Kommentti,jotta miks pitää ulkomailta tuoda marjan poimijoita,kun suomessa on työttömiä ja nuoret menkää poimimaan marjoja!
Kun ensin itse ovat tehneet marjanpoiminnasta päätöksillään aivan järjetöntä touhua.
Yleistuella ollessa sen n.300e päälle menevästä tulosta,vähennetään 50% yleistuen,tai toimeen tulon määrästä.
Eli työtön saa poimia marjansa myyntiin puolella hinnalla siitä,minkä muut siitä saavat!!
Kyllä Perus suomalaiset tappavat tuolla toiminnallaan vähävaraiset ja ahdingossa olevat sukupuutoon!!
Hävetkää "köyhän kansan"puolesta puhujat.
Äänestäjät,ottakaa selvää asioista ja seuratkaa ,mitä ympärillänne tapahtuu!!
Riikka Purran älytön
34
121
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
ENSI KÄTEINEN, SITTEN TYÖ KOSKA MUUTEN MOHDEOTOONTA..
- Anonyymi00002
Marjanpoiminta ei ole työ, vaan harrastus.
- Anonyymi00009
Nythän olisi mahdollisuus saada työtä kun täällä niin monet ovat sitä vailla
- Anonyymi00030
Kyllä se on "työ" jos sillä tekee tiliä! Omaan pakastimeen kerääminen on harrastus!
- Anonyymi00003
Tosiasia on, että kantasuomalaisille ei kelpaa työ...Hyvä esimerkki Porvoosta. Siellä on ravintola, joka ei ole saanut yhtään työhakemusta kantasuomalaisilta. Ravintolan omistaja-yrittäjä on kantis. Miksi työ ei kelpaa suomalaisille.
- Anonyymi00004
Kokin työ ei kelpaa minulle, koska en ole kokki ja en aio hankkia hygieniapassia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kokin työ ei kelpaa minulle, koska en ole kokki ja en aio hankkia hygieniapassia.
Minulle kelpaa kokin työ, koska äiti opetti keittämään perunoita, kun olin 3 vuoden vanha.
Sitähän se kokin työ on. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Minulle kelpaa kokin työ, koska äiti opetti keittämään perunoita, kun olin 3 vuoden vanha.
Sitähän se kokin työ on.Miksi et ole hakenut perunankeittäjäksi.
- Anonyymi00027
Yleensä, jos joku firma ei saa työntekijöitä, ja paikka jatkuvasti auki, kyse on siitä että puljussa on jorain vialla.
- Anonyymi00031
Etanaravintolat ei monia kokkeja kiinnosta...
- Anonyymi00005
Tuet poikki, niin alkaa työttömälle lusmulle työ kelpaamaan.
- Anonyymi00012
Kyllä. Suorat yritystuet myös helvettiin.
- Anonyymi00008
Olet niin tyhmä, ettet osaa poimia edes marjoja.
- Anonyymi00013
Olet niin tyhmä, ettet osaa poimia edes marjoja.
Juu ei tänne fiksut koulussa hyvät arvosanat saaneet tule työttömiä arvostelemaan ja haukkumaan! - Anonyymi00026
Hae dumpperi, dumb-truck kuskiksi Norjaan ja saa 4000-5000€ nettona verojen jälkeen.
Katso vaikka työmarkkinatori sivuilta se. Ulkomaat osio.
- Anonyymi00010
Riikka Purra on kusipää.
- Anonyymi00014
Sexy hoikka blondi se on!
- Anonyymi00011
miten sittyen jos ei ole puhelinta ollenkaan pystyisi nåäkemään jotain työllisuus palveluja.. jnwe... joku Apple versio 845?
- Anonyymi00015
Marjan myynnistä saadut tulot on pimeää tuloa, ei ne vaikuta muihin tukiin.
- Anonyymi00016
Marjarahoilla voi ostaa viinaa, makkaraa ja huumeita.
- Anonyymi00017
Suosittelen syömään pitkin talvea osan itse. Pakastimeen pussitat puhdistettuina. Joka pussillisen vähän sokeria mukaan.
Just on nenän edessä tuoreista mustikoista tehty mustikkasoppa. Missä ei kaksi mustikkaa etsi epätoivoisesti toisiaan. Olen käynyt 6 reissua plus-miinus puolia sankollisia per reissu. Pohjoisrinteet parhaita. Maukkaat marjat. - Anonyymi00032
Voi sen myös laittaa oman elämisen hyvinvointiin ja jopa säästöön myöhempään käyttöön, etkö sitä ole tajunnut?
- Anonyymi00018
Jos kansamme nuoret ovat jo työkyvyttömiä ja haluttomia niin sukupuuttohan se tulee kiten näemme. Vahvemmat kansat tulevat tilalle ha siittävät lapset.
- Anonyymi00019
Purra on provokaattori. Tämän poliitikkona toimivan trollin motiivia beittaamisensa taustalla on vaikea keksiä. Mihin hän pyrkii? Oman puolueensa tuhoamiseen?
- Anonyymi00021
Älkää reagoiko millään tavalla näihin provokaattoreihin. Haluavat mahdollisimman paljon huomiota, sekaannusta, paniikkia, sekasortoa, kaaosta, epätoivoa.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Älkää reagoiko millään tavalla näihin provokaattoreihin. Haluavat mahdollisimman paljon huomiota, sekaannusta, paniikkia, sekasortoa, kaaosta, epätoivoa.
Kun valtiovarainministerin paikalla patsasteleva henkilö on päättänyt alkaa provoamaan siihen reagoidaan joka tapauksessa.
Osaatko selittää mikä Riikan trollaamisen taustasyynä mahtaa olla? - Anonyymi00028
Anonyymi00021 kirjoitti:
Olet niin oikeassa, mut kun alkaa sappi kiehua niin tulee vastattua. Tyhmää, myönnän.
- Anonyymi00020
Näillä polttoainehinnoilla ne vähäiset "tulot" marjoista jos niitä kukaan edes ostaa, palavat samantien polttoaineisiin. Purra ei ilmeisesti ole paljoa marjassa kulkenut, sillä ne paikat ovat etäällä toisistaan ja aina ei ole hyvä sato joka vuonna ja täällä maaseudulla suurella osalla on jo lähimpään kylään/kaupunkiin matkaa useita kymmeniä kilometrejä. Myytävän määrän keräämiseen menee liikaa resursseja joten hyöty on olematon jos palkkaa ajattelee. Enemmän kannattaa laittaa ne marjat omaan kaappiin syötäväksi talveksi.
- Anonyymi00023
Kannattaa huomata, että yksittäisellä persulla voi olla sellainen kuvitelma, että 800 euron bruttotulo kokopäivätyöstä on ihan normaalia.
Ei kannata äänestää persuja. - Anonyymi00024
Norjassa rakennustyömaalla maansiirto autoja ajaessa ei tarvitse marjoja keräillä. Saa palkkaakin sen 23-27€ h ja työnantajan kustantamat lennot ja majoituksen.
Marjanpoimijoita majoitetaan Suomessa, mutta palkka ei ole niin hyvä.- Anonyymi00033
Oletko katsellut mitä tienaa öljylautoilla lentoineen ja majoituksineen täältä suomesta kotoa töihin hinnat?
Entä USA:n rahojen liksat, saati Zipaduissa olevien palkat j.n.e ? Konttimajoitus houkuttaa todella monia, mutta ryntäystä ei ilmene, omituista?
Mene sinä sinne konttiin asumaan ja elämään...
- Anonyymi00025
Hae tänne. Adecco etsii kuskeja Norjaan asiakkaalle.
https://tyomarkkinatori.fi/henkiloasiakkaat/avoimet-tyopaikat/66ac9677-1d91-429d-8c7a-2768bc8c3ccf/fi - Anonyymi00029
Puuhakekasat tuo vaan älyllistä probleemaa ihmisten elämään ihan turhasta. Lämmin sää kiihdyttää sikiämistä, lisäksi lisääntyminen tarvitsee vettä ja orgaanista ainetta.
Otollista kasvualustaa ovat jätteiden lisäksi esimerkiksi kosteat multa- ja puuhakekasat,
Mertenpauhu. - Anonyymi00034
Se johtuu siitä, että Purra ei ymmärrä marjanpoiminnastakaan mitään. Hän ei esimerkiksi ymmärrä että marjoja kerätäkseen pitää pystyä matkustamaan useita kymmeniä kilometrejä jo pelkästään runsaan majapaikan löytääkseen. Purra ei tiedä ettei suurella osalla työttömiä ole edes autoa matkustaa noita matkoja sillä hänen johdolla leikatut tuet eivät tasan riitä auton ylläpitoon, sellaisen hankintaan, tai edes yli 2 euron litrahinnan polttoaineisiin. Purra ei ymmärrä että marjoja täytyisi löytyä satojen litrojen edestä että työtön pääsisi kulujen jälkeen plussan puolelle.
Purra myös luulee ja esittää aivan pokkana äänestäjilleen, että marjoja löytyy jo heti työttömän kotioven ulkopuolelta joita vaan mennään keräämään, aivan kuten hän väittää että työtön vaan menee töihin kun tuet leikataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053099Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72993- 42859
- 70795
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43583Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit53565Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k27490- 43483
Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.83480