Miten anoppi reagoisi vävyn ehdotukseen

Anonyymi-ap

Anoppini kiinnostaa seksuaalisesti ja haluaisin tehdä aloitteen. Miten veikkaatte kuinka anoppi reagoi, jos:
A)Ehdotan jotain viestillä
B)Ehdotan jotain sanoen
C)Tarraan kiinni takamukseen, kun on pidemmän aikaa konttaillut pylly minuun päin

Hyvät suhteet anoppiin ja molemmat hyvännäköisiä.
Molemmat aavistuksen kiusoittelee.

33

177

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Anoppejakinnonnniin kovin monenlaisia. Oma äitini vain välittäisi sen viestin suoraan minulle, eli tyttärelleen.

• Anonyymi00002

No miten sinä suhtautuisit jos äitisi kertoisi, että miehesi haluaa seksiä äidiltäsi? Olisiko se niin paha asia?

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No miten sinä suhtautuisit jos äitisi kertoisi, että miehesi haluaa seksiä äidiltäsi? Olisiko se niin paha asia?

Eroaisin siitä miehestä. Joku raja nyt sentään. 😂

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Eroaisin siitä miehestä. Joku raja nyt sentään. 😂

Ai oikeasti? Eikö se ole vielä aika pieni asia, jos ilmaisee halunsa?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ai oikeasti? Eikö se ole vielä aika pieni asia, jos ilmaisee halunsa?

Ihan oikeasti. On asioita, jotka tappavat rakkauden hetkessä ja tämä kuuluu niihin. Tosin olisi typeryydessään niin naurettavaa, että en tiedä osaisiko tuosta edes olla vihainen. Taitaisi olla enemmän, että juu voit poistua elämästäni ja moi moi.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ihan oikeasti. On asioita, jotka tappavat rakkauden hetkessä ja tämä kuuluu niihin. Tosin olisi typeryydessään niin naurettavaa, että en tiedä osaisiko tuosta edes olla vihainen. Taitaisi olla enemmän, että juu voit poistua elämästäni ja moi moi.

No höh. Vaikka miehesi haluaa myös sinua? Siis en ole mitään fyysistä vielä tehnyt, mutta vaimoa naidessa kun mietin anoppia, niin seksiin tulee aivan uudenlainen vire. En missään nimessä halua vaihtaa vaimoani, mutta haluaisin kokea mille anoppi tuntuu.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No höh. Vaikka miehesi haluaa myös sinua? Siis en ole mitään fyysistä vielä tehnyt, mutta vaimoa naidessa kun mietin anoppia, niin seksiin tulee aivan uudenlainen vire. En missään nimessä halua vaihtaa vaimoani, mutta haluaisin kokea mille anoppi tuntuu.

Minun haluni siihen mieheen olisi mennyttä.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minun haluni siihen mieheen olisi mennyttä.

Missä sinun rajat menee? Onko ok himoita, jos kukaan ei tiedä? Mitä jos saisit tietää himoista?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Pitäisi varmaan tosin kiittää siitä, jos asia tulisi ilmi, että tajuaisin häipyä moisen luota. 😂

Pistää kyllä rehellisesti naurattamaan koko ajatus. Olis kyllä sellanen paljastus, että puff vaan katois kaikki mielenkiinto. Ei helvetti 😂.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Missä sinun rajat menee? Onko ok himoita, jos kukaan ei tiedä? Mitä jos saisit tietää himoista?

Johan sen kerroin missä se raja menee. Juu saa häipyä matkoihinsa, jos käy ilmi, että himoitse jotain naapurin mummoakin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Johan sen kerroin missä se raja menee. Juu saa häipyä matkoihinsa, jos käy ilmi, että himoitse jotain naapurin mummoakin.

Väitätkö että omassa suhteessasi et ole katsonut ketään ja miettinyt mille tuntuisi olla sängyssä ton kaa?

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Väitätkö että omassa suhteessasi et ole katsonut ketään ja miettinyt mille tuntuisi olla sängyssä ton kaa?

No itseasiassa en. Mutta enpä kyllä ole silloinkaan, kun en ole ollut parisuhteessa.

Vaan sepä ei varsinaisesti ollutkaan oleellista, että onko joskus jotakuta katsonut.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

No itseasiassa en. Mutta enpä kyllä ole silloinkaan, kun en ole ollut parisuhteessa.

Vaan sepä ei varsinaisesti ollutkaan oleellista, että onko joskus jotakuta katsonut.

Ei vaan mietin pystyykö joku olemaan vain omaan puolisoonsa kuumana? Itse en tunne ketään joka olisi niin nuhteeton. Edes vaimoni ei ole.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Ei vaan mietin pystyykö joku olemaan vain omaan puolisoonsa kuumana? Itse en tunne ketään joka olisi niin nuhteeton. Edes vaimoni ei ole.

Totesin jo tuossa yllä, että "sepä ei varsinaisesti ollutkaan oleellista, että onko joskus jotakuta katsonut".

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Minä nyt en edes kaipaa mitään nuhteettomuutta. 😁

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Totesin jo tuossa yllä, että "sepä ei varsinaisesti ollutkaan oleellista, että onko joskus jotakuta katsonut".

Sori, kaivan miehen ymmärrettävää logiikkaa rajasta. Tunnut olevan melko jyrkkä, ja mietin samalla, kuinka oikein eksyit tähän viestiketjuun keskellä yötä?

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Sori, kaivan miehen ymmärrettävää logiikkaa rajasta. Tunnut olevan melko jyrkkä, ja mietin samalla, kuinka oikein eksyit tähän viestiketjuun keskellä yötä?

Kaiva ihan itsesi ymmärrettävää, sillä sukupuoleen mahdollinen ymmärrysongelmasi ei liity.

Minä olen itseasiassa aikalailla jyrkän vastakohta. Vaan kuten todettua, niin on minullakin rajani.

Kaikki meistä eivät nuku yöllä.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kaiva ihan itsesi ymmärrettävää, sillä sukupuoleen mahdollinen ymmärrysongelmasi ei liity.

Minä olen itseasiassa aikalailla jyrkän vastakohta. Vaan kuten todettua, niin on minullakin rajani.

Kaikki meistä eivät nuku yöllä.

Ihan kuin jonkun chattibotin kanssa keskustelisi 🤗

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Ihan kuin jonkun chattibotin kanssa keskustelisi 🤗

No sulla varmaan on sitten kokemusta sellaisesta.

• Anonyymi00004

Kauhean vaikea kuvitella kaltaisesi mielenmaisemaa. Melko varma olen ettei sinulla ole omia lapsia. Jos on, niin en vaan pääse kiinni minkälaisessa lokerossa asuu päänsä sisällä. Itse olen mies, mutta jos poikani naisystävä tarraisi munaani kiinni, ottaisin puhelimen suoraan käteen ja soittaisin pojalleni kertoakseni minkälaisen naisen kanssa hän seurustelee.

Mitä vittua nyt oikeasti. Et ansaitse puolisoasi. Tai ketään ennen pientä kasvupyrähdystä itsesi kanssa.

• Anonyymi00006

Taidat olla yksinäinen? Ei toisten mielitekoja voi vierestä moralisoida.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Taidat olla yksinäinen? Ei toisten mielitekoja voi vierestä moralisoida.

Voi arvostella jos asiaan liittyy salailua mikä on verrattavissa valehteluun. Jos on sinut omien mielitekojensa suhteen, niistä voi puhua puolisonsa kanssa jos ne koskee hänen äitiään. Sinä olet juuri sitä uhriutuvaa ihmistyyppiä, mikä on tässä ajassa suurin ongelma-aines. "En minä ole mitään väärin tehnyt, minusta nyt tuntuu tältä". Jos näin on, niin sitten sen asian kanssa seistään, ja asioista puhutaan suoraan jos niissä omissa mieliteoissa ei ole mitään väärää. Salaiset pelit selän takana on se mikä paljastaa kaltaisesi tyyppien kulissit. Se olet sinunkaltaiset pelailijat jotka jää yksin, ei minunkaltaiset.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Voi arvostella jos asiaan liittyy salailua mikä on verrattavissa valehteluun. Jos on sinut omien mielitekojensa suhteen, niistä voi puhua puolisonsa kanssa jos ne koskee hänen äitiään. Sinä olet juuri sitä uhriutuvaa ihmistyyppiä, mikä on tässä ajassa suurin ongelma-aines. "En minä ole mitään väärin tehnyt, minusta nyt tuntuu tältä". Jos näin on, niin sitten sen asian kanssa seistään, ja asioista puhutaan suoraan jos niissä omissa mieliteoissa ei ole mitään väärää. Salaiset pelit selän takana on se mikä paljastaa kaltaisesi tyyppien kulissit. Se olet sinunkaltaiset pelailijat jotka jää yksin, ei minunkaltaiset.

Eli olisit sitämieltä että kysyisin vaimolta ensin, että saanko anoppia, jos anoppi suostuu?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eli olisit sitämieltä että kysyisin vaimolta ensin, että saanko anoppia, jos anoppi suostuu?

Jos olet vilpitön, niin juuri näin. Jos tiedät että ei tule tapahtumaan, niin ajat omaa etuasi toisten kustannuksella. Pidät itseäsi ja halujasi muiden elämää tärkeämpänä. Olet nostanut itsesi muiden ihmisten yläpuolelle, joten sinut lasketaan muiden alapuolelle. Tämä ei ole ydinfysiikkaa. Kaikki on samanarvoisia, ja jos oma toiminta on rehellistä, sen suhteen pystyy olemaan avoin. Jos pitää olla salaisuuksia, valehtelee itselleen.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jos olet vilpitön, niin juuri näin. Jos tiedät että ei tule tapahtumaan, niin ajat omaa etuasi toisten kustannuksella. Pidät itseäsi ja halujasi muiden elämää tärkeämpänä. Olet nostanut itsesi muiden ihmisten yläpuolelle, joten sinut lasketaan muiden alapuolelle. Tämä ei ole ydinfysiikkaa. Kaikki on samanarvoisia, ja jos oma toiminta on rehellistä, sen suhteen pystyy olemaan avoin. Jos pitää olla salaisuuksia, valehtelee itselleen.

Okei. Ihan ok ajatus. Eli kysyn vaimolta ensin? Jos vaan löytyy rohkeutta

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Okei. Ihan ok ajatus. Eli kysyn vaimolta ensin? Jos vaan löytyy rohkeutta

Itse suosittelisin ensin käymään vähän retriittiä itsensä kanssa, koska se mitä toivot ei välttämättä ole mitä muut haluaa elämäänsä. Mutta sinä teet valintasi oman elämäsi suhteen. Yleensä semmoinen itsensä toisen asemaan asettaminen on hyvä tapa miettiä asioita. Tässä tilanteessa esimerkiksi voisit miettiä miten sinä suhtautuisit jos vaimosi kysyisi sinulta olisiko ok jos sinun faijasi panisi häntä. Jos sinusta olisi ok, niin ei mitään, kokeile sitten. Onnea matkaan valintojesi kanssa.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Itse suosittelisin ensin käymään vähän retriittiä itsensä kanssa, koska se mitä toivot ei välttämättä ole mitä muut haluaa elämäänsä. Mutta sinä teet valintasi oman elämäsi suhteen. Yleensä semmoinen itsensä toisen asemaan asettaminen on hyvä tapa miettiä asioita. Tässä tilanteessa esimerkiksi voisit miettiä miten sinä suhtautuisit jos vaimosi kysyisi sinulta olisiko ok jos sinun faijasi panisi häntä. Jos sinusta olisi ok, niin ei mitään, kokeile sitten. Onnea matkaan valintojesi kanssa.

No siis tottakai. Mutta kyllä myös välillä mietin, jos molemmat haluaa niin ketään ei satu jos kukaan ei tiedä. Vaikka onkin sikamaista.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

No siis tottakai. Mutta kyllä myös välillä mietin, jos molemmat haluaa niin ketään ei satu jos kukaan ei tiedä. Vaikka onkin sikamaista.

Sitten kannatta miettiä sekin asia niin että olisiko sinulle ok jos faijasi veivaisi vaimoasi, etkä sinä saisi siitä ikinä tietää. Eihän sinuakaan silloin sattuisi, eikös jeh?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sitten kannatta miettiä sekin asia niin että olisiko sinulle ok jos faijasi veivaisi vaimoasi, etkä sinä saisi siitä ikinä tietää. Eihän sinuakaan silloin sattuisi, eikös jeh?

No silläpä. Ja olisi ok. Jos vaimolla on nautintoja josta en tiedä, ja ei vaikuta negatiivisesti parisuhteeseen, nii ei mitään heikkoa.

• Anonyymi00025

Aloittajan kannattaa kysy puolisoltaan neuvoa,hän varmaan tuntee äitinsä psremmin ja osaa neuvoa

• Anonyymi00031

En käsitä näitä nykyajan ihmisten mielenmaisemia. Ainut miten jotenkin voin ymmärtää on se, että ihmisilä on nykyään niin helppo elämä, että kaipaavat jotain potentiaalista draamaa lisää siihen. Itse olen elänyt sellaisen elämän, että tämä tuntuu järjenvastaiselta lähteä kikkailemaan näin monimutkaista kuviota, mistä näkee jo mitä solmuja ja draamaa tulee tuomaan omaan avioliittoon. Voisi kuvitella että edes oma avioliitto olisi sellainen mikä olisi kiva pitää draamavapaana. Mutta juu, kukin tyylillään. Ehkä haen positiivisen näkökulman siitä, että kiva että jollain on niin helppo elämä ollut että lähtee edes pohtimaan sen monimutkaistamista lisää.

• Anonyymi00032

Harvalla miehelläkään on vaikeutta ymmärtää rajan vetämistä puolison lähisukulaisiin. Harva myöskään ei tiedä sitä, että tuota suurella todennäköisyydellä ei saisi anteeksi. Kovin moni ei haluaisi olla parisuhteessa jonkun suvun yleisen panopuun kanssa. Harva haluaa noin intiimiä yhteyttä itsensä ja oman vanhempansa väliin. Monin vetää sen rajan jo kavereihin ja ystäviin. Turhan pienet on piirit, jos sama keppi tai reikä kiertää kaikkien välillä.

• Anonyymi00033

Älä nyt ainakaan tekstiviestiä lähetä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      780
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      589
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      72
      579
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      575
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      47
      568
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      530
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    Aihe