Kommentti,jotta miks pitää ulkomailta tuoda marjan poimijoita,kun suomessa on työttömiä ja nuoret menkää poimimaan marjoja!
Kun ensin itse ovat tehneet marjanpoiminnasta päätöksillään aivan järjetöntä touhua.
Yleistuella ollessa sen n.300e päälle menevästä tulosta,vähennetään 50% yleistuen,tai toimeen tulon määrästä.
Eli työtön saa poimia marjansa myyntiin puolella hinnalla siitä,minkä muut siitä saavat!!
Kyllä Perus suomalaiset tappavat tuolla toiminnallaan vähävaraiset ja ahdingossa olevat sukupuutoon!!
Hävetkää "köyhän kansan"puolesta puhujat.
Äänestäjät,ottakaa selvää asioista ja seuratkaa ,mitä ympärillänne tapahtuu!!
Riikka Purran älytön
18
68
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
ENSI KÄTEINEN, SITTEN TYÖ KOSKA MUUTEN MOHDEOTOONTA..
- Anonyymi00002
Marjanpoiminta ei ole työ, vaan harrastus.
- Anonyymi00009
Nythän olisi mahdollisuus saada työtä kun täällä niin monet ovat sitä vailla
- Anonyymi00003
Tosiasia on, että kantasuomalaisille ei kelpaa työ...Hyvä esimerkki Porvoosta. Siellä on ravintola, joka ei ole saanut yhtään työhakemusta kantasuomalaisilta. Ravintolan omistaja-yrittäjä on kantis. Miksi työ ei kelpaa suomalaisille.
- Anonyymi00004
Kokin työ ei kelpaa minulle, koska en ole kokki ja en aio hankkia hygieniapassia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kokin työ ei kelpaa minulle, koska en ole kokki ja en aio hankkia hygieniapassia.
Minulle kelpaa kokin työ, koska äiti opetti keittämään perunoita, kun olin 3 vuoden vanha.
Sitähän se kokin työ on. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulle kelpaa kokin työ, koska äiti opetti keittämään perunoita, kun olin 3 vuoden vanha.
Sitähän se kokin työ on.Miksi et ole hakenut perunankeittäjäksi.
- Anonyymi00005
Tuet poikki, niin alkaa työttömälle lusmulle työ kelpaamaan.
- Anonyymi00012
Kyllä. Suorat yritystuet myös helvettiin.
- Anonyymi00008
Olet niin tyhmä, ettet osaa poimia edes marjoja.
- Anonyymi00013
Olet niin tyhmä, ettet osaa poimia edes marjoja.
Juu ei tänne fiksut koulussa hyvät arvosanat saaneet tule työttömiä arvostelemaan ja haukkumaan!
- Anonyymi00010
Riikka Purra on kusipää.
- Anonyymi00014UUSI
Sexy hoikka blondi se on!
- Anonyymi00011
miten sittyen jos ei ole puhelinta ollenkaan pystyisi nåäkemään jotain työllisuus palveluja.. jnwe... joku Apple versio 845?
- Anonyymi00015UUSI
Marjan myynnistä saadut tulot on pimeää tuloa, ei ne vaikuta muihin tukiin.
- Anonyymi00016UUSI
Marjarahoilla voi ostaa viinaa, makkaraa ja huumeita.
- Anonyymi00017UUSI
Suosittelen syömään pitkin talvea osan itse. Pakastimeen pussitat puhdistettuina. Joka pussillisen vähän sokeria mukaan.
Just on nenän edessä tuoreista mustikoista tehty mustikkasoppa. Missä ei kaksi mustikkaa etsi epätoivoisesti toisiaan. Olen käynyt 6 reissua plus-miinus puolia sankollisia per reissu. Pohjoisrinteet parhaita. Maukkaat marjat.
- Anonyymi00018UUSI
Jos kansamme nuoret ovat jo työkyvyttömiä ja haluttomia niin sukupuuttohan se tulee kiten näemme. Vahvemmat kansat tulevat tilalle ha siittävät lapset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052029
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,481186Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te1741082- 81976
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56861- 69772
- 100772
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?77737Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.338677- 26661