Mahasyövät niin saatte kokea nämä samat kivut itse mitä ootte toiselle tahallaan aiheuttanut, plus kaikki muut kivut fyysiset ja henkiset!!! Tosin täysin samanlaista henkistä kärsimystä tuskin voitte kokea, ellei joku ala vainota teitä samalla lailla.
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Juu ny me kuallaa kaikki! 🤯
- Anonyymi00002
Nono! Tuollaisia ei toivota, ettet luo itsellesi huonoa karmaa, ja mistä tiedät vaan itse kärsisi karmastasi..
- Anonyymi00003
He on jo koittaneet tappaa mut monta kertaa ja kaikkea muita kipuja aiheuttaa mulle tahallaan. Kulkevat mun kodissa
- Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
He on jo koittaneet tappaa mut monta kertaa ja kaikkea muita kipuja aiheuttaa mulle tahallaan. Kulkevat mun kodissa
mun omat lapset toivoo mun kuolemaa
- Anonyymi00004
Tänään meinasi mieli tehdä taas itsellekin tepposet. Ongelma on jos oot liikaa omassa päässä / palstalla, ennen pitkäää löydät kirjoituksia jotka osuvat pelottavan hyvin omaan tilanteeseen. Sitten tulet vainoharhaiseksi.
- Anonyymi00005
Kaikki roolit ja narratiivit tulee samasta sontaluukusta. Kyllä sen näkee jos omaa jotain ymmärrystä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaikki roolit ja narratiivit tulee samasta sontaluukusta. Kyllä sen näkee jos omaa jotain ymmärrystä.
Vatsa reagoi herkimmin tällaisiin. Mutta kyllä siihen voi psljon vaikuttaa. Esim pysymällä pois täältä
- Anonyymi00006
Tuollaisia EI saa toivoa kenellekään, IKINÄ 🙁
Ei missään tapauksessa saa toivoa mitään tuollaisia.
Ensinnäkin sen takia että kun toivoo pahaa toiselle,
se palaa takaisin ja liian usein , tai yleensä, lähes aina,
moninkertaisena sille toivojalle taikka sen pahaa takaisin toivojan jollekin rakkaalle/läheiselle..
Ja toisekseen sen takia myöskään että paha/pahuus ei maailmasta katoa pahalla eikä vihalla, vaan hyvällä.
Tiedän kyllä oikein hyvin miltä tuntuu ja mitä on olla
vain*ttu, ki*sattu, sun muuta paskaa,
ja silti olen tuota mieltä. - Anonyymi00008
Kyllä uskon lujasti karmaan👍On nähty jo siunatun monta kertaa kuinka se pahantekijän paha kiertää häneen itseensä takaisin ja usein korkojen kera👍
- Anonyymi00011
Haimasyöpä on nopeempi ja hiljaisempi tauti ja vähä niinkun varma loppu takuulla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391185Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4011115- 102915
- 82827
- 78802
- 82746
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676
- 50675
- 103674