Rakastaa, etkä parisuhteeseen.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Anna toipua
- Anonyymi00002
Katsokaa sen jälkeen
- Anonyymi00003
Juuri näin👍
Antakaa toisten olla rauhassa ei viestiä on viesti- Anonyymi00009
Ei vastausta on eräänlainen vastaus sekin. Itse vastaan aina silti, vaikkei se vastaus veisikään asioita eteenpäin. On se kuitenkin kohteliasta.
- Anonyymi00004
Ihmeellistä käytöstä n
- Anonyymi00005
Tuo kuormittaa vain ja hidastaa kaikkea
- Anonyymi00006
Koita ymmärtää
- Anonyymi00007
Rasittava n
- Anonyymi00008
Mustasukkainen syyttä
- Anonyymi00010
Lapsellista käytöstä
- Anonyymi00011
Oon miettinyt jo sitä että kukahan tässä todellisuudessa on traumatisoinut ja kenet
- Anonyymi00012
Mun ihon alle tuo naikkonen ei pääse, vaikka kuinka mua on solvannut
- Anonyymi00013
Eipä voi, ei. Itse olen aina sanonut, että minun kanssani ei ole pakko olla, jos missään vaiheessa suhdetta alkaa siltä tuntua. Ei se tarkoittaa sitä kuitenkaan, ettenkö saisi kaivata, vaikka suhde menisikin nurin. Pike
- Anonyymi00014
Kauhulla jään seuraa minkälainen jatko-osa on vielä luvassa
- Anonyymi00015
Mitäs mä sanoin!
-näkijä - Anonyymi00017
Kuka muka on pakottanu ja ketä mulla ole ollu mietinnässä edes mitään tapailusuhdetta kummempaa ja si kun saan asiani järjestettyä haluamallani tavalla käväsen sen seuraavan lapsen äidin jakemassa latinalais taustasen nämä mitä on jo maahan tuotu muiden toimesta on turhan kilttejä jos ei mua jaksa ni ei hätää eikä ongelmaa kunhan jättää lapsen munnkasvatettavaksi ja ite häipyy minne häipyy ja vie väitetään et mä olen se jolla on tiukat vaatimukset aina paras sanoa suoraan jos kerran luulet mua paremman löytäväs sen kun etit ei muhun tarvi tyytyä jos parempi vaihtoehto kerran on narsistille pitää olla paras tai täydellisin ulkonäöstä katsovat täydellisyyden tai pankkitilin saldosta
- Anonyymi00018
Ymmärtäjän aloitus?
- Anonyymi00019
Sinä voit? Vai pidätkö vain kiinni?
- Anonyymi00020
Tuo nainen joka mesoo luulee kai, että kaikki vauriot on hänen yksipuolisella rakastamisella korjattavissa
- Anonyymi00021
Kyllä se korjaava hoito lähtee siitä, että ihminen oppii rakastamaan itse itseään realistisella ja oikealla tavalla, eikä odota toisen rakastavan häntä ehjäksi
- Anonyymi00022
En tietenkään, mutta saan minä haaveilla ja rakastaa silti.
- Anonyymi00023
Ja painostaa
- Anonyymi00024
Ei kukaan pakota ketään. Väärin on valehdella !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 71571
- 47568
- 30556
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522