parisuhteessa olevia, ei heillä ole aikomustakaan kahden ihmisen suhdetta muodostaa. Hyppelevät minne pääsevät tai kuka kelpaa. Sen tietää siitä, että pyytävät viestejä, ei puhelinsoittoja ja tapaamisen järjestämisessä on vaikeuksia. Ja kun tavataan, menevät nurkan taakse puhumaan puheluja ja viestittelemään.
      Itse olin kummallakin kerralla 1 kk ja 0,5 v. kun löysin. Ne hyvät miehet ehtii tietää siitä että hekin ovat vain lyhyen aikaa ja löytävät kumppanin, eli he jotka ovat tosissaan liikkeellä. Kohdallani toinen oli luotettava, toinen paljastui 3 vuoden kuluttua kehäraakiksi, monine nimimerkkeineen seuranhakupalstalla ja ero tuli. Mutta häntä kannatti 3 v. pitää, loistava matkailija, ja oli monipuolista harrastusta ja menoa. Elämässä oli vauhtia ja valitettavasti toisia naisia.
      Nyt löysin livenä ryhmästä johon liityin. Kestänyt muutaman kuukauden, en vielä tiedä tuleeko pysyvää vai ei. Olen täällä kirjoittelemassa kun nyt katson kuuluvani puoliksi sinne ja tänne. Tiedän myös yksinelävän oloista aika paljon itse ne kokeneena, vaikkakin vain lyhyen ajan kerrallaan.

• Anonyymi00014

Todella vaikea kysymys.

En ole koskaan löytänyt ketään töistä, harrastuksista, kaupan kassajonosta tai lenkkipolulta. Nuo ovat siis ainakin minun kohdallani suljettu pois.

Jos löytää jonkun ravintolasta, niin kyllä sellaisen kanssa täytyy sitä juomista harrastaa. Kallista, ja tulee riitoja.

Ehkä jossain tansseissa käy fiksua porukkaa.

Aika paljon kiinni myös siitä, mitä muuta toivot harrastusseuran ja seksin lisäksi. On kai jonkinlaisia toivomuksia asuinpaikan, ulkonäön, sosiaalisten taitojen, työtilanteen ja varallisuuden suhteen.

Jotain epämääräistä jokainen nainen löytää todella helposti. Paljon nuorempaakin. Jos haluaa jotain enemmän, niin vaikeaksi menee. Hyviä miehiä on tuossa ikäluokassa niin vähän enää jäljellä.

• Anonyymi00016

noin 34 miljoonaa heität nuotioon seteleinä ja poltat Tulipallona on 10% mahdollisuus

Deep Purple - Fireball.

Tulipalloja jee namn hohohoho

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      770
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    5. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      558
    6. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      556
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      67
      541
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe