Osaako joku sanoa /neuvoa
Ostin rolexin suomalaisesta arvotavara huutokaupasta. Siinä oli mukana aitous todistus.
Vein kellon huoltoon josta tuli viesti kellon olevan niin vanha että se lähtee huoltoon ja kiillotukseen Itävaltaan.
Nyt tuli viesti että kellon kellotaulu ei ole malliin kuuluva ja kello palautetaan siis huoltamattomana minulle.
Eli rolex Ei edes huolla kelloa tuosta syystä.
Miten toimisitte?
Rolex neuvoa
7
52
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Vie Suomessa Rolexin viralliseen myynti/huolto liikkeeseen. Niitä löytyy Helsingistä, Vaasasta ja Lahdesta.
- Anonyymi00002
Vein kellon siis lindroosille ja sieltä se lähetettiin huoltoon ja kiillotukseen Itävaltaan.. Mutta palautu nyt takaisin niin ettei sille oltu tehty mitään koska kellotaulu ei kuulunut kyseiseen malliin..
Kello kuitenkin myytiin aitous todistuksen kanssa minulle suomalaisessa arvotavara huutokaupassa.. Kysymys on lähinnä että kusetettiinko tuon aitous todistuksen suhteen jos sitä ei edes huollettu tuon taulun vaihdon takia - Anonyymi00003
Muuten hyvä mut Lindroos ei lähetä Rolexeja minnekään Itävaltaan🤣
- Anonyymi00004
Tänne nyt ei voi työmäärästä lisätä mutta kyllä vain lähetti. Ei kannata kommentoida jos et tiedä
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tänne nyt ei voi työmäärästä lisätä mutta kyllä vain lähetti. Ei kannata kommentoida jos et tiedä
Lindroos huoltaa Rolex Helsingissä, ellei ole joku vanha vintage.
Lindroosilta saa myös aitoustodistuksia.
- Anonyymi00005
Nyt varmaan pitäisi varmistua, että onko taulu alkuperäinen vai vaihdettu. Entäs koneisto alkuperäinen?
Joku nyt haisee kellossasi tai tässä jutussa.
Vie Kellokonttoriin tarkistukseen ja pyydä lausuntoa. Jos kello ei ole täysin alkuperäisessä kunnossa niin sitten valitusta paikkaan, josta ostit. Se sun aitoustodistus voi olla myös väärennetty. Sitä tuskin joku jobbari tunnistaa, että onko ne paperit aidot vai ei.
Kellosi on todennäköisesti alunperin joku tuontikello ja siksi "hämärähommia".- Anonyymi00007
Ei tuontikello sinänsä ole mikään ongelma tai epänormaali asia, ellei siihen ole vaihdettu piraattiosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041466
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111182- 681074
- 71074
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k50972Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56966Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130871- 69771
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant57743Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a315710