Pässit puuhaatte!! Ei mitään järkeä tuossa touhussa!! Eikä oikeutta. Mun asiat ei kuulu teille pätkäänkään, eikä mun koti. Teillä ei oo mitään asiaa tänne!!!!!!!!! Eikä mun laitteisiin myöskään. Millon vittu tää menee perille!!!!! Saatana ääliöt!!!!!!
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Painukaan niin kauas ku pippuri kasvaa mun elämästä!!!!
- Anonyymi00002
Kuinka monta kummitusta kodissasi näkyy juuri nyt, surkeita tarinallisuuksia tuottava setä?
- Anonyymi00003
Eikä teillä oo myöskään minkään valtakunnan oikeutta koskea mun sänkyyn,saati sitten kroppaan!!! Pitäkäää ne rumat näppinne irti, piikit ja ruiskut myös!!!!!!!!!!!! Ja kuristusvälineet!!!!
- Anonyymi00004
Ylipäätään rumat itsenne kaukana minusta!!!!!!!!
- Anonyymi00005
Eikö tämä palstaäijän katkera tarinan tuotanto helota jo niin läpi että Intiaan asti näkyy?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Eikö tämä palstaäijän katkera tarinan tuotanto helota jo niin läpi että Intiaan asti näkyy?
Näköjään vtutukseen voi lähes kuolla ja pimpan puutteesta seota pahasti
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ylläpidätkö jotain omaa vuoropuhelua kun ei muuten pääse läksyttään. Pahaksi on mennyt.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ylläpidätkö jotain omaa vuoropuhelua kun ei muuten pääse läksyttään. Pahaksi on mennyt.
Toi sun tila ja tola.
- Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
M ja T mies on sekaisin päästään! Kiusaa N naista eli minua, tai siis vainoaa. Näillä herroilla on jopa avaimet mun asuntoon, autoon ja joka paikkaan. Käyneet teettämässä kopiot ilmeisesti!!!! Elleivät oo sitten huoltoyhtiössä töissä, mutta siinkin tapauksessa tekevät rikoksen kun käyttävät yleisavainta väärin perusten, luvatta ja ilmoittamatta.
- Anonyymi00014
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten aloittajaäijän näytelmän ruotiminen on sinun korista pois? Selitä
- Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
M ja T mies on sekaisin päästään! Kiusaa N naista eli minua, tai siis vainoaa. Näillä herroilla on jopa avaimet mun asuntoon, autoon ja joka paikkaan. Käyneet teettämässä kopiot ilmeisesti!!!! Elleivät oo sitten huoltoyhtiössä töissä, mutta siinkin tapauksessa tekevät rikoksen kun käyttävät yleisavainta väärin perusten, luvatta ja ilmoittamatta.
Ja kulkevat siis joka päivä ja yö tekemässä jos mitä kolttosiaan. Pahin oli tää kuristamis yritys sen jälkeen ku olin puhunut heistä muille. Oli ikää kuin kosto siitä että puhuin tästä. Jotta en uskaltaisi puhua enäää.
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Huomatkaa aloittajaäijä on N -nainen teille tänään, ei esim Pike tai muut tusinaillustraatiot. T naiselta
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ja kulkevat siis joka päivä ja yö tekemässä jos mitä kolttosiaan. Pahin oli tää kuristamis yritys sen jälkeen ku olin puhunut heistä muille. Oli ikää kuin kosto siitä että puhuin tästä. Jotta en uskaltaisi puhua enäää.
Heti kun astun ovesta ulos tai saan unenpäästä kiinni niin he ovat täällä. Joskus riittää toiseen huoneeseen meno pidemmäksi aikaa vastamelu kuulokkeet päässa. Se on katsos se oikotie oikotie oikotiiiiieeee. Säälittävä elämä näillä ukoiilla.
- Anonyymi00009
Onko taas jonkun kanamunakennoon vaihdettu vanhat munat.
- Anonyymi00017
Aika lannistunutta sutkauttelua gubelle koetko jo itsekin että vaivaannuttava kangastuksenne on förbi? Elämä on kovaa😏
- Anonyymi00020
Sitäkin ovat tehneet. Tähän reiluun kymmeneen vuoteen mahtuu paljon!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901081
- 71607
Miten uimaportaat voivat maksaa 250 000 euroa?
Ei mitenkään, jokainen täysjärkinen sen tietää. Ei se ihme ettei verovarat riitä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2110587Rakas, ihana rakkain elämäni rakkaus
Minäkin tarvisin ne sanat sinulta. Tosin annat sen tunteen läsnäolollasi.. jos vain me vielä nähdään.. pelkään sitä maai34544Jussi kutsuisi eduskunnan koolle, jos joku pyytäisi
Eikös oppositio ole huudellut eduskuntaa koolle jo monta viikkoa? "– En ole saanut siihen liittyvää pyyntöä tai toivett93535- 74512
- 39491
Martinalle onnea
Kaunis Martina täyttää tänään 44 vuotta! Olkoon syntymäpäivä iloa ja onnea täynnä.214476Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki47458- 81445