No nyt löydettiin oikein kunnon ensimmäisen maailman ongelma: Jäävätkö naiset ilman elvytystä?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a476e9e8-d86c-4e45-9d3e-e3149d92c22f
Ja ongelmahan on ihan todellinen (vaikka tuskin kovin suuri). Olin itse talvella ensiapukurssilla ja niinhän siinä kävi, että ihan arkailuksi meni, kun varsin viehättävän oloista työtoveria olisi pitänyt käännellä kylkiasentoon ja kiristellä ja paketoida suihkuavat verisuonet tukkoon. Että uskaltaako nyt koskea ja mihin? Ja onko se melkein seksuaalista häirintää, jos ihan peräjälkeen pussaillaan samaa nukkea? Nukella ei onneksi tosiaan ollut tissejä. Niitä kun olisi käynyt pumppailemaan niin jo kohta saa pelätä, että somessa on joku salakuva, kun scrg kähmii barbaraa.
Staying alive, staying alive ...
Annelle isot tissit?
2
86
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Tämä oli hieman yllättävä uutinen, kun törmäsin tähän. En ole tullut ajatelleeksikaan tuollaista, että hätätilanteessa tulisi mietittyä soveliaisuutta niin paljon, että se estää jotakuta pelastamasta ihmishenkeä. Kyllä minä naisena toivoisin, että minut elvytetään siinä missä mieskin, vaikka sattuukin olemaan rinnat elvytyksen "tiellä'.
Tietysti myös elvytystilanteessa on hyvä miettiä sitä, ettei ihmistä tarpeettomasti riisuta ja pyritään suojaamaan se, minkä tilanteessa voi, mutta ihmishengen pelastamisen pitäisi aina olla tärkeintä.
AletheiasNo naisethan yleensä kulkevat toisten naisten kanssa, joten pitäisihän siellä olla elvyttäjiä, jotka eivät koske tai katso sopimattomalla tavalla. Jos on yksin metsässä niin sitten pitää toivoa että vastaan tulee ea-koulutuksen käynyt karhu. Soveliaisuutta joutuu miettimään aina ja kaikkialla eikä kannata ottaa turhia riskejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571598Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45519
- 45498
- 44456